Wordt zo'n mooie als de fietsneuker jaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man bijt hond zou een keer zo'n leuk stukje moeten maken over "de internethooligan Rensajacied"
Telt dit ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
Mijn favoriete tekenfilmdraak is toch wel Mushu.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man bijt hond zou een keer zo'n leuk stukje moeten maken over "de internethooligan Rensajacied"
Nee, toevallig tegen de fanshop aangelopen. Moest wel aan je denken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! heb ik je dan toch weten te overtuigen?
"Vol verwachting opent hij het FOK! forum en plaatst een gedurfde reactie, nu is het wachten op reacties van de tegenpartij. Zo gaat het nog even door, maar uiteindelijk is ook deze strijd weer gewonnen door Rens, ook bekend onder zijn internet nickname RensAjacied."quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
oh ik krijg nu net een whatsappje binnen van de harde kern, dat ga ik even postenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
''wat ben jij nu aan het doen?''
''posten op FOK!, kijk''
en dan met zijn armen over elkaar stoer naar het beeldscherm staren
ik zie de scene al helemaal voor mij
Dat heb ik elke ochtend als ik naar buiten kijk en mij afvraag "Wat voor een weer zal Dven vandaag in Bulgarije hebben"quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, toevallig tegen de fanshop aangelopen. Moest wel aan je denken.
Jij bent ook van de andere kant, toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie maken ervan dat ik stoer doe. Ik vertel alleen het verhaal van de andere kant. Zo makkelijk om te oordelen altijd.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ziet er geinig uit.
Heb ik ook al niet gezien. Ik ken qua Nederlandse draken alleen Zwelgje en Linda De Mol.quote:
Ook mooi als ze dan met m naar Heerenveen gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
''wat ben jij nu aan het doen?''
''posten op FOK!, kijk''
en dan met zijn armen over elkaar stoer naar het beeldscherm staren
ik zie de scene al helemaal voor mij
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat u niet wil dat u geschiedt, gebiedt dat ook een ander nit
NL-BG Connectionquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik elke ochtend als ik naar buiten kijk en mij afvraag "Wat voor een weer zal Dven vandaag in Bulgarije hebben"
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik krijg nu net een whatsappje binnen van de harde kern, dat ga ik even posten
Boeiend jij bent voor Heerenveen, maak je maar druk om de hooligans die Heerveen bedreigde.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal weer even bashen jongens. Toe maar weer.
En vooral zeggen hoe verschrikkelijk het is wat die jongen daar deden. Nou foei mannen foei.
'De andere kant'.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie maken ervan dat ik stoer doe. Ik vertel alleen het verhaal van de andere kant. Zo makkelijk om te oordelen altijd.
Ze hebben alleen de weg vrijgemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er rellen geweest in Milaan?
ik zie ze hier niks verkeerd doen, als ik mijn mbo diploma binnen heb hoop ik ook op zulke reisjes te gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk op dit filmpje met 4 pixels dat ze de weg vrij maken of niet dan?
Maakt dat iets uit? Hebben jij meegemaakt dan dat jullie aangevallen werden door hooligans? Kanker dan eens op met dat makkelijke oordelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'De andere kant'.![]()
Alsof jij óóit die kant hebt meegemaakt joh, met je bakje erwtensoep naast je opa op de tribune bij de koorknapen van Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |