'Indiemuziek kan vrij divers zijn, van ambient tot heavy metal'quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genres zijn altijd vaagMaar kijk maar op de wiki van Indie dan zit je wel goed qua mijn smaak.
Moet ik dan favoriete bands droppen?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Indiemuziek kan vrij divers zijn, van ambient tot heavy metal'
Het betekent dus echt niets, eigenlijk
Of naar studentes.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn doelgroep moet gaan verleggen naar donkere vrouwen.
Nee, want Emo met kutstudie.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, zou je?
Fotoboek van DeadKennedy
Die kennen dat al helemaal nietquote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of naar studentes.
[..]
Nee, want Emo met kutstudie.
He looks like loads of fun!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, zou je?
Fotoboek van DeadKennedy
Thuglife manquote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, die denken dat bieber rap uitgevonden heeft. Bitches
Awwquote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thuglife man
Overigens heb ik mijn ex het beste cadeau gegeven toen we naar Omnia gingen. Helemaal alles geheim totdat we naar binnen liepen.
Je moet ook geen meisjes van 13 versieren.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, die denken dat bieber rap uitgevonden heeft. Bitches
Maar die diggen mijn auto, je weet zelf Gquote:Op donderdag 12 december 2013 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet ook geen meisjes van 13 versieren.
Meer dat je niet snel iemand zal ontmoeten bij optredens.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen dan last hebben van je muzieksmaak?
Of wil je actief met ze naar concerten gaan en de hele dag muziek draaien thuis enzo?
Je bent toch nog niet zo oud? Man je hebt nog een compleet leven voor je liggen!! Je doet als of je al met 1 been in het graf staat!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Angst lost eigenlijk niks op. Ik zit al in die situatie en dat vind ik niet prettig.
Dat valt mij ook altijd op, hij is nog niet eens 30quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet zo oud? Man je hebt nog een compleet leven voor je liggen!! Je doet als of je al met 1 been in het graf staat!
Zeg je nu dat 30 oud is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat valt mij ook altijd op, hij is nog niet eens 30
Als dat zo is, mag ik dan je gun lenenquote:
Soms voelt dat wel zo ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, ik ben al oud.
Kun je nagaan hoe oud jij bent.
Ik hou ook van jou, broertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:19 schreef heloef het volgende:
Dit topic zou eigenlijk de rollatorclub moeten heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |