quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
Dat tweede nummer, als het verneukt wordt ga ik slaan. En anders janken. Weet niet wat beter is ook.SPOILER: Liedjes vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dattes. Voor de rest zie ik er niet eentje uitspringenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat tweede nummer, als het verneukt wordt ga ik slaan. En anders janken. Weet niet wat beter is ook.
Wuutquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef ato het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat deed hij echt goed kippevel..
Jup, ik zou wel naar een concertje van hem gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Hij is de enige van deze 8 met een unieke sound en uitstraling die ook met geen andere artiest te vergelijken valt...
Maar zoveel nadruk is er toch niet op het Friese gelegdquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat hij het tegen het sms geweld uit Friesland op kan.
Wat ie ook zingt.
Slim van d'r.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Cheyenne gaat hetzelfde trucje als vorige week doen
waar is dat een vertaling van dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Cheyenne gaat hetzelfde trucje als vorige week doen
Hij jankt elke wek als jury comentaar geeftquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef conleche het volgende:
Ik vond het mooi en hem wel lievig.
Hoi,ik val er wat laat in dit seizoen geloof ik,
![]()
Ja dat gevoel heb ik ook bij hem,...gaan we sowieso meer van horenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij kan wel zonder the voice, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |