SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*troostquote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laagjes verkeerd geknipt. Denk aan ongelijk in cm's. Damned. Troost me Chai.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef jatochneetoch het volgende:
DIe kaart, is dat waar mensen vandaan komen of waar ze nu wonen?
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goede kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagdquote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Al die dames die mij begrijpen. Girlpower en alles.
Als het echt korter is dan hoe je het wou kun je ook bijvoorbeeld van die nepharen kopen. Ben je 20 euro voor kwijt ofso.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goedw kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagd
Neuh mijn haar groeit super snel. Binnen 1 maand is het weer ok. Even maandje voor lul lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goede kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagd
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Al die dames die mij begrijpen. Girlpower en alles.
Nee heb stijl haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?
Uh nee, voor human hair ben je toch zo'n 100 kwijt. En dan lijkt het vaak nog nep omdat je eigen haar voller isquote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Als het echt korter is dan hoe je het wou kun je ook bijvoorbeeld van die nepharen kopen. Ben je 20 euro voor kwijt ofso.
Ik weet niet of het een raad is.
Maar het is echt vervelend om zo'n situatie mee te maken.
Als je die fotos bedoelt, dat zijn gewoon beroemde en meest of (bezochte plekken) in Turkije.quote:
Ik wist dat nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Nooit zwart verven krijg je er niet uit..
Kiz olmak zor be, Ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uh nee, voor human hair ben je toch zo'n 100 kwijt. En dan lijkt het vaak nog nep omdat je eigen haar voller is![]()
Ik wou er Turkser uitzien eind 2011, dus verfde ik het zwart, kreeg ik spijt, wou ik het weer bruin, pakte het niet, ontkleurde ik het. Heb nu nog zo'n 10 cm te gaan wil dat ontkleurde dood haar eruit gaan. En mijn haren zijn nu half lang![]()
O eskiii haaaliiimdeeeen eser yok şimdiSerieus, ik leek toen op een model. Was ook 10 kg slanker. Dikke schade aan mijn ego. Straks maar weer trainen. Zomer moet alles weer zoals vroeger zijn
![]()
Appel, heb jij een beetje gevoel voor stijl? Ik moet shoppen voor a.s. maandag
Sanada kolay gelsin.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Vanochtend een paar uurtjes geslapen toen ik thuis was, daarna even hardgelopen en nu een conference call...
Zwart, business stylequote:Op donderdag 12 december 2013 12:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kiz olmak zor be, Ik spreek uit ervaring
Ja, je hebt allerlei soorten. In Rotterdam heb je bijvoorbeeld heel veel winkels met zulke nephaar. En daar is echt goedkoop. Pittige prijzen zitten erook bij. maargoed
O, leukik weet niet precies wat je stijl is? Uitdagend, klassiek, uit de jaren 80, sportief, of ga zo maar weer verder
Dank je. Ruilen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Sanada kolay gelsin.
Ik zit chill in de bieb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |