abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134187661
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij was zelf niet dronken :')
Aan zijn tekst te lezen wel :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134187666
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op een dronken avond een jongen ontmoet (al had ik wel eens eerder met m gepraat paar maanden terug) en m'n nr gegeven. Dit is hoe het ging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdesodeteringjantje zeg _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134187695
Wellicht kunnen Faxie en Kaneelstok iets hiermee.
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op een dronken avond een jongen ontmoet (al had ik wel eens eerder met m gepraat paar maanden terug) en m'n nr gegeven. Dit is hoe het ging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou ook niet echt heel enthousiast overkomen. Zou mij niet uitnodigen verder nog wat te sturen, niet persoonlijk.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:54:11 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187715
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:

Als iemand die ik niet ken al gelijk zegt hoe leuk ik ben, ben ik eigenlijk al gelijk afgeknapt. Onder het mom van "dat weet je helemaal niet, dus praat geen poep"
Nouja dit is wel 10x dat.. dusja :')
  donderdag 12 december 2013 @ 13:54:15 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187718
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Puur genieten zulke posts.
pi_134187741
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Veel vrouwen kunnen daar ook wat van hoor.
Breekt ook de pleuris uit als ze zien dat je het bericht wel gelezen hebt maar nog niet gereageerd hebt.
Die denken dan dat ze het centrum zijn van je leven, omdat je je nummer geef.
Alsof mijn leven dan draait om hem.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:55:14 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187758
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ik vind jou ook niet echt heel enthousiast overkomen. Zou mij niet uitnodigen verder nog wat te sturen, niet persoonlijk.
Ze is op dat moment in de kroeg he, dan is hij op dat moment natuurlijk niet haar hoogste prioriteit.
pi_134187803
Luister mannetjes. Het is natuurlijk nu heel makkelijk om even die kerel uit te lachen. En hij reageert natuurlijk ook wel enigszins over the top. Maar als ik de reacties van Cue_ zie (zonder de voorgeschiedenis verder te kennen) zou ik na 2 berichten niet meer gereageerd hebben. Het is nogal vlak, nodigt niet uit tot eens lekker wat babbelen. Dus zou ik passen.

Ligt aan beiden, in dit geval. Vind ik.
@Royco, dan nog. Zeg dat even dan, kun je later eventueel nog appen. Duidelijke communicatie hadden we het toch over? :)

Of ik mis compleet iets nu.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:56:25 #59
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Die denken dan dat ze het centrum zijn van je leven, omdat je je nummer geef.
Alsof mijn leven dan draait om hem.
En dan meteen beginnen over relaties en wat je van trouwen vind enzo.
Slow the fuck down
  donderdag 12 december 2013 @ 13:56:33 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Nee klopt, was ik ook niet.

Dat drankje wou ik in eerste instantie nog wel doen, maar tijdens een stapavond ben ik niet altijd gewillig om uitgebreid te smsen.
De dag daarna al helemaal niet, want dan uitkateren :+ (of ik moet iemand echt gelijk leuk vinden, maar dat gebeurd zelden).

Maar als je dan ook gaat zeuren over dat ik stil ben en niet reageer etc.. tja.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:59:20 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
zou ik na 2 berichten niet meer gereageerd hebben. Het is nogal vlak, nodigt niet uit tot eens lekker wat babbelen. Dus zou ik passen.
Helemaal mee eens hoor verder :)
Had ik ook gedaan. Of gewoon gewacht tot ergens de week erop en dan eens kijken hoe het ermee staat.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:59:38 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134187923
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee klopt, was ik ook niet.

Dat drankje wou ik in eerste instantie nog wel doen, maar tijdens een stapavond ben ik niet altijd gewillig om uitgebreid te smsen.
De dag daarna al helemaal niet, want dan uitkateren :+ (of ik moet iemand echt gelijk leuk vinden, maar dat gebeurd zelden).

Maar als je dan ook gaat zeuren over dat ik stil ben en niet reageer etc.. tja.
Ik heb vaak genoeg vrouwen op deze manier ontmoet en hij is gewoon heel opdringerig...
Jij hebt ja gezegd op dat drankje, dan moet je hte gewoon ff laten rusten en een paar dagen later zeggen: hoe zit het nou met dat drankje :P?
Of iets in die strekking...
Heeft bij mij nog nooit gefaald en nee, ik ben niet knap :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134187932
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan meteen beginnen over relaties en wat je van trouwen vind enzo.
Slow the fuck down
Inderdaad, vorige keer vroeg iemand dat dus via whatsapp: wil je met me trouwen na een eerste date |:(
pi_134187946
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor verder :)
Had ik ook gedaan. Of gewoon gewacht tot ergens de week erop en dan eens kijken hoe het ermee staat.
Of niet als er toch geen interesse is. Appen is geen verplichting, lijkt soms wel maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:00:37 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187954
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:

Ik heb vaak genoeg vrouwen op deze manier ontmoet en hij is gewoon heel opdringerig...
Jij hebt ja gezegd op dat drankje, dan moet je hte gewoon ff laten rusten en een paar dagen later zeggen: hoe zit het nou met dat drankje :P?
Of iets in die strekking...
Heeft bij mij nog nooit gefaald en nee, ik ben niet knap :P
Idd :)

Als hij die maandag gewoon een berichtje had gestuurd met "he alles goed?" dan was het al heel anders geweest.
pi_134187978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Of niet als er toch geen interesse is. Appen is geen verplichting, lijkt soms wel maar daar moet je je natuurlijk niets van aantrekken.
Het probleem is dat die mannen het niet zo zien. Die denken juist dat blijven sturen betekent: zo vergeet ze niet dat ik er ben. :')
  donderdag 12 december 2013 @ 14:01:35 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134187980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Dit was nog echt smsen O+
Natuurlijk is het geen verplichting. Doe ik ook niet als er geen interesse (meer) is. Heb dat dan ook netjes gezegd (vond ik), ipv het dood te laten bloeden.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:01:58 #68
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134187992
Maar Cue_ , leukerd, wanneer gaan we nu dan een drankje doen?
En mocht je het niet lezen, dan zal ik ook voor de zekerheid even een dm/pm/fotoboekbericht sturen.
pi_134188000
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Puur genieten zulke posts.
Dat is waar. Dames, nog meer van dit soort kwaliteitsverhalen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:03:06 #70
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134188038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, vorige keer vroeg iemand dat dus via whatsapp: wil je met me trouwen na een eerste date |:(
Ik heb dat ook weleens gevraagd, en dat leidde juist tot een date.
Maar ik was dan ook niet serieus
pi_134188075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Het probleem is dat die mannen het niet zo zien. Die denken juist dat blijven sturen betekent: zo vergeet ze niet dat ik er ben. :')
Ik zeg enkel dat wanneer Cue_ gewoon had gezegd: "Nu niet, ik sta in de kroeg met vrienden te praten, ik bericht je later." was het duidelijk geweest. Vind ik.

Maar goed, hij was wel wat overenthousiast. Misschien had hij even een He-Man moment. Dat ie zich onoverwinnelijk voelde. Not anymore probably. :P
pi_134188101
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook weleens gevraagd, en dat leidde juist tot een date.
Maar ik was dan ook niet serieus
Vertelt veel over de wanhoop van sommige vrouwen dan. Of misschien jouw humor
  donderdag 12 december 2013 @ 14:06:01 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134188125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Ik zeg enkel dat wanneer Cue_ gewoon had gezegd: "Nu niet, ik sta in de kroeg met vrienden te praten, ik bericht je later." was het duidelijk geweest. Vind ik.

Maar goed, hij was wel wat overenthousiast. Misschien had hij even een He-Man moment. Dat ie zich onoverwinnelijk voelde. Not anymore probably. :P
Daar denk ik niet eens aan op dat moment haha. Maar klopt, dan was het duidelijker geweest. Al vind ik het overdreven dat ik wat moet sturen om te zeggen dat ik niets ga sturen. Beetje omgekeerde wereld ;)

Hij had ook de pech dat ik niet overenthousiast was, waardoor hij meer moeite zou moeten doen dan als ik dat wel was geweest. En dan kunnen dergelijke (evt kleine) dingen al voor een afkeer zorgen. Terwijl het bij een ander helemaal niet erg was geweest.
pi_134188141
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit was nog echt smsen O+
Natuurlijk is het geen verplichting. Doe ik ook niet als er geen interesse (meer) is. Heb dat dan ook netjes gezegd (vond ik), ipv het dood te laten bloeden.
SMS. Nostalgie. :s)
pi_134188144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')