Betekentquote:Op woensdag 11 december 2013 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook baas; shikoku ken.
[..]
Klopt, maar dat betekend weer een mooi reisje naar Japan om er 1 op te halen
Het gaat goed met mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoi erweer, alles goed met jou?
Nee, Suriname is een land waar oa immigranten uit India/Pakistan wonen, dat zijn de Hindoestanenquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
LR ik vind je maar weer irritant de laatste tijd.
Oh. Geen idee waar ik dat opwek maar vervelend voor je.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stoor me aan zijn Poetin usericonbquote:Op woensdag 11 december 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ha!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik aan het feit dat hij nooit eens normaal op mij kan reageren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan zijn Poetin usericonb
met staart dan tochquote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
Echte bazen nemen een boxer.
[ afbeelding ]
Dat kan zo zijn redenen hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik aan het feit dat hij nooit eens normaal op mij kan reageren.
Hebben we die ook gebracht?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, Suriname is een land waar oa immigranten uit India/Pakistan wonen, dat zijn de Hindoestanen
Dat zal best. Wij liggen elkaar niet zo. Het kan maar gezegd zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn redenen hebben.
Mag niet meer, staart eraf halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zonder natuurlijk.Waarom zou je er een staart bij nemen?
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zonder natuurlijk.Waarom zou je er een staart bij nemen?
Waren arbeidsmigranten die kwamen na afschaffing slavernijquote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben we die ook gebracht.
Ik zag pas geleden dat het tegenwoordig 7000 euro kost om als toerist met een vrachtboot de atlantische oceaan over te steken. Het zou wel een leuke troll zijn als we dit als Nederland met rente gingen terugeisen van alle negerts in de Amerika's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |