quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef Djibril het volgende:
Arsene Wenger heeft een seizoen gedraaid waarbij hij geen enkele wedstrijd heeft verloren in de sterkste competitie in de wereld, zie ik moneyho niet doen.
Arsene Wenger is bij zijn club gebleven ook al hebben ze paar seizoenen minder gedraaid, dat zie ik moneyho niet doen.
Zonder Abramovic was mourinho nooit kampioen geworden met Chelsea.
Als Juventus en Milan niet zo hard waren gestrafd was Mourinho nooit kampioen geworden met inter.
Daarbij heeft hij met Porto erg veel geluk gehad in de CL en zullen we die wedstrijd tegen man united maar snel vergeten.
AVB heeft laten zien dat je bij Porto en onverslagen kan blijven en de triple pakken dus zo bijzonder heeft mourinho het daar niet gedaan.
Real heeft hij helemaal kapot gemaakt. Gentlemen imago is wel weg bij Real en het zal paar jaar duren voordat ze die terug krijgen.
AW probeert altijd mooi voetbal te laten zien, met of zonder grote spelers. Mourinho liet met een sterrenelftal zien hoe je voetbal kan verkrachten. Gelukkig hebben Bayern Muchen en Gourdiola hem laten zien wat voor kneus hij is.
Grootste faalhaas en mislukkeling is moneyho!

Butt-hurt much?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef Djibril het volgende:
Arsene Wenger heeft een seizoen gedraaid waarbij hij geen enkele wedstrijd heeft verloren in de sterkste competitie in de wereld, zie ik moneyho niet doen.
Arsene Wenger is bij zijn club gebleven ook al hebben ze paar seizoenen minder gedraaid, dat zie ik moneyho niet doen.
Zonder Abramovic was mourinho nooit kampioen geworden met Chelsea.
Als Juventus en Milan niet zo hard waren gestrafd was Mourinho nooit kampioen geworden met inter.
Daarbij heeft hij met Porto erg veel geluk gehad in de CL en zullen we die wedstrijd tegen man united maar snel vergeten.
AVB heeft laten zien dat je bij Porto en onverslagen kan blijven en de triple pakken dus zo bijzonder heeft mourinho het daar niet gedaan.
Real heeft hij helemaal kapot gemaakt. Gentlemen imago is wel weg bij Real en het zal paar jaar duren voordat ze die terug krijgen.
AW probeert altijd mooi voetbal te laten zien, met of zonder grote spelers. Mourinho liet met een sterrenelftal zien hoe je voetbal kan verkrachten. Gelukkig hebben Bayern Muchen en Gourdiola hem laten zien wat voor kneus hij is.
Grootste faalhaas en mislukkeling is moneyho!

De geruchten gaan wel en Wenger ontkende ook niet van de week. Toch zie ik het niet gebeuren.quote:

Denk eerder dat Wenger er niet op reageerde omdat hij zijn tijd niet wil verspillen eraan. Die geruchten kunnen nooit waar zijn. Paar weken geleden ging ook het gerucht dat Ca$hley terug zou komen. Welke mongool verzint dit soort dingen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:46 schreef alors het volgende:
[..]
De geruchten gaan wel en Wenger ontkende ook niet van de week. Toch zie ik het niet gebeuren.

Waarom? Bij Arsenal win je gewoon niks, logische keuze. Iemand met ambitie om prijzen te winnen afkeuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Blistering het volgende:
Die judas mag heel, heel ver weg blijven van de club.
Gadverdamme zeg, moet er niet aan denken.

Toch weer Rosicky? Ik zie dat middenveld niet Gerard en Coutinho afstoppen. Daarnaast speel je dan wel weer heel erg naar voren, en dan heeft Liverpool weer prima alle ruimte om keihard er doorheen te counteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef SpamNinja het volgende:
Die reactie van Mourinho zegt maar een ding, hij ziet Arsenal als serieuze concurrent en dat vindt ik helemaal niet erg
Laat die twee lelijke ploegen het vanavond maar onderling uitvechten. Ik ben zelf benieuwd wat voor team we morgen gaan zien tegen Liverpool. De FA Cup is misschien wel de grootste kans op een prijs, morgen winnen en we staan in de kwartfinale met alleen nog Chelsea of City over als 'top' ploeg. Zegt natuurlijk niks want ik kan me die finale tegen Birmingham nog goed herinneren maar goed.
Beetje roulatie is denk ik wel nodig aangezien Bayern nog op bezoek komt woensdag, maar zo gek veel kunnen we niet rouleren. Zolang Arteta maar niet speelt vind ik het al goed!
Doe maar zoiets
---------------Wojciech------------
Jenks---Mertesacker--Koscielny--Gibbs
--------Flamini-------Rosicky---------
-------------------Ozil-----------------
--Gnabry---------------------Ox--
-------------Poldi/Bendtner------------

Ja dat dachten we bij Flamini ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Denk eerder dat Wenger er niet op reageerde omdat hij zijn tijd niet wil verspillen eraan. Die geruchten kunnen nooit waar zijn. Paar weken geleden ging ook het gerucht dat Ca$hley terug zou komen. Welke mongool verzint dit soort dingen?

Nee niet echt. Flamini was logisch, Ca$hley totaal niet. Twee prima linksbacks hebben we nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dachten we bij Flamini ook.

Ik doelde ook eigenlijk meer op Van Persie. Een goede spits is gewoon broodnodig en voor de spitsen die er zijn wordt de hoofdprijs gevraagd.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee niet echt. Flamini was logisch, Ca$hley totaal niet. Twee prima linksbacks hebben we nu.

Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden, het gaat niet om dat hij vertrokken is, het gaat erom dat hij naar United ging. Elke andere club en iedereen had het begrepen. Niemand neemt Henry en Fabregas het wat kwalijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom? Bij Arsenal win je gewoon niks, logische keuze. Iemand met ambitie om prijzen te winnen afkeuren.

Die kregen dan ook allebei een aanbod van Barcelona. Die had Van Persie ook wel genomen. Hij kreeg hem alleen niet. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet naar Juventus wilde.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden, het gaat niet om dat hij vertrokken is, het gaat erom dat hij naar United ging. Elke andere club en iedereen had het begrepen. Niemand neemt Henry en Fabregas het wat kwalijk.

Hij kon ook naar City. Snap gewoon niet dat als je pretendeert een Arsenal fan te zijn dat je voor United kan spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die kregen dan ook allebei een aanbod van Barcelona. Die had Van Persie ook wel genomen. Hij kreeg hem alleen niet. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij niet naar Juventus wilde.

Hij had meer kunnen verdienen bij City hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef Gunner het volgende:
uiteindelijk gaat het om het geld
leuk eerste seizoen lekker z'n gram kunnen halen naar arsenal. nu gaat het kut en komen de geruchten dat ie weg wil
typisch.

Terecht!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |