Wat? Birkenstocks?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen, voor sociale gelegenheden heb ik wel gewone schoenen.
Conversequote:
Goedgekeurd?quote:
Welterustenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen.
In mijn bed.
VAN MIJ.
knuffelen met de kussens.
Slaap lekker allen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen.
In mijn bed.
VAN MIJ.
Slaap lekker allen
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga slapen.
In mijn bed.
VAN MIJ.
Slaap lekker allen
Je probeert het. Daar gaat het omquote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn schoenen waren 50% afgeprijsd en daarmee maar 25 euro. Ik geloof dat ik niet zo goed inmeng in dit gesprek.
quote:
RIPquote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef JanCees het volgende:
Nachtmerries over een tijdrekkendd balotelli
Doe niet zo autistisch en stop met janken.quote:
Zeik niet. Regels zijn regels.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe niet zo autistisch en stop met janken.
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben (nog) niet dood maar bedankt voor je medeleven
Krijg je ruzie met de hosselkoning van FOK!quote:
Ligt eraan wat voor genre je wilt lezen.quote:
wie is dat dan? Sinds hmf perm heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ruzie met de hosselkoning van FOK!
De boii boven je.Koelkastquote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
wie is dat dan? Sinds hmf perm heeft.
Fantasie / thriller / horror.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor genre je wilt lezen.
GoT. Lord of the Rings. Steven King.quote:
Gewoon te zwakquote:
Jaren geleden gelezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kom ik toch weer op de bijbel uit.
Eerste 2 gelezen, heb nu ook nog een boek van SK liggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GoT. Lord of the Rings. Steven King.
Zeker. Geen andere excuses dan dat.quote:
De Bijbel part II: The Koranquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaren geleden gelezen.
[..]
Eerste 2 gelezen, heb nu ook nog een boek van SK liggen.
Uh,doe maar gewoon niet.quote:
Die schijnt saai te wezen. Vergeleken met de bijbel.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Geen andere excuses dan dat.
[..]
De Bijbel part II: The Koran
Flik het zelfde maar bij staurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mensen die waarde hechten aan een lapo kan je toch niet serieus nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |