Indeed indeed.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:49 schreef Godtje het volgende:
Niks mis met deze wederom prachtige ochtend.
Whud?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, teveel mensen vandaag, te weinig werkplekken
Wegsturenquote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, teveel mensen vandaag, te weinig werkplekken
0.7 werkplek. Efficient! Behalve op dagen dat er een teammeeting is of gewoon op dinsdag of donderdagquote:
Dat dus. En eigenlijk nog minder, want er zitten er een boel in Rotterdam normaal. Behalve op donderdag dusquote:Op donderdag 12 december 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
0.7 werkplek. Efficient! Behalve op dagen dat er een teammeeting is of gewoon op dinsdag of donderdag
Ik zou nooit in Rotterdam willen zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dus. En eigenlijk nog minder, want er zitten er een boel in Rotterdam normaal. Behalve op donderdag dus
Leedvermaak is het beste vermaak!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er om 8:00, dus ik heb gewoon een plek.
En die anderen nu dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ontslagen. Het is een sort stoelendans. Kaf > Korenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die anderen nu dan?![]()
Mogen die nu naar huis?
Ik vind het ideaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Hebben ze bij ons een soort van ingevoerd, overal en iederen flexplekken.
Wij zijn gelukkig de uitzondering, maar wat een drama is dat, overal vechten op een plek, geen persoonlijk bureau.
Ik heb er gaan last van, maar de collega's die het wel hebben klagen steen en been, dan is er weer een adapter weg van een dock, stoel verdwenen, rotzooi van de ander op het keyboardquote:
"He, je zit op mijn flexplek!"quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Hebben ze bij ons een soort van ingevoerd, overal en iederen flexplekken.
Wij zijn gelukkig de uitzondering, maar wat een drama is dat, overal vechten op een plek, geen persoonlijk bureau.
We kunnen gelukkig ook thuis werken.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die anderen nu dan?![]()
Mogen die nu naar huis?
Nee meer, ik wil hier werken maar er mist apparatuur en het is een teringzooi.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"He, je zit op mijn flexplek!"
De randvoorwaarde zoals overall in kunnen loggen op telefoon en thinclient, je spullen kwijt kunnen, een schoonbureau dat moet er wel zijn ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee meer, ik wil hier werken maar er mist apparatuur en het is een teringzooi.
Je spullen moeten in een kluisje in de kelder etc.
En die gebruik je om op Fok! te zitten. Wijze keuze.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, ik heb hier ook een stapel doosjes, bekers, magneten, theezakjes, een ongebruikte pc, muis, tb (geen monitor) staan. Redelijk vervelend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Nieuwe Werken!quote:
Wij moeten alles elke dag mee naar huis nemen, veel te weinig kluisjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |