Nee joh die is druk met appenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Connie straks bij Humberto Late nite ...

Duurt wel ff voordat die geplamuurd is he...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik zie ze nog nergens zitten?

Valt wel mee hoor als je koppie strak in de botox staat.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt wel ff voordat die geplamuurd is he...

quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
 Diva oorlog
 Diva oorlog   

Is er al storing bij Vodafone?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Telefoonnummer van Gordon nu ook op internet, steeds in gesprek

mail je hem toch ffquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:

Ik heb er de kracht niet meer voor ...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Diva oorlog

Ik hou er zo van

Linkjequote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:

Conny welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef maily het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor ...

Grapje, toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:

Telefoon van dr vriendquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Connie die telefonisch meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen

Sure. Ze heeft natuurlijk maar een nummerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Connie die telefonisch meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen

Toch lastig als je schoonzoon drugsdealer isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:

Alsof ze niet gewoon een vaste lijn heeft.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |