abonnement Unibet Coolblue
pi_134630286
Gaap :Z

Saaie maar ook weer spannende wedstrijd. Ramsey en Arteta voor mij een dikke onvoldoende. Kan het Arteta minder kwalijk nemen aangezien zijn been bijna werd gebroken door Mikel, dat was toch rood?! :?

Erg slordige wedstrijd van beide kanten verder en dan moet je de kansen die je krijgt benutten. Dit is een van de eerste wedstrijden waar ik serieus mijn twijfels heb bij Giroud, toch maar serieus gaan kijken naar een spits in januari.

Maar dan nog het allerdomst, 0 wissels?? |:( Alsof een fitte Podolski of Cazorla zo'n wedstrijd niet kunnen kantelen.

Godzijdank nog een gelijkspel en gelijk op punten met Liverpool nu. Donderdag uit naar West Ham en zondag op naar Newcastle. Ik hoop echt op 6 punten maar ik heb het gevoel alsof het seizoen sinds Everton een beetje afbrokkelt :{ ;(
pi_134630381
0-0 tegen boring Chelsea, niet heel slecht toch, ik had eerlijk gezegd nog wel verwacht dat Chelsea in de laatste minuut zou scoren. Wel absurd trouwens dat Wenger niet heeft gewisseld. Echt onbegrijpelijk. Maar gelukkig staat Arsenal na donderdag gewoon weer bovenaan. :)
Hopen dat er versterkingen komen in januari. Een topspits is een must, maar dat gaat wel heel lastig worden. Meeste spelers willen liever Champions League spelen, dus ik denk dat voor de meeste spelers een winterse overstap geen aantrekkelijk aanbod is omdat ze dan bij Arsenal geen CL meer mogen spelen. Dat Arsenal tegen Bayern moet werkt ook niet mee. Tevens zou een sterke verdedigende middenvelder ook mooi zijn.
Wel respect voor Vermaelen, ik had het vertrouwen in hem helemaal verloren maar hij heeft toch laten zien dat hij het nog wel kan.
Ben erg benieuwd naar de aankomende weken, als Arsenal slim handelt en de wedstrijden gewoon wint kan het nog een mooi seizoen worden. #COYG _O_
pi_134630448
Die Giroud moet op de bank plaats nemen en gewoon Diego Costa, Jackson Martinez, Muller, Lewandowski of zo halen. Wat irriteer ik me aan die kerel.
Laat alleen maar verdette gedrad zien, hij denkt dat hij Titi is of zo maar hij doet me meer denken aan Alliadiere. Ik had tenminste nog sympathie voor Aliadiere.
pi_134630569
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef Djibril het volgende:
Die Giroud moet op de bank plaats nemen en gewoon Diego Costa, Jackson Martinez, Muller, Lewandowski of zo halen. Wat irriteer ik me aan die kerel.
Laat alleen maar verdette gedrad zien, hij denkt dat hij Titi is of zo maar hij doet me meer denken aan Alliadiere. Ik had tenminste nog sympathie voor Aliadiere.
Sympathie moet je wel voor hem hebben, hij gaat er altijd wel 100% voor. Hij is alleen gewoon niet goed genoeg om een heel seizoen te spelen om dan Arsenal ook nog op sleeptouw te kunnen nemen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:15:37 #55
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134633534
Arteta speelde prima vandaag. Ben meer teleurgesteld in Walcott, bracht niet veel.

Maar wat is Mike Dean een ongelooflijke hoer zeg, op die penalty had hij duidelijk zicht en die tackle van Mikel is gewoon rood. Daar stond hij overigens ook vlak bij. Daarmee bepaald hij de hele wedstrijd.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134640044
Walcott brengt al jaren niet veel, snap ook totaal niet waarom mensen blij zijn dat hij terug komt van zijn blessures. Het is een slechtere versie dan Gareth Bale.
Ben veel meer fan van The Ox, heeft meer body en een daadwerkelijke actie in huis dan Walcott die alles op snelheid moet hebben. The Ox kan ook op meerdere posities uit de voeten wat ook laat zien hoe talentvol hij is.

Daarnaast Arteta... Sympathieke kerel en kan zeker voetballen maar Arsenal moet doorselecteren. Er zijn genoeg betere spelers op zijn positie. Vond het dan ook erg jammer dat Kondogbia niet gehaald werd. Heeft zowel aanvallend als verdedigend meer kwaliteit dan Arteta op dit moment. Arteta is perfect voor in de breedte en kan met zijn ervaring zeker belangrijk zijn.

Ik heb het gevoel dat Arsenal het in de tweede seizoenshelft het beetje gaat laten afweten. Tegen de topploegen zijn we nog steeds niet opgewassen. We hebben kwaliteit genoeg om elke team te verslaan maar de spelers zijn niet slim genoeg op het veld lijkt het. Het zijn nog steeds niet echte mannen terwijl de gemiddelde leeftijd wel omhoog is gegaan.
pi_134644077
Iemand die mij misschien kan helpen? (misschien zit ik op het verkeerde topic ?!)

Ik wil graag een wedstrijd van Arsenal bezoeken, alleen vind ik het nogal lastig om er tickets voor te krijgen als je het vergelijkt met het kopen van tickets van o.a. Real en Barca. Dit gaat namelijk heel makkelijk via: viagogo.nl, daar heb je zo je tickets gevonden behalve die van Arsenal.
Dus als iemand ervaring heeft of tickets kan krijgen hoor ik het graag!
pi_134644195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:16 schreef brambino12 het volgende:
Iemand die mij misschien kan helpen? (misschien zit ik op het verkeerde topic ?!)

Ik wil graag een wedstrijd van Arsenal bezoeken, alleen vind ik het nogal lastig om er tickets voor te krijgen als je het vergelijkt met het kopen van tickets van o.a. Real en Barca. Dit gaat namelijk heel makkelijk via: viagogo.nl, daar heb je zo je tickets gevonden behalve die van Arsenal.
Dus als iemand ervaring heeft of tickets kan krijgen hoor ik het graag!
Ik heb een Red Membership, kost iets van 40 euro per jaar
Maar dat is alleen maar het recht om als een van de laatsten een kaart te kopen, niet dat dit verder een probleem is hoor.
pi_134644308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:19 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Ik heb een Red Membership, kost iets van 40 euro per jaar
Maar dat is alleen maar het recht om als een van de laatsten een kaart te kopen, niet dat dit verder een probleem is hoor.
En dan lukt het wel om op tijd tickets te kopen? Ik wil namelijk niet alles binnen een week regelen aangezien ik in het Russell Hotel wil verblijven en dit is niet het makkelijkst te boeken binnen 1 week. Ik las wel iets over ticket exchange, werkt dat ook met Red Membership?
pi_134644387
Met Red Membership kan je een maand van te voren tickets kopen, en je kunt ook met de Ticket Exchange kaarten kopen geloof ik. Geen ervaring mee zelf......
pi_134644479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:26 schreef Bulletdodger het volgende:
Met Red Membership kan je een maand van te voren tickets kopen, en je kunt ook met de Ticket Exchange kaarten kopen geloof ik. Geen ervaring mee zelf......
En kan ik dan ook 2 tickets kopen met het Red Membership bij een simpele wedstrijd?
pi_134644522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:29 schreef brambino12 het volgende:

[..]

En kan ik dan ook 2 tickets kopen met het Red Membership bij een simpele wedstrijd?
Dan moet je helaas wel 2 Red Memberships hebben.
pi_134646237
Jammer dan voor mij, ik wil enorm graag maar om 2 memberships te betalen voor 1 wedstrijd en dan ook nog eens de kans dat het al uitverkocht is. Ik wil wel graag maar op deze manier gaat het niet lukken :(
pi_134915859
Je kan ook eens @arsenal_tickets volgen op Twitter. Wel meer last-minute dan je waarschijnlijk zou willen, maar er komen wel eens 2 tickets bij elkaar langs :)
all your heroes are whores
pi_134915953
Ozil, Ramsey, Giroud en Gibbs geblesseerd voor Cardiff. Walcott, Rosicky, Vermaelen, Monreal twijfelachtig. Zal nou de grote inkakperiode beginnen met (wederom) blessures? Maar goed dat Podolski weer fit is... wanneer komt Ox eigenlijk terug?
all your heroes are whores
pi_135084790
:7 :7

  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:45:49 #68
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_135085531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef SpamNinja het volgende:
:7 :7

[ afbeelding ]
:D _O_
Snelle Egel
pi_135085840
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef SpamNinja het volgende:
:7 :7

[ afbeelding ]
Haha super!
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_135086305
https://vine.co/v/hYeFmEAJDeh





:')

[ Bericht 7% gewijzigd door ajacied4lf op 04-01-2014 23:07:28 ]
★★★
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:14:01 #71
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_135086931
Gouden actie van Walcott. Is er ook een gif waarbij hij die lading sjaaltjes over zich heen krijgt?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_135159725
Walcott :'(
pi_135159836
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Walcott :'(
Blessure? :{
★★★
pi_135159876
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gouden actie van Walcott. Is er ook een gif waarbij hij die lading sjaaltjes over zich heen krijgt?
als beterschap?
  maandag 6 januari 2014 @ 20:03:28 #75
67174 Dos37
Come on Twente
pi_135159934
quote:
15s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Blessure? :{
Mist het WK
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')