Je wil TS gewoon beledigen, is het niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef Aberella het volgende:
Hoi TS,
ga je mee uit eten? Ik weet een leuk fastfood restaurant.
Gr gr Aberella
haters number oeunquote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je weet dat het fout is, waarom doe je het dan niet gewoon gelijk goed?
Eerst dacht ik: terechte klacht. Maar toen las ik Nat-Water z'n remark en dacht: als jij een keer bij de bitch wordt uitgenodigd thuis, dan gaat zij het vreten maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef wenfer2 het volgende:
1. Nooit op kosten van chicks kunnen doen en laten wat ik wil.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Pixy_Stix het volgende:
TS is geboren in een verkeerd lichaam.
fastfoodquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef Aberella het volgende:
Hoi TS,
ga je mee uit eten? Ik weet een leuk fastfood restaurant.
Gr gr Aberella
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je weet dat het fout is, waarom doe je het dan niet gewoon gelijk goed?
Als je als man heel knap bent, kan je ook een trophy man worden. Ook een beetje teren op rijke vrouwen en leven van je looks.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:22 schreef chroestjov het volgende:
Als man kan je lekker concurreren, vernietigen en veroveren, vrouwen kunnen alleen een beetje ploeteren om mooi voor de dag te komen, roddelen en koken.
Rijcke mature vrouwen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Als je als man zijnde heel knap bent, kan je ook een trophy man worden. Ook een beetje teren op rijke vrouwen en leven van je looks.
Het is een contaminatie, geen foutieve spelling.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef wenfer2 het volgende:
.....nooit door vrouwen worden uitgevraagd voor een etentje.
(haters op foutieve spelling.)
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dacht ook dat de klacht daarover zou gaan, maar helaas.
Ik hou niet van fastfood.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je wil TS gewoon beledigen, is het niet?
Word je ook nog eens een dikkie vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |