SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*troostquote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laagjes verkeerd geknipt. Denk aan ongelijk in cm's. Damned. Troost me Chai.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef jatochneetoch het volgende:
DIe kaart, is dat waar mensen vandaan komen of waar ze nu wonen?
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goede kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagdquote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Al die dames die mij begrijpen. Girlpower en alles.
Als het echt korter is dan hoe je het wou kun je ook bijvoorbeeld van die nepharen kopen. Ben je 20 euro voor kwijt ofso.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goedw kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagd
Neuh mijn haar groeit super snel. Binnen 1 maand is het weer ok. Even maandje voor lul lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
No worries. In het voorjaar/zomer straalt het wel weer. Ken je wel een goede kapper die het kan corrigeren? Of ben je bang dat het dan te kort wordt? Mijn haar leek alsof er ratten in hadden geknaagd
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Al die dames die mij begrijpen. Girlpower en alles.
Nee heb stijl haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?
Uh nee, voor human hair ben je toch zo'n 100 kwijt. En dan lijkt het vaak nog nep omdat je eigen haar voller isquote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Als het echt korter is dan hoe je het wou kun je ook bijvoorbeeld van die nepharen kopen. Ben je 20 euro voor kwijt ofso.
Ik weet niet of het een raad is.
Maar het is echt vervelend om zo'n situatie mee te maken.
Als je die fotos bedoelt, dat zijn gewoon beroemde en meest of (bezochte plekken) in Turkije.quote:
Ik wist dat nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Nooit zwart verven krijg je er niet uit..
Kiz olmak zor be, Ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uh nee, voor human hair ben je toch zo'n 100 kwijt. En dan lijkt het vaak nog nep omdat je eigen haar voller is![]()
Ik wou er Turkser uitzien eind 2011, dus verfde ik het zwart, kreeg ik spijt, wou ik het weer bruin, pakte het niet, ontkleurde ik het. Heb nu nog zo'n 10 cm te gaan wil dat ontkleurde dood haar eruit gaan. En mijn haren zijn nu half lang![]()
O eskiii haaaliiimdeeeen eser yok şimdiSerieus, ik leek toen op een model. Was ook 10 kg slanker. Dikke schade aan mijn ego. Straks maar weer trainen. Zomer moet alles weer zoals vroeger zijn
![]()
Appel, heb jij een beetje gevoel voor stijl? Ik moet shoppen voor a.s. maandag
Sanada kolay gelsin.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Vanochtend een paar uurtjes geslapen toen ik thuis was, daarna even hardgelopen en nu een conference call...
Zwart, business stylequote:Op donderdag 12 december 2013 12:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kiz olmak zor be, Ik spreek uit ervaring
Ja, je hebt allerlei soorten. In Rotterdam heb je bijvoorbeeld heel veel winkels met zulke nephaar. En daar is echt goedkoop. Pittige prijzen zitten erook bij. maargoed
O, leukik weet niet precies wat je stijl is? Uitdagend, klassiek, uit de jaren 80, sportief, of ga zo maar weer verder
Dank je. Ruilen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Sanada kolay gelsin.
Ik zit chill in de bieb.
Jij zit echt vaak op de wc.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:37 schreef xminator het volgende:
Beetje de hipster uithangen hè, zeker wachten tot je gespot wordt.
Nein, es tut mir leid.quote:
Heb krullen dat weet je toch. Maar achterkant laagje is korter dan voren zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Eigenlijk begrijp ik het niet helemaal. Je hebt krullen dan valt het niet op, toch?
Heb ik nog niet. Moet gewoon passen bij de Media Marktquote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, plaats ff anders een foto als voorbeeldje (Google) ofso. Zodat ik beeld heb.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb ik nog niet. Moet gewoon passen bij de Media Markt
Da is rood.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik moet in het zwart. Ik lak mijn nagels wel rood verf mijn lippen ook rood.
Blazer en zwarte broek is toch goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat is echt not done. Rode lippen kan nog mits je het goed aanbrengt. Maar rode nagels...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dus ook een zwarte blouse hebben. Waar heb je die? Met taille ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blazer en zwarte broek is toch goed?
Ik hou het subtielquote:Op donderdag 12 december 2013 13:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat is echt not done. Rode lippen kan nog mits je het goed aanbrengt. Maar rode nagels...en dan ook nog in combinatie met rode lippen. Persoonlijk vind ik dat te veel van het goede.
Wat is je budget? Anders Hennes. Slaag je zeker maar gaat niet lang mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet dus ook een zwarte blouse hebben. Waar heb je die? Met taille ofzo?
Srsly, ik heb al zo lang niet geshopt. Ik ga vanavond even de stad in.
Voel me zenuwachtig. Het is 2,5 jaar geleden dat ik heb gewerkt. Verder ben ik te oud om nog aan iets te komen, dus dit mag ik niet verpestenMoet mezelf flink bewijzen daar om er 2,5-3 jaar te kunnen blijven.
Pics. (we willen natuurlijk niet dat je voor paal loopt)quote:Op donderdag 12 december 2013 13:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik hou het subtielHet is geen Douglas idd.
Aii hoeveel personeelskorting kan je regelen?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoe spel je dat... united colors of nog wat. Probeer dat eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:06 schreef MaidensTower het volgende:
Tot 50? Waar heb je kwaliteit?
Niet voorkruipen... Ik eerst.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Aii hoeveel personeelskorting kan je regelen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef MaidensTower het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vv9mqe&s=5#.UqmnoLuXumk
Meest recente foto
Lief dagboekje....quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Delivery in plaats van deliverable roepen...Ik ben nog niet wakker, stond net voor schut in de conf call.
Oh die! Daar kwam ik even niet op. Zij hebben kleding van goede kwaliteit ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe spel je dat... united colors of nog wat. Probeer dat eens.
Git bak iste. Neen sylvesterr mee.
Geen idee!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Aii hoeveel personeelskorting kan je regelen?
Goedkoop en kwaliteit? Moet je wel goed zoeken:quote:Op donderdag 12 december 2013 13:06 schreef MaidensTower het volgende:
Tot 50? Waar heb je kwaliteit?
Leuke foto. Hollandse, saaie, grijze achtergrond verneukt het wel een beetjequote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef MaidensTower het volgende:
Meest recente foto
zou gevenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef MaidensTower het volgende:
Meest recente foto
Thanks! Staat op mijn lijst.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Goedkoop en kwaliteit? Moet je wel goed zoeken:
www.vanilia.com
www.zara.com
Moet je een zwart overhemd met knopen? Of kan het ook een zwart v hals blousje zijn bijv?
Toegevoegdquote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
Bij de WE hebben ze ook vaak formele kleding.
Het is straks winter. Komt goed hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leuke foto. Hollandse, saaie, grijze achtergrond verneukt het wel een beetje
Dan is het wit bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is straks winter. Komt goed haha
Geen idee. Wat werklozen doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja. Winter is om de hoek. Zomer duurt nog wel even.
Wat gaan jullie vandaag doen?
Succesquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
O.a. ga mijn verslagen maar eens afmaken idd.
Have funquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ben nu kop koffie drinken met vriendinnen in een cafetje
In de context past het wel helemaal ja. Dit zou raar zijn http://nl.tinypic.com/r/333lqbr/5quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ik ga stuk hierquote:Op donderdag 12 december 2013 13:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de context past het wel helemaal ja. Dit zou raar zijn http://nl.tinypic.com/r/333lqbr/5
Waar wil je heen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:57 schreef Che_ het volgende:
Wil direct op vakantie als ik zulke foto's zie. Paar maanden weg uit NL
Zometeen op bezoek bij familie ivm 18e verjaardag van neefje. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vandaag doen?
Gezellige boel? Doe hem n fles vodka cadeau.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zometeen op bezoek bij familie ivm 18e verjaardag van neefje. Ben benieuwd...
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gezellige boel? Doe hem n fles vodka cadeau.
Daarom. Yolo toch.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je hebt me laten lachen. Syls familie kennende... lol
Rijk?? Mexico:8 dagen 600 euro.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben jij rijk?Betaal mijn ticket en ik ga met je mee!
We gaan met de boot.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben jij rijk?Betaal mijn ticket en ik ga met je mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet opeens denken aan het diner die ik en mijn ex-verloofde(Hollander) hadden bereid. Bbq. Mijn oma vond het vlees zo mals en vroeg hoe het was gemarineerd. Mijn ex zei: het is varkensvlees.quote:
Eerst naar Istanbul. Daarna.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rijk?? Mexico:8 dagen 600 euro.
Cuba: 12 dagen 1250 euro?
Beetje zakgeld en klaar.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
We gaan met de boot.Hoeveel meiden wil je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn biceps en triceps zijn goed getraind. No worries.
Vind dit enorm respectloos tegenover je oma. Daar hou je toch rekening mee?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan het diner die ik en mijn ex-verloofde(Hollander) hadden bereid. Bbq. Mijn oma vond het vlees zo mals en vroeg hoe het was gemarineerd. Mijn ex zei: het is varkensvlees.
Alle jongeren gingen stuk behalve zij en de ouderen
Hmm, goeie vraag.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hoeveel meiden wil je mee?
Mijn biceps en triceps zijn goed getraind. No worries.
Hahaha nee, ze kan wel wat hebben hahaha. Ben haar lievelingskleinkindquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind dit enorm respectloos tegenover je oma. Daar hou je toch rekening mee?
Die geintjes zijn wel leuk, maar ik had het vlees in zijn gezicht gespuugdquote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahaha nee, ze kan wel wat hebben hahaha. Ben haar lievelingskleinkindOverigens zit sarcasme in ons familie.
Ik hou haar ook steeds voor de gek dat ik een FB-pagina heb geopend voor haar en een man zoek of dat ze de groetjes krijgt van mijn opa (waarmee 30 jaar geleden is gescheiden). Ze ligt dan helemaal in een deuk. Gaat ze feministisch lopen doen haha
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die geintjes zijn wel leuk, maar ik had het vlees in zijn gezicht gespuugd gekotst
Nope. Ik ga alleen naar Cuba. Staat op mn lijstje to do.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Borte, Stimorol en ik? Meer kan een man niet wensen
Hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Borte, Stimorol en ik? Meer kan een man niet wensen
Kan ze niet. Hij was meest gewaardeerde schoonzoon in de familiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die geintjes zijn wel leuk, maar ik had het vlees in zijn gezicht gespuugd
Eet jij dan ook varkensvlees?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Kan ze niet. Hij was meest gewaardeerde schoonzoon in de familie
Lieverd, het was geen varkensvlees. Hij is docent koken en is jarenlang chefkok geweest. Hij kan gewoon extreem goed koken.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet jij dan ook varkensvlees?
Ooooooooohhhhhh. Okquote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Lieverd, het was geen varkensvlees. Hij is docent koken en is jarenlang chefkok geweest. Hij kan gewoon extreem goed koken.
Daarom moet ik nu wat kilootjes kwijt
En nee, ik eet dat niet. Ik drink ook geen alcohol.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooooooooohhhhhh. Okding dongggg. Drink ook geen alcohol meer. Voelt beter zo.
Heb vanmorgen gesport. Ik ging dood.Hoeveel moet je kwijt dan?
Ben bu kilolari verene kadar anam aglar.
Same hero. Dronk regelmatig wijn. Ook gestopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooooooooohhhhhh. Okding dongggg. Drink ook geen alcohol meer. Voelt beter zo.
Heb vanmorgen gesport. Ik ging dood.Hoeveel moet je kwijt dan?
Ben bu kilolari verene kadar anam aglar.
Don't get me started. Srsly.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Same hero. Dronk regelmatig wijn. Ook gestopt.
Fitness? Hoeveel wil je kwijt? Heb je een plan?
Ik ben 6 kg kwijt. Foto is meest recent. Nog 7 kg te gaan.
Ik ga de hele familie eindelijk weer een keer zien, en jij komt met het plan om mij voorgoed afscheid te laten nemen van de familie?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gezellige boel? Doe hem n fles vodka cadeau.
Nog dunner dan op die foto? Why?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Same hero. Dronk regelmatig wijn. Ook gestopt.
Fitness? Hoeveel wil je kwijt? Heb je een plan?
Ik ben 6 kg kwijt. Foto is meest recent. Nog 7 kg te gaan.
Tmm je bent op de goede weg toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef MaidensTower het volgende:
Dit dus
http://m.youtube.com/watch?v=JIyXtA9HL7A
Ik was ook zo... wil dat terug
Spieren kweken is lastig. Word misselijk van de eiwitshakes.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tmm je bent op de goede weg toch?
Patience.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Spieren kweken is lastig. Word misselijk van de eiwitshakes.
Tot gauw mensen. Ik ga aan de slag!
Ben jij die gast somsquote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, is een leuke meid! Ik snap verdomd niet waarom die gast het afspreken steeds had verzet..
Sukkel!
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga met pensioen, maar dan met het leven :snik:
We hadden niet afgesproken schat. Wou hem verrassen, maar hij kon toen niet. Daarna wou hij zelf deze kant op, maar twijfelde ik. Week erna had ik een leuke Turk ontmoet die een leuker was, maar een mannelijke slet bleek te zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, is een leuke meid! Ik snap verdomd niet waarom die gast het afspreken steeds had verzet..
Sukkel!
Seks gehad op zijn 13e en jaarlijks 100 meiden geneuktquote:Op donderdag 12 december 2013 18:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mannelijke slet, wat bedoel je er precies mee?
Maar schat, geloof jij dit dan? Het is misschien een praatje, en "uitsloven"quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Seks gehad op zijn 13e en jaarlijks 100 meiden geneuktIk ben zelf ook niet heilig, maar ik ben toch wel kieskeuriger.
Tering. Over afgelikte boterham gesproken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Seks gehad op zijn 13e en jaarlijks 100 meiden geneuktIk ben zelf ook niet heilig, maar ik ben toch wel kieskeuriger.
Ik heb niet eens gezoend bij wijzen in vergelijking met hem hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Tering. Over afgelikte boterham gesproken.
Oke, Prima. Kunnen we de boel op stelte :pquote:Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef MaidensTower het volgende:
Wow, kom bij mij eten dan hahahaha
Wat ga je vanavond doen?
Goed punt, mijn vriendin was geen maagd en ik ook niet bij onze ontmoeting en.. Whatever toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik snap die mentaliteit van mannen ook niet. Lopen klagen wanneer de meisjes wat doen, terwijl hen nooit naar hunzelf kijken..
Wat een rot gedachte!
Nee maar ik vind het lomp zulke gedachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, mijn vriendin was geen maagd en ik ook niet bij onze ontmoeting en.. Whatever toch?
Die mannen gaan vervolgens vreemd met Natasja en Kimlian, omdat zij beter kunnen pijpen of rijdenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het lomp zulke gedachten.
Zodra een meid wat doe is het allemaal bleren en lopen miauwen. Maar nooit kijken ze naar hunzelf, ik kan hier zo boos om worden..
Vooral sommige moslim mannen..
Eerst met Natasja en kimlian lopen batsen.
En vervolgens wanneer ze willen trouwen een heilige maria zoeken, ach flikker toch op.
Oefenen dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die mannen gaan vervolgens vreemd met Natasja en Kimlian, omdat zij beter kunnen pijpen of rijden
Turkse, maar dat is veel te moeilijk, want ik ben niet makkelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 19:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, waar gaat je voorkeur uit, Turkse of Nederlandse mannen
Er zijn genoeg Turkse mannen die net als jou denken. Maar het is gewoon zoeken.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Turkse, maar dat is veel te moeilijk, want ik ben niet makkelijkJa, misschien op seksueel gebied wel t.o.v. andere Turkse meisjes. Maar ik ben zeer zelfstandig, heb een eigen leventje, kan weinig opgeven voor een man, omdat hij dat wilt. Geen kleding, geen contacten, geen leefstijl. Ik wil een Turkse variant van mijn ex-verloofde die minder huiselijk is
Kan ik eigenlijk wel shaken hahaha. Dus ik vrees dat het uiteindelijk weer een Nederlander wordt. Ik heb teveel temperament voor een Turk
Jij Turks he?
Oh?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Turkse meiden die bescheiden zijn in het dagelijkse leven schijnen dat ook in bed zijn.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het lomp zulke gedachten.
Zodra een meid wat doe is het allemaal bleren en lopen miauwen. Maar nooit kijken ze naar hunzelf, ik kan hier zo boos om worden..
Vooral sommige moslim mannen..
Eerst met Natasja en kimlian lopen batsen.
En vervolgens wanneer ze willen trouwen een heilige maria zoeken, ach flikker toch op.
Kreeft. Why?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat is je sterrenbeeld? Een Tweeling
Die waren ook in de bonus. Met viskruiden en cirtroensap is het wel te doen hoor. Basmati rijst en broccoli erbijquote:Op donderdag 12 december 2013 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pangasius filet. Was goor.
Maidens, denk dat jij een verkeerde beeld heb van Turkse mannen.
Ik ben niet aardig, dus volgende keer kunnen we clashen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die waren ook in de bonus. Met viskruiden en cirtroensap is het wel te doen hoor. Basmati rijst en broccoli erbij
Ja, ik kom er met tijd wel achter. Vond het uberhaupt al moeilijk om in deze topic te posten paar weken terug. Of mezelf een houding te geven. Maar daar heb ik me ook overheen gezet. Zo eng zijn jullie niet. Jij ook niet. Er is hoop haha
Als een man zegt: "wie wil me neuken?" zal gaan enkele vrouw happen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik snap die mentaliteit van mannen ook niet. Lopen klagen wanneer de meisjes wat doen, terwijl hen nooit naar hunzelf kijken..
Wat een rot gedachte!
Ik ben ook niet altijd aardig, dus prima. Ik hou wel van mensen met temperament. Stiekem mag ik je ook wel haha.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig, dus volgende keer kunnen we clashen.
Nee, de vis was echt walgelijk. Heb het goedgemaakt met 2 handjes borrelnoten en de verdere avond water om die vieze smaak weg te krijgen
Wat eet jij zoal als ontbijt?
Haha geinig!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]Ik ben ook kreeft canim.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben ook niet altijd aardig, dus prima. Ik hou wel van mensen met temperament. Stiekem mag ik je ook wel haha.
Ontbijt: brinta (Lidl variant), omdat het makkelijk eet.
Uhm, ik studeer voeding en diëtetiek. Zover mijn kennis toereikend is valt Brinta niet onder ongezond.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dafuq, so nasty....... Ik eet meestal ei, ben op zoek naar gezonde alternatieven, maar die ga ik bij jou niet vinden denk ik.
Ik at vandaag 1 gebakken ei met sivri biber en 1 tomaat. Daarnaast een kiwi en mandarijn. Kruidenthee + koffie met melk en zoetjes. Dat je brinta wegkrijgtquote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uhm, ik studeer voeding en diëtetiek. Zover mijn kennis toereikend is valt Brinta niet onder ongezond.
Je lichaam heeft ongeveer 20% vet, 30% eiwitten en 50% koolhydraten en heel wat vitaminen en mineralen nodig. Er is niet iets gezond of ongezond. Je moet het totale plaatje beoordelen. Het is belangrijk om in je behoeften te voorzien verdeeld over de hele dag.
Pangasius is ook goedkoop, vieze vis, eet alle rotzooi wat hij maar tegenkomt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pangasius filet. Was goor.
Maidens, denk dat jij een verkeerde beeld heb van Turkse mannen.
Muaah.. wellicht in India? Tegenwoordig zijn het de vrouwen die de mannen bespringen en niet andersom. Wat dat betreft zijn mannen steeds meer verwijfd.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als een man zegt: "wie wil me neuken?" zal gaan enkele vrouw happen.
Als een vrouw zegt: "wie wil me neuken?" zal 9/10 mannen happen.
Als een man veel toegang heeft tot seks doet hij het blijkbaar op alle facetten van het leven goed = aantrekkelijk.
Zelfs lelijke vrouwen hoeven er niets voor te doen om mannen te scoren.
Ik weet niet wat je van plan bent, maar met zo weinig energie-inname ga jij je kostbare spieren verliezen en een beetje vet, waardoor je je hele metabolisme verneuktquote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik at vandaag 1 gebakken ei met sivri biber en 1 tomaat. Daarnaast een kiwi en mandarijn. Kruidenthee + koffie met melk en zoetjes. Dat je brinta wegkrijgtI tried but failed...
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:02 schreef Unlabeled het volgende:
Tegenwoordig zijn het de vrouwen die de mannen bespringen en niet andersom.
Vorige keer was het anders erg lekkerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pangasius is ook goedkoop, vieze vis, eet alle rotzooi wat hij maar tegenkomt.
Heb de hele dag bijna 1600 kcl binnengekregenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je van plan bent, maar met zo weinig energie-inname ga jij je kostbare spieren verliezen en een beetje vet, waardoor je je hele metabolisme verneukt
Hoe eet je brinta? Probeer vanillesuiker!
Je bent wel speedy gonzales met editten he. Als je Borat heet zullen ze je niet bespringen nee.quote:
Ik hunt niet echt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, hoe is het met de hunt?
Dmv borrelnootjes?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige keer was het anders erg lekker
[..]
Heb de hele dag bijna 1600 kcl binnengekregenNetto trouwens 1300 kcl. Ik weet niet zo goed wat ik moet eten, ik lust namelijk niet veel. Heb ook eens havermoutpap geprobeerd, ging ook niet. Tijdje ontbeet ik met smoothies, maar had toen veel honger.
Ben gewoon echte allochtoon, beste ontbijt is gewoon tomaten, beyaz peynir, beetje jam, beetje brood, groene olijven. een ei en thee.![]()
Mijn metabolisme is sws verneukt
Nee man, heb gezond gegeten alleen dat ene handje dusquote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dmv borrelnootjes?
Je kan het zo weer verhogen. Spieren kweken en meer eiwitten eten (100-150 gram). En dingen eten waar je lichaam wat aan heeft. Lege calorietjes... Ja, kan. Maar dat is handig voor bulkers. Niet voor dames die dat kwijt willen.
Jammer, ik wou je als proefpatiënt gebruiken hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man, heb gezond gegeten alleen dat ene handje dus![]()
Neyse yav, we zien wel.
De man zet doorgaans de eerste stap hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je bent wel speedy gonzales met editten he. Als je Borat heet zullen ze je niet bespringen nee.
Mag altijd, verneukter dan nu kan mijn dieet niet..quote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jammer, ik wou je als proefpatiënt gebruiken haha
Gewoon je comment is:quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
Haha ja
Xmin nog wat... Wat moestvoorstellen?
Zit nu echt iedere x te denken: tuvalette mi aceba.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon je comment is:.
Meeste meiden die er zo over zeiken zijn meestal zelf de types die erop losgaan.
Nee, laat maar ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De man zet doorgaans de eerste stap hoor.
Het ligt uiteindelijk wel aan de vrouw of er iets gebeurd of niet. Waarschijnlijk bedoel je dit.
Ik leer trouwens geen diëten op schoolquote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag altijd, verneukter dan nu kan mijn dieet niet..
Ik zou alles volgen, maar weiger een leefstijl te volgen die rijst/pasta/brood afkeurt.
En dit is waarom ik soms HELEMAAL para wordt voor de koelkast. De ene zegt jam is goed, de ander nee. Ei zou 1 x per week mogen, de ander zegt weer nee kan elke dag. Brood zoveel mogelijk ontwijken, de ander zegt weer van nietquote:Op donderdag 12 december 2013 20:28 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik leer geen diëten op schoolRijst/pasta/brood zijn goede bronnen van koolhydraten. Liever met vezels, maar zonder is ook geen ramp. Als je wilt afvallen is het beter om het te verminderen naar 75 gram ongekookt en brood naar 4 sneetjes per dag. Als je erbij sport 100 gram ongekookt en 6 sneetjes. Wel verdeeld over de dag. Ei, kipfilet, rosbief, ossenworst, zuivelspread, 30+ kaas zijn hele goede belegvarianten. Jam eet ik zelf ook. Zuivel is wel een must. Net als andere eiwitrijke producten geeft dit een verzadigd gevoel. Je lichaam gaat anders om met eiwitten dan koolhydraten en vetten. Vet bevat sowieso het dubbele kcal dan de andere twee.
Je moet even je energiebehoefte berekenen dmv Harris en Benedict formule en dan 300-500 kcal eraf trekken.
Gewoon laatste alinea aanhouden.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dit is waarom ik soms HELEMAAL para wordt voor de koelkast. De ene zegt jam is goed, de ander nee. Ei zou 1 x per week mogen, de ander zegt weer nee kan elke dag. Brood zoveel mogelijk ontwijken, de ander zegt weer van niet![]()
Ik had wel verwacht dat jij clean zou etenIk wordt echt schijtziek van die sportgasten die dingen niet normaal kunnen uitleggen.
Onderhoud is iets van 2400, dus zou 1900 moeten eten met minimum van 1700 kcl.
Zat tochquote:Op donderdag 12 december 2013 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon laatste alinea aanhouden.
Haal de versie met smaak, dat doe ik als de normale zat ben. En om de zoveel tijd even stoppen als ik het zat word.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik at vandaag 1 gebakken ei met sivri biber en 1 tomaat. Daarnaast een kiwi en mandarijn. Kruidenthee + koffie met melk en zoetjes. Dat je brinta wegkrijgtI tried but failed...
Onderhoud 2400 klinkt wel erg hoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zat tochGa binnenkort ook weer fietsen
Nou, je energiebehoefte is gelijk aan de mijne hoor!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dit is waarom ik soms HELEMAAL para wordt voor de koelkast. De ene zegt jam is goed, de ander nee. Ei zou 1 x per week mogen, de ander zegt weer nee kan elke dag. Brood zoveel mogelijk ontwijken, de ander zegt weer van niet![]()
Ik had wel verwacht dat jij clean zou etenIk wordt echt schijtziek van die sportgasten die dingen niet normaal kunnen uitleggen.
Onderhoud is iets van 2400, dus zou 1900 moeten eten met minimum van 1700 kcl.
Ja je hebt de helft meer aan vet ja, maar die vetjes gebruiken geen energie of wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Dima, no shit.... Jij bent de helft van wat ik ben......
Wallah, er zijn grenzen... Ik vind een ei met tomaat en hete biber veel lekkerder. Ik heb het echt eens geprobeerd, maar kreeg braakneigingenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef expans het volgende:
[..]
Haal de versie met smaak, dat doe ik als de normale zat ben. En om de zoveel tijd even stoppen als ik het zat word.
Ik volg de theorie met eiwitten etc niet zo, heb mij er namelijk nooit in verdiept. Is dat hetzelfde als protein? Volgens mijn tabelletje heb ik zelfs iets te veel van dat gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, je energiebehoefte is gelijk aan de mijne hoor!
Ja, wat versta jij onder clean?
Ik eet al mijn sneetjes met halvarine om mee te beginnen. Je hebt sowieso een gram vet per kg lichaamsgewicht nodig voor je hormonen (nee, niet alleen seksuele, maar ook insuline, wat belangrijk is voor de khdr-stofwisseling).
Ik probeer gewoon mijn lichaam te geven wat het nodig heeft. Die verhoudingen van eiw/khdr/vet. Eiw moet sowieso 1,5-2 gram per kg lichaamsgewicht zijn. Want je spieren zorgen voor een hogere metabolisme en die herstellen zich met eiwitten.
Ik ben ruim 20 cm groter dan jij.....quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja je hebt de helft meer aan vet ja, maar die vetjes gebruiken geen energie of wat.
Nee, je bent slechts 7 cm groter..quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ruim 20 cm groter dan jij..... Idd ook een stuk dikker dan jij, maar wederom, ik ben groter en heb dus meer nodig. Of wilde je me beledigen ofzo?
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Meisje belt en vraagt hoe ik heet. Ik zeg mijn naam. Zij zegt:"Wat". Ik weer:"Ugur". Ze hangt op en ik wist niet eens wie dat was. Belt er zo 10 minuten later een man me op en vraagt zo:"Waarom noem je mijn dochter een hoer."
Probeer dan maar eens uit te leggen dat dat je naam is
Jij was toch 1.63??? Ben je nu weer langer?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, je bent slechts 7 cm groter..
Kans is grootquote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit nu echt iedere x te denken: tuvalette mi aceba.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey binkie, wat kom jij hier doen dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, je bent slechts 7 cm groter..
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Meisje belt en vraagt hoe ik heet. Ik zeg mijn naam. Zij zegt:"Wat". Ik weer:"Ugur". Ze hangt op en ik wist niet eens wie dat was. Belt er zo 10 minuten later een man me op en vraagt zo:"Waarom noem je mijn dochter een hoer."
1.70 gekkie.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij was toch 1.63??? Ben je nu weer langer?
Dan had je moeten zeggen: omdat ze dat ook is.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Arcadia het volgende:
Prima toch, niks mis met een gebakken eitje.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah, er zijn grenzen... Ik vind een ei met tomaat en hete biber veel lekkerder. Ik heb het echt eens geprobeerd, maar kreeg braakneigingenZelfde met havermout, die smaak kreeg ik hele dag niet weg.
Ik ontbeet ooit altijd met wat kaas en een halve simit + cay.
[..]
Ik volg de theorie met eiwitten etc niet zo, heb mij er namelijk nooit in verdiept. Is dat hetzelfde als protein? Volgens mijn tabelletje heb ik zelfs iets te veel van dat gehad
[..]
Ik ben ruim 20 cm groter dan jij.....Idd ook een stuk dikker dan jij, maar wederom, ik ben groter en heb dus meer nodig. Of wilde je me beledigen ofzo?
Nee, laatst gemeten samen met ander. Ben langer dan 1.80.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70 gekkie.
Jij bent echt geen 1.83je had zelfs topic gemaakt dat je kleiner was dan je eigenlijk dacht, 177.
Je zei vorige keer ook dat ik 1.65 was... Zijn alle Turkse mannen dwergen in jouw ogenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, laatst gemeten samen met ander. Ben langer dan 1.80.
En jij liegt. Jij had topic. 1.65 was je. Waarom lieg je over je lengte?
Verkeerd gemeten toen, ben 1.70.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, laatst gemeten samen met ander. Ben langer dan 1.80.
En jij liegt. Jij had topic. 1.65 was je. Waarom lieg je over je lengte?
To be honest: ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zei vorige keer ook dat ik 1.65 was... Zijn alle Turkse mannen dwergen in jouw ogen
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verkeerd gemeten toen, ben 1.70.
Ja so, mijn hele familie is rond de 1.90quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen: omdat ze dat ook is.
Nog erger zijn die trolls die je bellen en dan continu hijgen in je oor om dan helemaal niks te zeggen.quote:
Hahahaha.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Arcadia het volgende:
...Oh, dat vind ik anders best leukom te doenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nog erger zijn die trolls die je bellen en dan continu hijgen in je oor om dan helemaal niks te zeggen.
Helder, bedankt voor de uitleg. Zal eens even kijken of dit zo berekenen + toepassen zou werkenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol
Uitleg omtrent eiwit (proteine ja)
Het is een bouwstof en geen brandstof zoals koolhydraten en vetten. Het zit voornamelijk in de spieren. Zodra je lichaam weinig energie binnen krijgt wordt eerst de koolhydratenvoorraad aangesproken. Dat zit in je lever en verklaart waarom je niet afvalt door middel van rennen (acute inspanning, overleving mode). Die raakt op na inspanning of uren niets eten. Wanneer die ook op is gebeuren er twee dingen: je vetreserves worden aangesproken, maar omdat dat ingewikkeld gaat, worden je eiwitten uit je spieren gehaald en omgezet in energie. Spieren verbruiken energie, dus als je die verliest verbruik je minder op een dag.
Daarom is het belangrijk om een constante energie-inname te hebben waarvan de juiste eiw/vet/khdr verhouding is.
Zelf ben ik nu aan het leren hoe het zit bij sporten. Heb geleerd dat een gemiddelde persoon 0,8 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig heeft. Voor een sporter ligt dit hoger. 1,5-2 gram per kg lichaamsgewicht.
Beste is dus om naar je energiebehoefte te kijken, 300-500 kcal eraf te halen, eerst je eiwitbehoefte te berekenen, daarna je vetbehoefte (1 gr per kg lichaamsgewicht) en de rest aanvullen met koolhydraten.
Voor mij was dat een tijdje terug rond 100 gr eiwitten 200 gram koolhydraten en 75 gram vetten.
Ik eet sws niet standaardquote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef MaidensTower het volgende:
Jij bent slim. Lukt je wel. Alleen mag je wel iets minder conservatief zijn qua voedingskeuze. Er zijn zoveel dingen die je zou lusten, maar je nog niet kent. Het is een kwestie van experimenten, combineren e.d. Syl is het ook gelukt. Jou moet het ook wel lukkenHet is een dagelijkse uitdaging. Vandaag at ik bijv basmati met kip en sate. Morgen ga ik voor patlican kebabi (light versie door magere rundvlees max 100-150 gram)
Tip: weeg je voeding af en gebruik de Eetmeter app
MFP is even betrouwbaar als Wikipediaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet sws niet standaardIk eet geen Turkse rijst, eet altijd Pandanrijst, Heb geen moeite met avondeten eigenlijk. Ik heb erge moeite met ontbijt en lunch. Tussendoors eet ik liever niet in de ochtend of middag, ik moet me niet te vol voelen, daar word ik erg moe van
Voeding afwegen doe ik soms en ik gebruik een app van fitnesspall. Heb nu een andere app die eigenlijk heel goed is, houdt automatisch bij hoeveel ik loop, beweeg etc, maar voeding meten lukt niet echt ivm Amerikaanse afmetingen etc.
Het ergert mij wel dat ik echt elke dag bezig ben met eten. Ik ben soms jaloers op Oprah Winfrey met haar prive kok die alles voor haar bijhoudt.
Sch.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
In welke deel van DH woon jij?
Mag je uit huis dan? Wou je al vragen, maar ik weet niet hoe je ouders zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, geef me je adres, ik kom ff langs. Gaan we ff bij kletsen.
Ik geef toe dat ik er vaak iets heb besteld ooit. Maar mijn lichaam werd er niet mooier van hahaha. Mijn portemonnee ook niet hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef xminator het volgende:
Werd aangeraden door een vriend, not bad voor een snelle hap
STALKERquote:Op donderdag 12 december 2013 22:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
Maidens, geef me je adres, ik kom ff langs. Gaan we ff bij kletsen.
Hoezo stalker? Ik mag haar wel.. Ze lijkt me een oprechte dame. En geloof me dat kom je niet vaak tegen. ;-)quote:
Stuur me je foto dan vertrouw ik je.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoezo stalker? Ik mag haar wel.. Ze lijkt me een oprechte dame. En geloof me dat kom je niet vaak tegen. ;-)
Voor mij geldt dezelfde voorwaardequote:Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur me je foto dan vertrouw ik je.
Dan pas?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur me je foto dan vertrouw ik je.
Stimorol is stiekem verliefd op mijquote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hoezo stalker? Ik mag haar wel.. Ze lijkt me een oprechte dame. En geloof me dat kom je niet vaak tegen. ;-)
Ik ben idd hevig verliefd, maar niet op jouquote:Op donderdag 12 december 2013 22:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Stimorol is stiekem verliefd op mijIk vind haar ook wel leuk, maar ze woont zo ver weg hahaha.
Ik wil wel je kuma zijn hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben idd hevig verliefd, maar niet op jouSorry...
Ik zoek even een bikinifoto voor jouquote:Op donderdag 12 december 2013 22:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben het meeste te vertrouwen.
Nu gaarne iedereens pics ontvang ik graag per dm. Vrouwen fotoshop graag een hoofddoek op je hoofd.
Je helpt me al vooruit! Wist niet dat eetmeter een app hadquote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil wel je kuma zijn hoorIk zal gezonde maaltijden voor je bereiden enzo
En bedankt he.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef MaidensTower het volgende:
Jij bent slim. Lukt je wel. Alleen mag je wel iets minder conservatief zijn qua voedingskeuze. Er zijn zoveel dingen die je zou lusten, maar je nog niet kent. Het is een kwestie van experimenten, combineren e.d. Syl is het ook gelukt. Jou moet het ook wel lukkenHet is een dagelijkse uitdaging. Vandaag at ik bijv basmati met kip en sate. Morgen ga ik voor patlican kebabi (light versie door magere rundvlees max 100-150 gram)
Tip: weeg je voeding af en gebruik de Eetmeter app
Mag ik een foto van jou? Ben wel benieuwd eigk.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek even een bikinifoto voor jouSpecial edition. Welke kleur vind je mooi? Goud? Ouchie wally style?
Oke! Turkse bofte is geen belofte hè?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Schat, Pm atmisen.
Ik kan niet terug pmmen. Ik kan pas pmmen wanneer ik 7 dagen actief ben..
Sozum olsun gelicem.. Ben momenteel bezig met rijbewijs..
Lijkt me best gezellig
Wat voor bikini? Burkini?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik zoek even een bikinifoto voor jouSpecial edition. Welke kleur vind je mooi? Goud? Ouchie wally style?
Huh, ik heb vandaag een foto van mezelf geplaatst hier. Che_ is die nog gaan fotoshoppen hahaha idioot.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jou? Ben wel benieuwd eigk.
Hahahahahhhahhahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Oke! Turkse bofte is geen belofte hè?
Daar zag ik niets?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Huh, ik heb vandaag een foto van mezelf geplaatst hier. Che_ is die nog gaan fotoshoppen hahaha idioot.
ze is cok guzel kizquote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik een foto van jou? Ben wel benieuwd eigk.
http://m.youtube.com/watch?v=lwmKqym0a2Uquote:Op donderdag 12 december 2013 22:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat voor bikini? Burkini?
Wat is ouchie wally trouwens
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef MaidensTower het volgende:
Ieuw. Slechte shizzle.
Ik had laatst wel erg zin in Çiğköfte. Uiteraard maak ik het wel beter op z'n Anteps, maar het kost zoveel moeite.
quote:
In het echt is ze niet zo lief hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Alstu
http://imgur.com/Weg
Heb jij een oogje op haar?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het echt is ze niet zo lief hoor.
Maakt mij niet zoveel uitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kizim, ik wilde per DM. Je moet je foto's hier niet plaatsen!
Done.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:36 schreef MaidensTower het volgende:
Sildim. Oke. Siz de silin o zaman.
Mijn make-up is geïnspireerd door Feride van Karadayı. Gelukt?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hebben jullie het gezien? Ze is wel een knappe tante hé +O
Nu nog een foto van jou.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hebben jullie het gezien? Ze is wel een knappe tante hé +O
Ik heb mijn lesje geleerd en stuur niet zo snel meer wat rond.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:41 schreef MaidensTower het volgende:
Appel ga ik IRL zien. Ben erg benieuwd naar Stimorol en haar haren
Syl @ Doe ik wel een keer. Dan moet ik achter de pc zitten. Maar openbaar yapmam, holandalarin isi beli olmaz burda koymayin..quote:
Ja, ik ben niet zo ervaren blijkt hehe. K snap het.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje geleerd en stuur niet zo snel meer wat rond.Heb btw nu geen haar meer over
Het is nu een grote zooi met pluizige krullen.
Wij zijn vrienden voor het levenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Syl @ Doe ik wel een keer. Dan moet ik achter de pc zitten. Maar openbaar yapmam, holandalarin isi beli olmaz burda koymayin..
@ MaidSchat, Ik kijk niet naar karadayi.
---
Ik vind jullie wel bij elkaar passen syl en maids:@
Gewoon zomaar iets in me achterhoofd zegt dat
Pm's wel maar niet terug beantwoorden.. Dm, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Maar ehh groenappeltje20, kan jij wel PM's en DM's ontvangen en lezen?
Onmogelijk, hou opppp !quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wij zijn vrienden voor het levenLiefde is onmogelijk haha
Ik had je mijn nummer gestuurdquote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Pm's wel maar niet terug beantwoorden.. Dm, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt..
Omdat ik 6.9 dagen actief ben.. Moet daarvoor 7 dagen actief zijn..
Dus na 24 uhr miss?
Dat dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wij zijn vrienden voor het levenLiefde is onmogelijk haha
Ik had je ter plekke verkrachtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus.Ik houd van haar, maar heb geen gevoelens voor haar en omgekeerd.
![]()
Anders had ik haar geregeld (of zij mij
)...
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik had je ter plekke verkracht
Misschien wacht je tot zij in actie komtquote:Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat dus.Ik houd van haar, maar heb geen gevoelens voor haar en omgekeerd.
![]()
Anders had ik haar geregeld (of zij mij
)...
Jou kennende... Ik geloof je direct.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik had je ter plekke verkracht
Nope. Maar we gaan over 10 jaar trouwen mochten we tegen die tijd nog steeds vrijgezel zijn. Toch MT?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Misschien wacht je tot zij in actie komt
Ik lijk nu op een halve schaap. Haar is halflang. Ga het vanaf nu laten groeien, dus heb over 6 maanden wel een bos weer.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo ervaren blijkt hehe. K snap het.
Lijk je nu op een schaap?
Wie?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef xminator het volgende:
Waarom doen jullie zo aardig tegen elkander? Maak eens ruzie ofzo
Moequote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef xminator het volgende:
Waarom doen jullie zo aardig tegen elkander? Maak eens ruzie ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |