SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*troostquote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laagjes verkeerd geknipt. Denk aan ongelijk in cm's. Damned. Troost me Chai.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef jatochneetoch het volgende:
DIe kaart, is dat waar mensen vandaan komen of waar ze nu wonen?
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goede kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagdquote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Al die dames die mij begrijpen. Girlpower en alles.
Als het echt korter is dan hoe je het wou kun je ook bijvoorbeeld van die nepharen kopen. Ben je 20 euro voor kwijt ofso.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goedw kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagd
Neuh mijn haar groeit super snel. Binnen 1 maand is het weer ok. Even maandje voor lul lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goede kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagd
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Al die dames die mij begrijpen. Girlpower en alles.
Nee heb stijl haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?
Uh nee, voor human hair ben je toch zo'n 100 kwijt. En dan lijkt het vaak nog nep omdat je eigen haar voller isquote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Als het echt korter is dan hoe je het wou kun je ook bijvoorbeeld van die nepharen kopen. Ben je 20 euro voor kwijt ofso.
Ik weet niet of het een raad is.
Maar het is echt vervelend om zo'n situatie mee te maken.
Als je die fotos bedoelt, dat zijn gewoon beroemde en meest of (bezochte plekken) in Turkije.quote:
Ik wist dat nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Nooit zwart verven krijg je er niet uit..
Kiz olmak zor be, Ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uh nee, voor human hair ben je toch zo'n 100 kwijt. En dan lijkt het vaak nog nep omdat je eigen haar voller is![]()
Ik wou er Turkser uitzien eind 2011, dus verfde ik het zwart, kreeg ik spijt, wou ik het weer bruin, pakte het niet, ontkleurde ik het. Heb nu nog zo'n 10 cm te gaan wil dat ontkleurde dood haar eruit gaan. En mijn haren zijn nu half lang![]()
O eskiii haaaliiimdeeeen eser yok şimdiSerieus, ik leek toen op een model. Was ook 10 kg slanker. Dikke schade aan mijn ego. Straks maar weer trainen. Zomer moet alles weer zoals vroeger zijn
![]()
Appel, heb jij een beetje gevoel voor stijl? Ik moet shoppen voor a.s. maandag
Sanada kolay gelsin.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Vanochtend een paar uurtjes geslapen toen ik thuis was, daarna even hardgelopen en nu een conference call...
Zwart, business stylequote:Op donderdag 12 december 2013 12:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kiz olmak zor be, Ik spreek uit ervaring
Ja, je hebt allerlei soorten. In Rotterdam heb je bijvoorbeeld heel veel winkels met zulke nephaar. En daar is echt goedkoop. Pittige prijzen zitten erook bij. maargoed
O, leukik weet niet precies wat je stijl is? Uitdagend, klassiek, uit de jaren 80, sportief, of ga zo maar weer verder
Dank je. Ruilen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Sanada kolay gelsin.
Ik zit chill in de bieb.
Jij zit echt vaak op de wc.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:37 schreef xminator het volgende:
Beetje de hipster uithangen hè, zeker wachten tot je gespot wordt.
Nein, es tut mir leid.quote:
Heb krullen dat weet je toch. Maar achterkant laagje is korter dan voren zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?
Heb ik nog niet. Moet gewoon passen bij de Media Marktquote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, plaats ff anders een foto als voorbeeldje (Google) ofso. Zodat ik beeld heb.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb ik nog niet. Moet gewoon passen bij de Media Markt
Da is rood.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik moet in het zwart. Ik lak mijn nagels wel rood verf mijn lippen ook rood.
Blazer en zwarte broek is toch goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat is echt not done. Rode lippen kan nog mits je het goed aanbrengt. Maar rode nagels...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dus ook een zwarte blouse hebben. Waar heb je die? Met taille ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blazer en zwarte broek is toch goed?
Ik hou het subtielquote:Op donderdag 12 december 2013 13:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is echt not done. Rode lippen kan nog mits je het goed aanbrengt. Maar rode nagels...en dan ook nog in combinatie met rode lippen. Persoonlijk vind ik dat te veel van het goede.
Wat is je budget? Anders Hennes. Slaag je zeker maar gaat niet lang mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dus ook een zwarte blouse hebben. Waar heb je die? Met taille ofzo?
Srsly, ik heb al zo lang niet geshopt. Ik ga vanavond even de stad in.
Voel me zenuwachtig. Het is 2,5 jaar geleden dat ik heb gewerkt. Verder ben ik te oud om nog aan iets te komen, dus dit mag ik niet verpestenMoet mezelf flink bewijzen daar om er 2,5-3 jaar te kunnen blijven.
Pics. (we willen natuurlijk niet dat je voor paal loopt)quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik hou het subtielHet is geen Douglas idd.
Aii hoeveel personeelskorting kan je regelen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe spel je dat... united colors of nog wat. Probeer dat eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:06 schreef MaidensTower het volgende:
Tot 50? Waar heb je kwaliteit?
Niet voorkruipen... Ik eerst.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Aii hoeveel personeelskorting kan je regelen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef MaidensTower het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vv9mqe&s=5#.UqmnoLuXumk
Meest recente foto
Lief dagboekje....quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Delivery in plaats van deliverable roepen...Ik ben nog niet wakker, stond net voor schut in de conf call.
Oh die! Daar kwam ik even niet op. Zij hebben kleding van goede kwaliteit ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe spel je dat... united colors of nog wat. Probeer dat eens.
Git bak iste. Neen sylvesterr mee.
Geen idee!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Aii hoeveel personeelskorting kan je regelen?
Goedkoop en kwaliteit? Moet je wel goed zoeken:quote:Op donderdag 12 december 2013 13:06 schreef MaidensTower het volgende:
Tot 50? Waar heb je kwaliteit?
Leuke foto. Hollandse, saaie, grijze achtergrond verneukt het wel een beetjequote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef MaidensTower het volgende:
Meest recente foto
zou gevenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef MaidensTower het volgende:
Meest recente foto
Thanks! Staat op mijn lijst.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Goedkoop en kwaliteit? Moet je wel goed zoeken:
www.vanilia.com
www.zara.com
Moet je een zwart overhemd met knopen? Of kan het ook een zwart v hals blousje zijn bijv?
Toegevoegdquote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
Bij de WE hebben ze ook vaak formele kleding.
Het is straks winter. Komt goed hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leuke foto. Hollandse, saaie, grijze achtergrond verneukt het wel een beetje
Dan is het wit bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is straks winter. Komt goed haha
Geen idee. Wat werklozen doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja. Winter is om de hoek. Zomer duurt nog wel even.
Wat gaan jullie vandaag doen?
Succesquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
O.a. ga mijn verslagen maar eens afmaken idd.
Have funquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ben nu kop koffie drinken met vriendinnen in een cafetje
In de context past het wel helemaal ja. Dit zou raar zijn http://nl.tinypic.com/r/333lqbr/5quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ik ga stuk hierquote:Op donderdag 12 december 2013 13:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de context past het wel helemaal ja. Dit zou raar zijn http://nl.tinypic.com/r/333lqbr/5
Waar wil je heen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:57 schreef Che_ het volgende:
Wil direct op vakantie als ik zulke foto's zie. Paar maanden weg uit NL
Zometeen op bezoek bij familie ivm 18e verjaardag van neefje. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vandaag doen?
Gezellige boel? Doe hem n fles vodka cadeau.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zometeen op bezoek bij familie ivm 18e verjaardag van neefje. Ben benieuwd...
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gezellige boel? Doe hem n fles vodka cadeau.
Daarom. Yolo toch.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je hebt me laten lachen. Syls familie kennende... lol
Rijk?? Mexico:8 dagen 600 euro.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben jij rijk?Betaal mijn ticket en ik ga met je mee!
We gaan met de boot.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben jij rijk?Betaal mijn ticket en ik ga met je mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet opeens denken aan het diner die ik en mijn ex-verloofde(Hollander) hadden bereid. Bbq. Mijn oma vond het vlees zo mals en vroeg hoe het was gemarineerd. Mijn ex zei: het is varkensvlees.quote:
Eerst naar Istanbul. Daarna.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rijk?? Mexico:8 dagen 600 euro.
Cuba: 12 dagen 1250 euro?
Beetje zakgeld en klaar.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
We gaan met de boot.Hoeveel meiden wil je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn biceps en triceps zijn goed getraind. No worries.
Vind dit enorm respectloos tegenover je oma. Daar hou je toch rekening mee?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan het diner die ik en mijn ex-verloofde(Hollander) hadden bereid. Bbq. Mijn oma vond het vlees zo mals en vroeg hoe het was gemarineerd. Mijn ex zei: het is varkensvlees.
Alle jongeren gingen stuk behalve zij en de ouderen
Hmm, goeie vraag.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoeveel meiden wil je mee?
Mijn biceps en triceps zijn goed getraind. No worries.
Hahaha nee, ze kan wel wat hebben hahaha. Ben haar lievelingskleinkindquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind dit enorm respectloos tegenover je oma. Daar hou je toch rekening mee?
Die geintjes zijn wel leuk, maar ik had het vlees in zijn gezicht gespuugdquote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahaha nee, ze kan wel wat hebben hahaha. Ben haar lievelingskleinkindOverigens zit sarcasme in ons familie.
Ik hou haar ook steeds voor de gek dat ik een FB-pagina heb geopend voor haar en een man zoek of dat ze de groetjes krijgt van mijn opa (waarmee 30 jaar geleden is gescheiden). Ze ligt dan helemaal in een deuk. Gaat ze feministisch lopen doen haha
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die geintjes zijn wel leuk, maar ik had het vlees in zijn gezicht gespuugd gekotst
Nope. Ik ga alleen naar Cuba. Staat op mn lijstje to do.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Borte, Stimorol en ik? Meer kan een man niet wensen
Hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Borte, Stimorol en ik? Meer kan een man niet wensen
Kan ze niet. Hij was meest gewaardeerde schoonzoon in de familiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die geintjes zijn wel leuk, maar ik had het vlees in zijn gezicht gespuugd
Eet jij dan ook varkensvlees?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kan ze niet. Hij was meest gewaardeerde schoonzoon in de familie
Lieverd, het was geen varkensvlees. Hij is docent koken en is jarenlang chefkok geweest. Hij kan gewoon extreem goed koken.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet jij dan ook varkensvlees?
Ooooooooohhhhhh. Okquote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Lieverd, het was geen varkensvlees. Hij is docent koken en is jarenlang chefkok geweest. Hij kan gewoon extreem goed koken.
Daarom moet ik nu wat kilootjes kwijt
En nee, ik eet dat niet. Ik drink ook geen alcohol.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooooooooohhhhhh. Okding dongggg. Drink ook geen alcohol meer. Voelt beter zo.
Heb vanmorgen gesport. Ik ging dood.Hoeveel moet je kwijt dan?
Ben bu kilolari verene kadar anam aglar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |