Billenknijpen jongens, Sanogo met z'n eerste basisplek, gek dat ie voor Bendnter start.
 Billenknijpen jongens, Sanogo met z'n eerste basisplek, gek dat ie voor Bendnter start. 

Klopt, ik geloof ook best dat hij weg ging omdat hij simpelweg kampioen wilde worden. Prima. Maar door de manier waarop hij weg is gegaan hoef ik hem nooit meer in een Arsenal-shirt te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had meer kunnen verdienen bij City hoor.

Ik las het inmiddels in het PL topic...quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vreemdgegaan met één of ander model.

Snap ook niet waarom al die voetballers zo jong trouwen en aan de kinderen gaan überhaupt.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het inmiddels in het PL topic...
[ afbeelding ]
Niet zo netjes idd, maar goed, hij zal vast niet de enige voetballer zijn die rondneukt, en de enige aan wie hij dan excuses hoort te maken, is zijn vrouw/vriendin... en voor de rest heeft niemand er iets mee te maken...

Omdat het kan? De meeste mensen stellen hun kinderwens en huwelijk uit omdat het financieel niet uit kan. Als dat geen belemmering meer is en je gewoon personeel kunt inhuren als je op vakantie wil oid, waarom niet? Ten tweede nemen laagopgeleiden ook eerder kinderen, en dat zijn ze vrijwel allemaal. Daarbij is er natuurlijk een niet gering aantal dames dat graag hun financiële toekomst zeker stelt met een huwelijk en kind. En ten derde wordt het ook vanuit de clubs van jongs af aan wel gestimuleerd. Clubs hebben er baat bij dat spelers gesetteld zijn en niet meer de hort op gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom al die voetballers zo jong trouwen en aan de kinderen gaan überhaupt.

Dit zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef alors het volgende:
[..] Ten tweede nemen laagopgeleiden ook eerder kinderen, en dat zijn ze vrijwel allemaal.

Wat een lelijkerd. Hij kan toch echt wel beter krijgen lijkt me.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het inmiddels in het PL topic...
[ afbeelding ]
Niet zo netjes idd, maar goed, hij zal vast niet de enige voetballer zijn die rondneukt, en de enige aan wie hij dan excuses hoort te maken, is zijn vrouw/vriendin... en voor de rest heeft niemand er iets mee te maken...
... al geloof ik dat hij bij de eerste geruchten al een boete kreeg ofzo die hij aanvocht en ontkende dat het waar was, dus tja... dan breng je jezelf alleen maar verder in de shit.
Arsenal speelde goed vandaag. Niet zo 'mat' als in sommige andere wedstrijden de laatste maanden, al hadden ze natuurlijk geluk met Webb. Onverdiende overwinning, maar ze zijn door

Qua lichaam een lekker wijf. Qua gezicht, wat je op sommige foto's ziet... verschrikkelijk idd. Al komt dat ook omdat ze er zelf een zootje van heeft gemaakt, qua make-up, wenkbrauwen, etc etc.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd. Hij kan toch echt wel beter krijgen lijkt me.

Zal niet meer zeuren over het Flamini - Arteta duo want beide waren ijzersterk gisteren. We zaten vanaf het begin overal bovenop en lekker veel snelheid met Chambo.
  Zal niet meer zeuren over het Flamini - Arteta duo want beide waren ijzersterk gisteren. We zaten vanaf het begin overal bovenop en lekker veel snelheid met Chambo.  
   Juist hierom krijg je geen strafschoppen
 Juist hierom krijg je geen strafschoppen 

Hopelijk hebben we nog wat aan die Sanogo! En Chamberlain moet nu fit blijven. Woensdag maar hard open op een puntje of niet te veel uitgoals van Bayern...
 Hopelijk hebben we nog wat aan die Sanogo! En Chamberlain moet nu fit blijven. Woensdag maar hard open op een puntje of niet te veel uitgoals van Bayern...

Bedoel je deze?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef sylvietjoo het volgende:
Heeft iemand een GIFje van Mertesacker die dat schot van Sturridge achter trapt in de 2e minuut? Zag het net in de highlights, hahaha!
Iedereen heeft het alleen maar over die penalty die Pool had moeten krijgen maar Sterling kwam anders ook goed weg met dat mooie moment tegen Webb: https://vine.co/v/M79bYPperp6. En Gerrard natuurlijk ook.
Al met al heeft het goed uitgepakt want de reacties op de opstelling waren nogal heftigHopelijk hebben we nog wat aan die Sanogo! En Chamberlain moet nu fit blijven. Woensdag maar hard open op een puntje of niet te veel uitgoals van Bayern...

Ommekeer, ommekeer. Ja, tegen Liverpool vorige week werd er dramatisch gespeeld. Maar het is natuurlijk onzin om te zeggen dat er een ommekeer nodig is om het seizoen te redden of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Nou..als je denkt Arsenal te kunnen afschrijven dan laten ze even zien dat ze nog leven gezien de partij tegen Liverpool. Netjes hoor.
Is dit nu de ommekeer of wordt de volgende wedstrijd weer een zeperd en was dit maar een tijdelijke opleving?

Klopt. Wat we gisteren zagen is 'gewoon' het normale niveau van Arsenal en dat terwijl er toch redelijk wat tweede keus op het veld stond. Hoop wel dat Ramsey weer snel terug is trouwens.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ommekeer, ommekeer. Ja, tegen Liverpool vorige week werd er dramatisch gespeeld. Maar het is natuurlijk onzin om te zeggen dat er een ommekeer nodig is om het seizoen te redden of zo.
 Die vier competitie wedstrijden bepalen denk ik hoe dan ook of we kampioen worden.
 Die vier competitie wedstrijden bepalen denk ik hoe dan ook of we kampioen worden.

Vooral Chelsea en City... zo tegen het eind worden die wedstrijden heel belangrijk. We hebben tegen de top sowieso weinig punten gepakt geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt. Wat we gisteren zagen is 'gewoon' het normale niveau van Arsenal en dat terwijl er toch redelijk wat tweede keus op het veld stond. Hoop wel dat Ramsey weer snel terug is trouwens.
Met 1 puntje van de top verwijderd in midden februari mogen we zeker niet klagen al komen er wel veel belangrijke wedstrijden aan. Het is hoe dan ook taak om komend weekend Sunderland thuis en volgende week Stoke uit gewoon 6 punten te pakken. Daarna maart/april is eigenlijk idioot zwaar.
• din 11 maart : Bayern (uit)
• zon 16 maart: Spurs (uit)
• zat 22 maart: Chelsea (uit)
• zat 29 maart: City (thuis)
• zat 5 april: Everton (uit)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |