Waren demonstranten, snap sowieso niet waarom die hele fittie ontstond.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_milan.html#comments
lol, en straks na de wedstrijd natuurlijk huilen dat ze zonder reden worden aangevallen.
Toen heette het nog Hindoestan alswel de regio Punjaab.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
Ja ik ben Surinamer, nee ik ben geen neger. Ja er zijn ook hindoestanen met dikke konten, nee die heb ik niet. Nee, er zijn geen Pakistanen naar Suriname gebracht, Pakistan bestond toen nog niet namelijk.
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar kan voor gekozen worden ja. Je hebt toch ook mensen die bij een baby oorbellen laten schieten of hun voorhuid eraf laten halen?
Gastquote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_milan.html#comments
lol, en straks na de wedstrijd natuurlijk huilen dat ze zonder reden worden aangevallen.
Aha..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Waren demonstranten, snap sowieso niet waarom die hele fittie ontstond.
Bij mij niet, ik spreek hun taal. Opgegroeid in een nest puppy's dit dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n beest bijt een keer in je kop als je hem verkeerd behandelt
wendquote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch vond ik in het begin zo'n Rottweiler met staart er maar raar uitzien, maar het wend wel snel.
tot dusver het live verslag van Rensquote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Zie jij iemand K.O geslagen worden? Die mannen doen tof en worden erop aangesproken. Ze blokkeerden de bus en wilden niet vertrekken. Pas toen de Ajacieden weer in de bus zaten deden ze heel dapper. Rot op met die Italianen joh.
Altijd geweldig hoe jij dit soort dingen beleeft.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Zie jij iemand K.O geslagen worden? Die mannen doen tof en worden erop aangesproken. Ze blokkeerden de bus en wilden niet vertrekken. Pas toen de Ajacieden weer in de bus zaten deden ze heel dapper. Rot op met die Italianen joh.
Racistquote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik heb dit net via de wapp vernomenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
tot dusver het live verslag van Rens
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Heb jij contacten met de harde kernquote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dit net via de wapp vernomen![]()
Als je zoveel uur in een bus zit heb je geen zin in zo'n blokkade.
Tegen wie ze vochten he slimmerik.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha..
Wist niet dat Italiaanse demonstranten met kreten als "AMSTERDAM.. HOOLIGANS' werkte..
dat maakt dat trieste gedrag toch niet goed joh, mafkeesquote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dit net via de wapp vernomen![]()
Als je zoveel uur in een bus zit heb je geen zin in zo'n blokkade.
Gewoon allemaal de tyfus in- en het land uittrappen. Hoppa.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat maakt dat trieste gedrag toch niet goed joh, mafkees
net als in beide wereldoorlogen, wat waren die Italianen toch een stel debielenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Net of dat zo bijzonder isquote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij contacten met de harde kern????
Rens is ter plaatse voor verslagquote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |