Dat is toch niet jouw probleem?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef Braddie het volgende:
Hád ik ook, maar die kerel kwam hem later weer terug brengen ("Foto`s maken is toch niet mijn ding")
Klopt, is het ook niet, maar ik had stiekem ook wel een beetje spijt van de verkoop (ondanks dat het zoom mechanisme aanloopt of wat het dan ook is... is het een super cameratje) Dus ik heb hem z`n geld teruggegeven en de camera weer teruggenomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem?
Ja, en morgen is foto's maken toch weer niet helemaal je ding en verkoop je hem weer. Last van hormonen ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, is het ook niet, maar ik had stiekem ook wel een beetje spijt van de verkoop (ondanks dat het zoom mechanisme aanloopt of wat het dan ook is... is het een super cameratje) Dus ik heb hem z`n geld teruggegeven en de camera weer teruggenomen.
Haha, nee... Ik maak graag filmpjes, en deze camera is daar eigenlijk wel perfect voor, maar ik was in de waan dat een videocamera van rond deze prijsklasse (200-300 euro nieuw) beter zou zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, en morgen is foto's maken toch weer niet helemaal je ding en verkoop je hem weer. Last van hormonen ofzo?
Ah!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Braddie het volgende:
Ik had Sony afgelopen maand al gemailed, maar ik kreeg geen reactie.. en bij een belletje ook niet..
Nog maar een keer proberen.
Ik heb nog 1 klein half jaar garantie.
Kijk, dat maakt het alweer wat gunstigerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Woelwater het volgende:
Oh, dan helemaal laten maken! Er zijn er bij die dat geluid gewoon een paar maanden na aankoop spontaan ontwikkelen.
http://community.sony.co.(...)rom-zoom/td-p/254481
http://www.photographyblog.com/forums/index.php?showtopic=11108
Heb je het defect binnen 6 maanden (na aankoop) gemeld dan ligt de bewijsplicht bij de leverancier. Als Dixons zegt dat je hem hebt laten vallen moeten zij dat bewijzen, wat ze zeer waarschijnlijk niet kunnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Braddie het volgende:
Ik had Sony afgelopen maand al gemailed, maar ik kreeg geen reactie.. en bij een belletje ook niet..
Nog maar een keer proberen.
Ik heb nog 1 klein half jaar garantie.
Heb het defect binnen 4 maanden gemeld bij Dixons, bij Sony pas in September.. Dus 7 maanden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb je het defect binnen 6 maanden (na aankoop) gemeld dan ligt de bewijsplicht bij de leverancier. Als Dixons zegt dat je hem hebt laten vallen moeten zij dat bewijzen, wat ze zeer waarschijnlijk niet kunnen.
Heb toevallig pas garantie geclaimed voor een koelkast, maar na 6 maanden ligt de bewijslast bij de koper dat je er normaal mee bent om gegaan en jou niets valt te verwijten..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb je het defect binnen 6 maanden (na aankoop) gemeld dan ligt de bewijsplicht bij de leverancier. Als Dixons zegt dat je hem hebt laten vallen moeten zij dat bewijzen, wat ze zeer waarschijnlijk niet kunnen.
Als je dat kunt aantonen kun je gewoon terug naar Dixons gaan, zo niet dan is het lastig want dan ligt de bewijslast nu bij jou. Je kunt het natuurlijk altijd opnieuw proberen bij Dixons ook als je het bewijs niet hebt met dit argument ook al ben je net buiten de zes maanden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:
Heb het defect binnen 4 maanden gemeld bij Dixons, bij Sony pas in September.. Dus 7 maanden.
Dat eerste is wat ik al schreef, dat laatste is wel relevant voor TS. Staat dat ook ergens op internet?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Woelwater het volgende:
Maar aangezien het bij die Sony een bekend probleem is zullen ze er waarschijnlijk niet omheen kunnen.
Februari 2012?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Braddie het volgende:
Ben bang dat het niks meer word.. Camera komt uit Februari, het is nu December..
Ik bel morgen even met Sony, maar anders dan leer ik er maar mee leven en kijk ik ondertussen voor een andere camera.
(Panasonic TZ40 is qua videokwaliteit stukken beter zie ik op Youtube, dus die valt te overwegen)
In principe heb je niets met Sony te maken de verkoper is Dixons.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Woelwater het volgende:
Maar je kan toch ook gewoon Dixons passeren en rechtstreeks bij Sony claimen..
Bij die keukenboer moest ik defecten na bepaalde tijd ook rechtstreeks bij de fabrikant melden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |