Jaquote:
Sowieso, heel dat internetgebeuren. Heb toch gewoon normaal contact. Bellen is zo ouderwets niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad! Alle mannen die ik tot nu toe heb gedate waren zo. En dan spreek ik over 9 mannen daten in 1 maand die allemaal zo waren. Dan begin je echt wel te denken van: Is dat nu echt niet duidelijk dat ik geen interesse heb. Vandaar dat ik tegenwoordig liever mannen afstoot dan ze aantrekken. Vandaar dat ik meestal na een vervolgdate zeg: doei, geen interesse. En dan is dat nog niet duidelijk want dan blijven ze appen, omdat ze denken dat de aanhouder wint
Zeg dat welquote:
Anders wordt het wel een "wat ben je stil" "is er iets aan de hand" "heb ik iets verkeerds gezegd??"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Sowieso, heel dat internetgebeuren. Heb toch gewoon normaal contact. Bellen is zo ouderwets niet.
En zijn die kerels scheel? Er staan toch altijd 2 vinkjes? Zo van, hij is verstuurd en afgeleverd op de telefoon? Dan vragen of je hem wel ontvangen hebt is pure onzekerheid, lijkt me erg onaantrekkelijk als een vrouw zo bij mij over zou komen.
Inderdaad, dat zijn mannen die ik allemaal irl ontmoet en die zijn dan wel knap, aardig, etc. etc. Maar zo opdringerig dat ik zelf niet mag ademenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Sowieso, heel dat internetgebeuren. Heb toch gewoon normaal contact. Bellen is zo ouderwets niet.
En zijn die kerels scheel? Er staan toch altijd 2 vinkjes? Zo van, hij is verstuurd en afgeleverd op de telefoon? Dan vragen of je hem wel ontvangen hebt is pure onzekerheid, lijkt me erg onaantrekkelijk als een vrouw zo bij mij over zou komen.
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders wordt het wel een "wat ben je stil" "is er iets aan de hand" "heb ik iets verkeerds gezegd??"
Enige wat je kan doen is na een dag misschien een ander berichtje sturen maar vragen zoals jij stelt zijn inderdaad kansloosquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders wordt het wel een "wat ben je stil" "is er iets aan de hand" "heb ik iets verkeerds gezegd??"
Nee want die mannen denken dat de aanhouder wintquote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Enige wat je kan doen is na een dag misschien een ander berichtje sturen maar vragen zoals jij stelt zijn inderdaad kansloos
Als ze niks willen zeggen dan doe ik dat ook niet, prima hoor.
Wat voor een figuren ontmoeten jullie in hemelsnaam?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke sociaal gehandicapte teksten gestuurd naar een vrouw.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om de hele dag te doen, ipv dat geapp.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn mannen die ik allemaal irl ontmoet en die zijn dan wel knap, aardig, etc. etc. Maar zo opdringerig dat ik zelf niet mag ademen. Alsof ik een hele dag met ze ga appen.
Triest.
Thanx darlingquote:Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik kan wel andere dingen bedenken om de hele dag te doen, ipv dat geapp.
Sommige vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar sommige mannen denken echt dat als ze blijven zeuren dat ze dan hun goesting zullen krijgen, sorry hoor, dat werkt averechts.
Vraag ik mij ook af, vandaar dat ik nu liever mannen afstoot dan aantrekken.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor een figuren ontmoeten jullie in hemelsnaam?
Just did.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx darlingvertel dat maar aan mijn volgende date.
Ik gun mensen tenminste ruimte om te ademen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ook hoor
En dat werkt ook niet in je voordeel
Ik heb niet echt moeite met versieren, maar ik kan dan ook niet eens bedenken om zulke wanhopige shit uit te halen. Alsof je bijna wilt dat ze op je afknaptquote:Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, vandaar dat ik nu liever mannen afstoot dan aantrekken.
Eigenlijk zit ik nu in zo een fase ja. Gedegouteerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet echt moeite met versieren, maar ik kan dan ook niet eens bedenken om zulke wanhopige shit uit te halen. Alsof je bijna wilt dat ze op je afknapt
Smooth, man. Real smooth.quote:
Op een dronken avond een jongen ontmoet (al had ik wel eens eerder met m gepraat paar maanden terug) en m'n nr gegeven. Dit is hoe het ging:quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Wat voor een figuren ontmoeten jullie in hemelsnaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een dronken avond een jongen ontmoet (al had ik wel eens eerder met m gepraat paar maanden terug) en m'n nr gegeven. Dit is hoe het ging:omg bij mij gaat dat dus 100 x ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik date wel geen dronken mannen.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Veel vrouwen kunnen daar ook wat van hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn mannen die ik allemaal irl ontmoet en die zijn dan wel knap, aardig, etc. etc. Maar zo opdringerig dat ik zelf niet mag ademen. Alsof ik een hele dag met ze ga appen.
Triest.
Hij was zelf niet dronkenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef complicate het volgende:
omg bij mij gaat dat dus 100 x erger
Maar ik date wel geen dronken mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |