Al plannen wat je met je toekomstige miljoenen gaat doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Schaafkaas het volgende:
Vandaag voor het eerst geld geïnvesteerd in cryptocurrency: 1 ltc
Geen zinquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen zinik kan de kabel voor het scherm niet vinden
tis tijdelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Geen fee's?
Wat is dan überhaupt de winstgevend van dat bedrijf?
quote:
Een tripje naar de maan lijkt me wel leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Al plannen wat je met je toekomstige miljoenen gaat doen?
kijk via blockchainquote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Geralt het volgende:
Hmz zojuist wat LTC's van BTC-e rechtstreeks naar mn depositadres op Cryptsy gestuurd, maar daar zie ik vooralsnog niks.
Had ik beter via mn wallet kunnen doen dan kon ik tenminste nog zien hoeveel confirms er al zijn
Daar ben ik niet bekend mee.quote:
quote:
Voor LTC: http://block-explorer.comquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik heb het adres waar het naar verstuurd is.
google blockchainquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik heb het adres waar het naar verstuurd is.
Thanks. 2 confirmations tot dusverquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor LTC: http://block-explorer.com
Deposit-adres daar invullen.
Hangt er van af, het zou ook nooit stabiel kunnen worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef Kale het volgende:
Hoelang zullen de BTC, LTC en altcoinkoersen zo extreem volatiel blijven en dus zo geschikt voor daytraing? Gaat dat een kwestie van maanden zijn? Jaren?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, het zou nooit stabiel kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat dit (als het waar is) wel eens 90% zou kunnen oplossen. Zie ook mijn post iets verderop in dat topic.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #75 | Nu met eigen subforum!
Dus als Wallstreet echt zou instappen (en dus de andere beurzen ook) minder volatiliteitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, het zou ook nooit stabiel kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat dit (als het waar is) wel eens 90% zou kunnen oplossen. Zie ook mijn post iets verderop in dat topic.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #75 | Nu met eigen subforum!
jep op wisdom welquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef ulq het volgende:
BTCChina staat stil of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |