quote:Op donderdag 12 december 2013 02:36 schreef Sapstengel het volgende:
BBB
(big black boobs)Damn Sap! Damn! Hnnnnnngggg. Zou fokking hard raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is ze?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
To fap or not to fap. That's the question.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Guy zeker? vertrouw je voor geen meter meer.
nu gaat Mcuilty flippequote:Op donderdag 12 december 2013 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
Oja en dit gebeurt ook op Tumblr.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:29 schreef MaidensTower het volgende:
Oeoe ik krijg kriebels als ik haar naam lees hahaha. Ben verliefd op haar.
Maar wat voor effect heeft dat op jou gehad? Ben je Surinaams?
Geen idee, misschien even op afbeelding zoeken op Google.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn Sap! Damn! Hnnnnnngggg. Zou fokking hard raken.
Wie is ze?
Wat ben je dan? Of ken je haar van mijn posts?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
Nee ben niet Surinaams.
Ik ben NL, al wordt ik soms wel voor half Antilliaans of Surinaams aangezienquote:Op donderdag 12 december 2013 12:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Of ken je haar van mijn posts?
hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef Ethanolic het volgende:
En nog ff trolletje voor RayK.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:41 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kijk hier elke dag naar om het trainen vol te houden
Ah oke. Als je van actie houdt moet je 20 dec naar Pathé gaan. Ik wacht srsly al bijna twee jaar op deze film! Schijnt dat Katrina al ruim een jaar heeft getraind voor haar lichaam. Zo stoer. Ik ga ook straks om 3 uur weer. KT en cardio.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben NL, al wordt ik soms wel voor half Antilliaans of Surinaams aangezien
Ken haar omdat ik een keer zon film fragment van haar zag en dacht, wie is dat?
Ik niet begrijp. Leg eens uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
"Hadi güle güle Juventus.. Arrivederci."
Ja alleen lijkt me gek, zit ik daar als enige Nederlanderquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ah oke. Als je van actie houdt moet je 20 dec naar Pathé gaan. Ik wacht srsly al bijna twee jaar op deze film! Schijnt dat Katrina al ruim een jaar heeft getraind voor haar lichaam. Zo stoer. Ik ga ook straks om 3 uur weer. KT en cardio.
Ga jij nog trainen vandaag?
Je kan ook met een vriend gaan. Het is geen typisch liefdesfilm ofzo. Er komen overigens ook veel Nederlanders op afquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen lijkt me gek, zit ik daar als enige Nederlandermoet eigenlijk een hindoestaanse vriendin hebben dan hahah.
Ja ik ga ook trainen, even benen doen.
wat zyn ze gespierd allemaalquote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
"Hadi güle güle Juventus.. Arrivederci."
Die Turken hebben wel humor
bijstandsuitkering of wajong wssquote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Curlbrah het volgende:
wat hebben jullie voor baantjes dan dat je na 12 alweer naar de gym kan?
Werkenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:58 schreef Curlbrah het volgende:
wat hebben jullie voor baantjes dan dat je na 12 alweer naar de gym kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |