wattanquote:
Gezellig toch.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:54 schreef Maxbet het volgende:
Misschien moeten we dit vaker doen, even bij de buren op bezoek
Zo`n gast gister in die chat van Voetbalwedden site. helemaal depressiefquote:
okejjjquote:Op donderdag 12 december 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit in combinatie met de eerder gestelde bewijzen. Ik voeg je snel toe.
Is goed popjequote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon skype toch? Wel even mijn moeders tablet lenen hoor anders heb ik geen webcam.
de oosterburen ?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:54 schreef Maxbet het volgende:
Misschien moeten we dit vaker doen, even bij de buren op bezoek
Ik ken meer mensen die hun huur niet meer konden betalen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n gast gister in die chat van Voetbalwedden site. helemaal depressiefGing z`n studiefinanciering inzetten omdat hij anders z`n huur n iet meer kon betalen
sof is boven mijn hosselniveau.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer. Tijd om mensen hun WA te scoren welke ik wel begrijp.
arme jongen.quote:
Ksstquote:
nepnegerquote:
Dan moet je echt in zelfbescherming genomen worden. Al gaat dat online wel wat lastig.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n gast gister in die chat van Voetbalwedden site. helemaal depressiefGing z`n studiefinanciering inzetten omdat hij anders z`n huur n iet meer kon betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |