Hebben ze geen morfine?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
En ik voel ook deze nog niet werken. Voel nog gewoon de aanraking als ik aan mijn lip voel. Not good
Heeft ie niet verkeerd zitten verdoven dan? als mijn tandarts verdoofd dan is het binnen 10 minuten wel verdoofdquote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
En ik voel ook deze nog niet werken. Voel nog gewoon de aanraking als ik aan mijn lip voel. Not good
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet ook altijd dubbele dosis iddquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
Godsamme. ... kon ik naar binnen. Begint hij te trekken maar het is nog helemaal niet goed verdooft
Dus nu zit in weer in de wachtkamer met een tweede dosis
Pure joy...
Dat is HEEL irritant ja...quote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
en die hoerige kut buurvrouw van boven die die kutvogelebeesten blijft voeren waardoor dus mijn raam en balkon helemaal onder de schijt zitten en ik dus niet lekker een keer m'n was kan ophangen aargh
ik zuo er wat van zeggenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Diconnected het volgende:
en die hoerige kut buurvrouw van boven die die kutvogelebeesten blijft voeren waardoor dus mijn raam en balkon helemaal onder de schijt zitten en ik dus niet lekker een keer m'n was kan ophangen aargh
Bij wat voor slager zit jijquote:Op donderdag 12 december 2013 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
Het was nog totaal niet verdoofd dus moest ie toch nog lokaal verdoven
Die is tofquote:Op donderdag 12 december 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil het nuuu
*eerst andere shit afmaken, eerst andere shit afmaken*
Wel een goede eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij wat voor slager zit jij
Niiiicequote:Op donderdag 12 december 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil het nuuu
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel een goede eigenlijk.
Ik ben gewoon lastig te verdoven vandaag
Maar hij is eruit, velen auw nu...naja daarvoor nog meer
Zit weer lekker op kantoor, met een gaasje in mijn verdoofde bek en in kan niet praten
Mijn collega's vonden het wel een passende oplossing voor andere collega's
Oeh die is ook tofquote:Op donderdag 12 december 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil het nuuu
2 maar?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die is ook tofMaar kan moeilijk honderdmiljoenmiljard mutsen gaan maken...
naja kan wel
![]()
Ah ik ben momenteel ook 2 projecten tegelijkertijd bezig
Dat. Ik heb er nu 4 liggenquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Puckz, jezus, dat is ook echt WAY te jonglogisch dat je er verrot van benttoch? En je kies ook nog, lekker dan
Spees, die schedeltjessjaal, díe is echt dik de bom man!!
En WRAAAAAGGGHHH wat een kutdag/datisprive /mensendie /klaagjank
twee is velen netjes, ik heb er minstens 7 liggenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die is ook tofMaar kan moeilijk honderdmiljoenmiljard mutsen gaan maken...
naja kan wel
![]()
Ah ik ben momenteel ook 2 projecten tegelijkertijd bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |