SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ajax niet eens bij de beste 4 nummers 3. Dat had ik toch wel verwacht met 8 punten. Krijg je nog een klote loting ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh ik wist niet eens dat zoiets nog belangrijk was johquote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ajax niet eens bij de beste 4 nummers 3. Dat had ik toch wel verwacht met 8 punten. Krijg je nog een klote loting ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Beste 4 uit de CL komen bij de groepwinnaars en de andere naar de nummers 2. Dus dat scheelt een slok op een borrel (al ontloop je Juve dus wel)quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik wist niet eens dat zoiets nog belangrijk was johDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gebeurtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom andersom gebeurd het ook.![]()
Is maar goed dat Ajax de EL in gaat. Ze hebben niks te zoeken in de CL. Net zoals Milan niet. Maar sportief gezien denk ik dat het beter is dat ze de EL halen. Maken ze nog een realistische kans om wedstrijdjes te winnen.![]()
I know da feelquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er wel echt kapot van. Ik heb de hele avond niks gepost maar ik vind sommige mensen hier echt triest. gr gr![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trapz
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er lopen hier mensen zo vaak kansloos te trollen bijvoorbeeld op DS2 en daar zeg je niks van ? Ik troll met dat plaatje puur omdat je mede maat Rijst hetzelfde deed de vorige keer, what goes around comes around.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen triest dat mensen het nodig vinden om dan kansloos te komen trollen. Triest gedoe steeds man..je bent toch geen 12 meer?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het zijn hier echt altijd de Ajacieden die op PSV / Feyenoord lopen te bashen. Ik doe dat nooit dus ook nu niet maar dan mag schijnbaar alles en nu niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen triest dat mensen het nodig vinden om dan kansloos te komen trollen. Triest gedoe steeds man..je bent toch geen 12 meer?![]()
Haat voor Ajax is bij sommige mensen blijkbaar groter dan de liefde voor het voetbal.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er wel echt kapot van. Ik heb de hele avond niks gepost maar ik vind sommige mensen hier echt triest. gr gr![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zijn hier echt altijd de Ajacieden die op PSV / Feyenoord lopen te bashen. Ik doe dat nooit dus ook nu niet maar dan mag schijnbaar alles en nu niet?Uitgegeten?
![]()
Voor de UEFA puntjes is het niet erg gunstig alleen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Grandesco het volgende:
Is maar goed dat Ajax de EL in gaat. Ze hebben niks te zoeken in de CL. Net zoals Milan niet. Maar sportief gezien denk ik dat het beter is dat ze de EL halen. Maken ze nog een realistische kans om wedstrijdjes te winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk idd dat ik blij ben dat ik hier niet ben na al die wedstrijden van PSVquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het zijn hier echt altijd de Ajacieden die op PSV / Feyenoord lopen te bashen. Ik doe dat nooit dus ook nu niet maar dan mag schijnbaar alles en nu niet?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Weer tot de orde van de dag. Ik laat if maicon maar even zitten. Krijg het niet voor elkaar om Futre en Maicon en Suarez in 1 team te krijgen![]()
Alsof ze wat toevoegen voetballend in de volgende ronde.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Haat voor Ajax is bij sommige mensen blijkbaar groter dan de liefde voor het voetbal.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik was vandaag inderdaad uit eten, maar heb daarna Ajax gezien. Jammer dat ze niet door zijn hadden het wel verdiend maar ja, Milan speelt het spel gewoon slimmer.quote:![]()
Dat is in de competitie en niet in Europa waar een overwinning goed is voor het Nederlands voetbal en daardoor stijgt Nederland in die lijst waar ze nu net onder Rusland staan. Overigens lach ik nooit andere clubs uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who gives a shit. De ploegen in de Eredivisie hebben echt niets te zoeken in CL/EL.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de UEFA puntjes is het niet erg gunstig alleen.![]()
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar jammer voor Ajax en zeker tegen 10 man. Wat ik hoor is dat het onterecht is maar daar heb je nu niks meer aan. Doorgaan (veel verliezen in de competitie) en het goed doen in de EL voor het Nederlandse voetbal.Feyenoord Rotterdam![]()
Oh dus in de competitie mag je wel lachen en in de Champions League niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is in de competitie en niet in Europa waar een overwinning goed is voor het Nederlands voetbal en daardoor stijgt Nederland in die lijst waar ze nu net onder Rusland staan. Overigens lach ik nooit andere clubs uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Milan is gewoon dat LB+Y'ende kutkind dat na de 1-0 het hele veld over ssht en dan achterin gat rondtikkenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was vandaag inderdaad uit eten, maar heb daarna Ajax gezien. Jammer dat ze niet door zijn hadden het wel verdiend maar ja, Milan speelt het spel gewoon slimmer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is gewoon onzin dan kun je net zo goed een CL hebben met alleen PSG,Barca, Bayern en Realquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Who gives a shit. De ploegen in de Eredivisie hebben echt niets te zoeken in CL/EL.![]()
Om PSV is vast ook gelachen toen ze verloren van Ludogorets en om Feyenoord is iig heel veel gelachen toen ze zo kansloos verloren van Kuban. Hoort er een beetje bijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is in de competitie en niet in Europa waar een overwinning goed is voor het Nederlands voetbal en daardoor stijgt Nederland in die lijst waar ze nu net onder Rusland staan. Overigens lach ik nooit andere clubs uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan je Kuban erbij gaan halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dus in de competitie mag je wel lachen en in de Champions League niet?Hala Madrid !
Ajax heeft toch gewoon een punt gepakt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is in de competitie en niet in Europa waar een overwinning goed is voor het Nederlands voetbal en daardoor stijgt Nederland in die lijst waar ze nu net onder Rusland staan. Overigens lach ik nooit andere clubs uit.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op CAM/CF wel, spits is hij poep.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is Di Natale echt de (ong) 20k waard?![]()
Jepquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om PSV is vast ook gelachen toen ze verloren van Ludogorets en om Feyenoord is iig heel veel gelachen toen ze zo kansloos verloren van Kuban. Hoort er een beetje bij
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is nog in de eredivisie waar Ajax er ook echt profijt bij heeft. Maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij snapt er echt vrij weinig van dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Op CAM/CF wel, spits is hij poep.![]()
Why?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt er echt vrij weinig van dat is wel duidelijk![]()
Het is helemaal niet onterecht imo. Milan was tering irritant, maar Ajax speelde gewoon de minste wedstrijd van de afgelopen weken en dwong veel te weinig af. Sure, de ploeg die veel dominanter is zou wel de meer verdiende winnaar zijn, maar het was gewoon niet goed genoeg nu.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar jammer voor Ajax en zeker tegen 10 man. Wat ik hoor is dat het onterecht is maar daar heb je nu niks meer aan. Doorgaan (veel verliezen in de competitie) en het goed doen in de EL voor het Nederlandse voetbal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wide CAM is hij goddelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt er echt vrij weinig van dat is wel duidelijk
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een bullshit zeg. Je ziet dat Ajax het topploegen moeilijk kan maken en PSV heeft het tegen Milaan ook echt niet slecht gedaan. Bij de 32 ploegen die meedoen aan de CL mogen echt wel wat Eredivisieteams zitten qua kwaliteitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Who gives a shit. De ploegen in de Eredivisie hebben echt niets te zoeken in CL/EL.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hoopte echt wel dat PSV/Feyenoord zouden winnen maar als PSV dan kansloos verliest van zo'n oostblokclubje dan kan ik het niet laten om een 'PSVquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om PSV is vast ook gelachen toen ze verloren van Ludogorets en om Feyenoord is iig heel veel gelachen toen ze zo kansloos verloren van Kuban. Hoort er een beetje bij' te posten nee
![]()
![]()
Nou nu niet janken dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoopte echt wel dat PSV/Feyenoord zouden winnen maar als PSV dan kansloos verliest van zo'n oostblokclubje dan kan ik het niet laten om een 'PSV' te posten nee
![]()
Voetballend zou Ajax zeker wat toevoegen. Meer dan bijvoorbeeld Milan, voor neutrale toeschouwers veel beter om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof ze wat toevoegen voetballend in de volgende ronde.![]()
Die had ik zelf op dat moment ook gepost denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoopte echt wel dat PSV/Feyenoord zouden winnen maar als PSV dan kansloos verliest van zo'n oostblokclubje dan kan ik het niet laten om een 'PSV' te posten nee
Maar tjah denk dat europees iedereen die iets heeft met een eredivisieclub daar een beetje hetzelfde in staat (op wat uitzonderingen na dus)
Elke dag![]()
Die goal van DortmundMandanda omgekocht
Elke dag![]()
Ajacieden moeten nu niet huilie doen dat ze uitgelachen worden. Als PSV verliest van Ludogorets wordt er hier net zo goed gelachen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is eigenlijk altijd dubbel. Een rivaal zie je het liefste verliezen, maar aan de andere kant is het ook wel tof en goed om Nederlandse clubs goed te zien presterenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die had ik zelf op dat moment ook gepost denk ikMaar tjah denk dat europees iedereen die iets heeft met een eredivisieclub daar een beetje hetzelfde in staat (op wat uitzonderingen na dus)
. Had het niet erg gevonden als Ajax door was gegaan.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |