Ik niet. Chelsea zie ik nog wel een misstap maken tegen een lagere tegenstander (zie West Ham), City is angstaanjagend constant.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Heb liever dat ze gelijkspelen.
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik niet. Chelsea zie ik nog wel een misstap maken tegen een lagere tegenstander (zie West Ham), City is angstaanjagend constant.
Juichen voor City dan, heb je een goede kans op de tweede plekquote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik niet. Chelsea zie ik nog wel een misstap maken tegen een lagere tegenstander (zie West Ham), City is angstaanjagend constant.
Dat gaat Arsenal niet redden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Rosario het volgende:
En we staan weer eventjes bovenaan met twee punten. Nu Liverpool, Man U, Liverpool, Bayern.
Wat een schema.
Alleen tegen Bayern gaan ze met de billen bloot.. van Liverpool en United kunnen ze wel winnen.quote:
Ik gun het ze van harte, maar ik zie United dan wel weer luizig winnen. En Liverpool is sowieso nog wel oppassen geblazen met Suarez en Sturridge. Daarbij heeft Arsenal ook niet echt een hele brede selectie om dit te volbrengen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen tegen Bayern gaan ze met de billen bloot.. van Liverpool en United kunnen ze wel winnen.
Ik vind Arsenal wel degelijk overkomen.. krijgen niet veel goals tegen. United bakt er al het hele seizoen weinig van. Liverpool is afgezien van Suarez en Sturridge ook niet echt afschrikwekkend.. dat soort wedstrijden is het altijd de vorm van de dag die doorslaggevend is, maar Arsenal schat ik ondanks de blessures hoger in dan die 2 ploegen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte, maar ik zie United dan wel weer luizig winnen. En Liverpool is sowieso nog wel oppassen geblazen met Suarez en Sturridge. Daarbij heeft Arsenal ook niet echt een hele brede selectie om dit te volbrengen.
Meestal zit er altijd wel ergens puntverlies tussen als je ze kort achter elkaar allemaal toppers speelt.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal wel degelijk overkomen.. krijgen niet veel goals tegen. United bakt er al het hele seizoen weinig van. Liverpool is afgezien van Suarez en Sturridge ook niet echt afschrikwekkend.. dat soort wedstrijden is het altijd de vorm van de dag die doorslaggevend is, maar Arsenal schat ik ondanks de blessures hoger in dan die 2 ploegen.
Das waar.. maar goed, ik hoop dat ze die serie goed doorkomen want Arsenal is dit seizoen mijn favoriete club in de PL. Jarenlang uitgelachen omdat Wenger nooit veel geld wilde uitgeven.. of niet mocht uitgeven.. maar met 1 briljante aankoop doen ze weer helemaal mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal zit er altijd wel ergens puntverlies tussen als je ze kort achter elkaar allemaal toppers speelt.
Mwah, Liverpool is best goed en gebalanceerd dit seizoen. Prima keeper, Sterling groot talent, Coutinho doet het goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal wel degelijk overkomen.. krijgen niet veel goals tegen. United bakt er al het hele seizoen weinig van. Liverpool is afgezien van Suarez en Sturridge ook niet echt afschrikwekkend.. dat soort wedstrijden is het altijd de vorm van de dag die doorslaggevend is, maar Arsenal schat ik ondanks de blessures hoger in dan die 2 ploegen.
Bedankt,weet je dan toevallig ook binnen welke tijd de kaart dan geleverd zou kunnen worden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef Gunner het volgende:
kaartverkoop voor red members start een maand voor de wedstrijd; zaterdag dus.
volgens mij moet het wel snel kunnen alleen ben je afhankelijk van stadiontoeang op de membership-kaart.
Als de plaatsen beschikbaar zijn wel ja. je zietdat direct. ik koop zelfs vaak drie plaatsen naast elkaar. je moet er gewoon op tijd bij zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:22 schreef brambino12 het volgende:
kun je dan wel 2 plaatsen naast elkaar kopen?
Volgens mij, en dat moet dan maar bevestigd worden door iemand anders, moet je inloggen met je één van je accounts en je andere account toevoegen aan je netwerk. Daarna kan je twee stoelen uitkiezen aan de hand van de plattegrond. Daar kan je dus zien of er stoelen naast elkaar beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:22 schreef brambino12 het volgende:
[..]
Bedankt,weet je dan toevallig ook binnen welke tijd de kaart dan geleverd zou kunnen worden?
Of iemand met een eigen kaart die ervaring heeft..
EDIT: Oke de levertijd is maximaal 28 dagen en anders krijg je een kopie gestuurd die ook geldig is, weet iemand hoe het zit als je twee memberships koopt; een op naam van vader en de ander op naam van zoon, kun je dan wel 2 plaatsen naast elkaar kopen?
En het schijnt dat 10 februari de verkoop begint, dus nog maar ff hopen dan.
Zeker niets mis mee. Wij zaten Clock End tegen Cardiff City. Perfecte plaatsen wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef Gunner het volgende:
Niets mis met upper tier. Ik zit daar graag
En toch nog steeds bovenaan! Volgens mij had City afgelopen maandag ook totaal geen plan B.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, Liverpool is best goed en gebalanceerd dit seizoen. Prima keeper, Sterling groot talent, Coutinho doet het goed.
Probleem van Arsenal is meer dat het allemaal erg voorspelbaar is, en er te vaak geen plan B is wanneer het niet lukt. Ik vind het nog niet overtuigend. hebben ook niet echt leiders/aanjagers in het team, die de boel echt bij de hand nemen en waar de rest zich aan kan optrekken. Het is allemaal wat 'vlak'. Jammer. Vroeger was Arsenal echt geweldig, met een paar van die Engelse bikkels, en dan Vieira, Petit, Pires, etc etc. En uiteraard Bergkamp, Henry, Kanu, etc.
Damn zal die rush van Walcott nooit vergeten daar! Toen liet hij evht zijn talent zien. Adebayor was toen spits want Robin kon zich niet in de basis spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:18 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
En toch nog steeds bovenaan! Volgens mij had City afgelopen maandag ook totaal geen plan B.
Ik hoop morgen op net zo'n wedstrijd als in november, gewoon de toevoer naar suarez en sturridge afsluiten en als ze een keer wel de bal krijgen heeft Koscielny het toch wel onder controle. Op het middenveld gaat de wedstrijd gewonnen worden denk ik dus ik hoop niet op zo'n langzame start als de afgelopen wedstrijden.
Gek genoeg heeft Liverpool al 7 jaar niet van Arsenal gewonnen op Anfield! De laatste keer was met die ordinaire duikpartij van Babel in de CL.Laten we daar morgen maar 8 van maken. COYG
Laat maar weer eens zien hoe groot een cunt die Adebayor is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:48 schreef SpamNinja het volgende:
Werd helemaal gek bij die goal en een paar minuten later vreselijk verdrietig. Voetbal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |