Behalve dat hij zich beter niet met muziek bezig kan houden. Dat geldt overigens voor wel meer mensen.quote:
marco is leuk. Zn muziek wisselvallig maar hij doet t nog altijd goed.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ik luister ook wel slechte muziek overigens, maar daarvan weet ik dat het slecht is.
Ik ken het. Af en toe wel een date, maar dat was het dan ook wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goed. In zekere zin ben ik wel goed bezig. In andere zin is er niet veel veranderdIk doe mijn best, maar niet zozeer op vrouwengebied, meer andere dingen op het moment.
Ik ben tegenwoordig een indiehipsterquote:Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
marco is leuk. Zn muziek wisselvallig maar hij doet t nog altijd goed.
Slechte muziek luisteren is niet erg zolang t maar niet de overhand neemt
Geen dates eigenlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken het. Af en toe wel een date, maar dat was het dan ook wel.
Ik vind dat hij wel wat goede dingen heeft gemaakt eigenlijk, met name nummers die hij met een klein orkest heeft opgenomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Behalve dat hij zich beter niet met muziek bezig kan houden. Dat geldt overigens voor wel meer mensen.
Oké, ik zal er voortaan aan denken, Cue. Dat wordt me nog inhouden rond Songfestivaltijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
marco is leuk. Zn muziek wisselvallig maar hij doet t nog altijd goed.
Slechte muziek luisteren is niet erg zolang t maar niet de overhand neemt
"Tegenwoordig".quote:Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een indiehipster
Ilse is cool, haar muziek kut. Waylon is helemaal achterlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zal er voortaan aan denken, Cue. Dat wordt me nog inhouden rond Songfestivaltijd.
Ik wel. Dat is wel echt tofquote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben ook nog nooit een vrouw tegen gekomen met dezelfde muzieksmaak
Blue Bittersweetquote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ilse is cool, haar muziek kut. Waylon is helemaal achterlijk
Geen idee wat je vroeger was .. en wat nu een indiehipster betreftquote:Op donderdag 12 december 2013 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een indiehipster
Vroeger luisterde ik nauwelijks muziek. Nu Indie, Alternative en Rock vooralquote:Op donderdag 12 december 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee wat je vroeger was .. en wat nu een indiehipster betreft(niet dat t me nu echt uitmaakt ofzo-
Te veel herhaling in t refrein zoals ze met elk nr doet.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blue BittersweetDie is best aardig vind ik
Mijn ex had wel dezelfde smaak. Beetje powermetal enzo. Nightwish. Pink.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Ik plaag maar.quote:
Ik snap die genres nooit zo goedquote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik nauwelijks muziek. Nu Indie, Alternative en Rock vooral
mijn ex heeft gezorgd dat ik de muziek die hij vroeger leuk vond, ik nu kan waarderenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
+1.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap die genres nooit zo goedBehalve rock dan. Maar de andere zeggen zo weinig
Ik denk dat ik mijn doelgroep moet gaan verleggen naar donkere vrouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex had wel dezelfde smaak. Beetje powermetal enzo. Nightwish. Pink.
[..]
Ik plaag maar.
Genres zijn altijd vaagquote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap die genres nooit zo goedBehalve rock dan. Maar de andere zeggen zo weinig
Alternative is eigenlijk niet-pop, althans zo interpreteer ik het. Indie is met gitaartjes en mannen met strakke broeken en emohaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel okee, maar het is net alsof Daft Punk en Nile Rodgers er aan hebben meegewerkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Blue BittersweetDie is best aardig vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |