SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nu 4m coins, heb gisteren alles verkocht voor deze totw onder andere, wist gewoon dat Ibra en Suarez gingen komen.quote:![]()
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef HulkHeld het volgende:
Waar kan ik nu een beetje goed de waarde van spelers opzoeken? UltimateDB is er mee gestopt?![]()
Page was not found.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/![]()
http://ultimateteamtrading.net/ gr grquote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef HulkHeld het volgende:
Waar kan ik nu een beetje goed de waarde van spelers opzoeken? UltimateDB is er mee gestopt?![]()
http://www.ultimatedb.nl/quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef HulkHeld het volgende:
Waar kan ik nu een beetje goed de waarde van spelers opzoeken? UltimateDB is er mee gestopt?
doet het gewoon hoor![]()
Ik kan Ribéry niet eens betalen zo arm ben ik dit jaar. Als ik al die Monteros had gekocht voor 1.2k of minder had ik heel veel winst kunnen maken.![]()
Ik kan hem nu nog net voor 3,5k verkopen. Totale winst van maar 200kquote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Ribéry niet eens betalen zo arm ben ik dit jaar. Als ik al die Monteros had gekocht voor 1.2k of minder had ik heel veel winst kunnen maken.![]()
Arm omdat je geen 1.1mik hebt. k.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Benieuwd wat EA allemaal nog in petto heeft tot aan kerstmistwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:30:10#14DaysofFIFA starts tom! Follow on FB (http://t.co/LwwWZFRi8x) and IG (http://t.co/d6WkNdHiRW) for a chance to win. http://t.co/y7ABJJDdc4 reageer retweet
![]()
Op de Xbox 789k. Tevens:quote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Arm omdat je geen 1.1mik hebt. k.![]()
![]()
Vorig jaar waren het toch allemaal verneukte packs.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wat EA allemaal nog in petto heeft tot aan kerstmistwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:30:10#14DaysofFIFA starts tom! Follow on FB (http://t.co/LwwWZFRi8x) and IG (http://t.co/d6WkNdHiRW) for a chance to win. http://t.co/y7ABJJDdc4 reageer retweet
![]()
![]()
Dat zal dit jaar niet anders zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het toch allemaal verneukte packs.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal dit jaar niet anders zijn.En dat iets verwachtenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
O hij gaat dan nog naar 74quote:Ik dacht dat hij goud zou worden maar dat gaat dan wel een baasje worden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
banquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik dit?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ban.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik dit?![]()
ban hamerquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, wat een totw
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wow, Sneijdertje beslissende goal zie ik. Jammer dat ik de wedstrijd heb moeten missen, wat een waardeloze tijd.
Hoe doen ze dat met die Turkies die gewoon moesten werken vandaag?Feyenoord Rotterdam![]()
Voetbal was niet om aan te gluren, beste dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wow, Sneijdertje beslissende goal zie ik. Jammer dat ik de wedstrijd heb moeten missen, wat een waardeloze tijd.
Hoe doen ze dat met die Turkies die gewoon moesten werken vandaag?![]()
die werken toch nietquote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe doen ze dat met die Turkies die gewoon moesten werken vandaag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je kon gewoon naar binnen zonder tickets. En in Turkije maakt het vrij weinig uit wanneer er gevoetbald wordt, als Fener of Gala spelen dan ligt alles eventjes stil daar in Istanbul.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe doen ze dat met die Turkies die gewoon moesten werken vandaag?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat heb je uitgespookt ?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, al die kneuzen op VZ die een handicap op Zenit zetten.
Kijken die mensen überhaupt nog naar de vorm van zo'n ploeg?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
15 minuten geleden zat ik nog in de webappquote:Op woensdag 11 december 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je al op je console gekeken? Wanneer deed hij het wel voor het laatst ?.
Nadat ik van account had geswitched krijg ik deze melding.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aha, oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je kon gewoon naar binnen zonder tickets. En in Turkije maakt het vrij weinig uit wanneer er gevoetbald wordt, als Fener of Gala spelen dan ligt alles eventjes stil daar in Istanbul.
Gefeliciteerd (of juist niet?). In ieder geval goed resultaat voor het Turkse voetbal.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zou even op je console gaan kijken. Heb je wel goed geswitched van je persona ofzoietsquote:Op woensdag 11 december 2013 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
15 minuten geleden zat ik nog in de webapp.
Nadat ik van account had geswitched krijg ik deze melding.![]()
Booooohhhh! BLASFEMIE !!!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Aha, oke.
Gefeliciteerd (of juist niet?). In ieder geval goed resultaat voor het Turkse voetbal.
Hij is voor Fener.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nja, zo blijft Galatasaray nog even zoet met Europees voetbal en laten ze punten liggen in de competitie. Fenerbahce zal zijn voorsprong van 9 punten vergroten en gewoon kampioen worden. En als ze straks een Bayern of Barcelona loten is het weer extra genieten.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Aha, oke.
Gefeliciteerd (of juist niet?). In ieder geval goed resultaat voor het Turkse voetbal.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dadelijk even snel naar huis scheuren.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zou even op je console gaan kijken. Heb je wel goed geswitched van je persona ofzoiets
Wel met het goede account ingelogd geweest. zou ook zomaar kunnenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dadelijk even snel naar huis scheuren.![]()
Ajax gaat winnen en overwinteren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
mehhquote:Op woensdag 11 december 2013 16:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen en overwinteren.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Never.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen en overwinteren.![]()
AC Milan - Ajax under 2.5quote:
Atletico - Porto => Porto DNB
Napoli - Arsenal over 2.5
Austria Wien - Zenith under 2.5
Marseille - Dortmund (starts 1-0) => Dortmund to win
Speel ik vanavond![]()
Ik hoop op zich wel dat Ajax wint, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze flink afgeslacht worden vanavond. Echt die praatjes die ik de afgelopen week heb moeten aanhorenAlsof ze Milan wel even met 0-6 gaan inmaken....
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dit inderdaad. Vind de wedstrijd ook totaal geen 50-50 wat De Boer zegt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoop op zich wel dat Ajax wint, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze flink afgeslacht worden vanavond. Echt die praatjes die ik de afgelopen week heb moeten aanhorenAlsof ze Milan wel even met 0-6 gaan inmaken....
![]()
Anders zouden we allemaal vuistdiep in de Ajax bets zitten ja met die oddsquote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Vind de wedstrijd ook totaal geen 50-50 wat De Boer zegt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus dat geeft maar weer aan dat De Boer weer lekker uit z'n nek loopt te kletsen. Dat ze van Barca wonnen oke.. maar dan wel met een Barca B en een Barca dat al geplaatst was. Dat Xavi en Iniesta niet het verschil konden maken is opzich logisch want zijn geen afmakers.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anders zouden we allemaal vuistdiep in de Ajax bets zitten ja met die odds![]()
Klavan is gewoon een baas hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef Freire het volgende:
Weer eens 15k weggegooid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond nog maar wat coins weggooien![]()
![]()
![]()
Hoezo was het Barca B? Was gewoon het sterkst mogelijke elftal wat ze op konden stellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus dat geeft maar weer aan dat De Boer weer lekker uit z'n nek loopt te kletsen. Dat ze van Barca wonnen oke.. maar dan wel met een Barca B en een Barca dat al geplaatst was. Dat Xavi en Iniesta niet het verschil konden maken is opzich logisch want zijn geen afmakers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bla bla bla smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus dat geeft maar weer aan dat De Boer weer lekker uit z'n nek loopt te kletsen. Dat ze van Barca wonnen oke.. maar dan wel met een Barca B en een Barca dat al geplaatst was. Dat Xavi en Iniesta niet het verschil konden maken is opzich logisch want zijn geen afmakers.![]()
Komt weer zo'n jaloers figuur met z'n Barça B, wat een onzin manquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus dat geeft maar weer aan dat De Boer weer lekker uit z'n nek loopt te kletsen. Dat ze van Barca wonnen oke.. maar dan wel met een Barca B en een Barca dat al geplaatst was. Dat Xavi en Iniesta niet het verschil konden maken is opzich logisch want zijn geen afmakers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou.. Messi, Adriano, Alba, Busquets, Valdes, Sanchez vind ik toch wel een slok op een borrel. Ze speelden met Sergi Roberto en Montoya. Neymar is nog niet op het niveau om het verschil in zijn eentje te maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo was het Barca B? Was gewoon het sterkst mogelijke elftal wat ze op konden stellen.
Om over Puyol nog maar niet eens te beginnen![]()
![]()
Het zit wel diep zegquote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou.. Messi, Adriano, Alba, Busquets, Valdes, Sanchez vind ik toch wel een slok op een borrel. Ze speelden met Sergi Roberto en Montoya. Neymar is nog niet op het niveau om het verschil in zijn eentje te maken.
Om over Puyol nog maar niet eens te beginnen![]()
![]()
Neehoor helemaal niet, kan zeker waarderen dat ze gewonnen hebben, had er ook zeker niet op in durven zetten, maar voor Barca ging het er niet meer om. Voor Milan vanavond wel, dus daarom zie ik ze niet winnen.quote:![]()
Tja, dat waren gewoon normale blessures. Als Ajax wat gasten mist door blessures dan is het ook niet meteen Jong Ajax. Zo stom om zoiets te gaan downplayen als een Nederlandse club een keer een prestatie van formaat neerzet. Het is gewoon een wereldprestatie dat ze van Barca wonnen en al helemaal als je zag hoe dat ging..met dominant spel met 11 tegen 11 en gewoon solide zonder eigenlijk iets weg te geven daarna tegen een man meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou.. Messi, Adriano, Alba, Busquets, Valdes, Sanchez vind ik toch wel een slok op een borrel. Ze speelden met Sergi Roberto en Montoya. Neymar is nog niet op het niveau om het verschil in zijn eentje te maken.
Om over Puyol nog maar niet eens te beginnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zet alleen wat kanttekeningen neer bij de overwinning. Dit had niet gebeurd als Messi & Co er wel bij waren geweest, dat ben je toch wel met me eens mag ik hopen?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dat waren gewoon normale blessures. Als Ajax wat gasten mist door blessures dan is het ook niet meteen Jong Ajax. Zo stom om zoiets te gaan downplayen als een Nederlandse club een keer een prestatie van formaat neerzet. Het is gewoon een wereldprestatie dat ze van Barca wonnen en al helemaal als je zag hoe dat ging..met dominant spel met 11 tegen 11 en gewoon solide zonder eigenlijk iets weg te geven daarna tegen een man meer.![]()
![]()
Die zogenaamde "b" garnituur van Barca zou juist extra gebrand moeten zijn om te winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Neehoor helemaal niet, kan zeker waarderen dat ze gewonnen hebben, had er ook zeker niet op in durven zetten, maar voor Barca ging het er niet meer om. Voor Milan vanavond wel, dus daarom zie ik ze niet winnen.![]()
Die kans was een stuk kleiner geweest ja, maar dit Barca was kwalitatief nog altijd veel beter dan Milan bijvoorbeeld. Het is gewoon zo typisch Nederlands om dan alleen maar nog op zoek te gaan naar de negatieve punten en de kanttekeningen. Gaat echt helemaal nergens over.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zet alleen wat kanttekeningen neer bij de overwinning. Dit had niet gebeurd als Messi & Co er wel bij waren geweest, dat ben je toch wel met me eens mag ik hopen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, ik stop al. Ik zeg ook knappe overwinning en mijn waardering, maar ze lopen de polonaise terwijl hun ook in het achterhoofd hebben dat ze tegen een fit Barcelona niet gewonnen hadden, hooguit een gelijkspel. Nu denken ze gelijk heel de wereld aan te kunnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kans was een stuk kleiner geweest ja, maar dit Barca was kwalitatief nog altijd veel beter dan Milan bijvoorbeeld. Het is gewoon zo typisch Nederlands om dan alleen maar nog op zoek te gaan naar de negatieve punten en de kanttekeningen. Gaat echt helemaal nergens over.![]()
De "B" garnituur van Barca stelt niet veel voor.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zogenaamde "b" garnituur van Barca zou juist extra gebrand moeten zijn om te winnen.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De "B" garnituur van Barca stelt niet veel voor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een wanprestatie dat ze niet met minstens 3-0 konden winnen van die B-garnituur.Feyenoord Rotterdam![]()
ik wel, je overwintert of je overwintert niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Vind de wedstrijd ook totaal geen 50-50 wat De Boer zegt.![]()
![]()
Ik ben het inderdaad met hem eens. Maar de meeste Ajacieden hier voelen zich nu gewoon te snel aangevallen. Ik vind het ook een enorm knappe prestatie, maar met een compleet fit Barcelona was dit niet gebeurd hoor. En uit bij een Italiaanse ploeg die aan een gelijkspel genoeg heeft? Dat win je niet zomaar...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Je overwintert sowieso.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wel, je overwintert of je overwintert niet.Hala Madrid !
Dat zegt toch ook niemand hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad met hem eens. Maar de meeste Ajacieden hier voelen zich nu gewoon te snel aangevallen. Ik vind het ook een enorm knappe prestatie, maar met een compleet fit Barcelona was dit niet gebeurd hoor. En uit bij een Italiaanse ploeg die aan een gelijkspel genoeg heeft? Dat win je niet zomaar...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, maar een aantal schoten nogal snel in de verdediging terwijl hij eigenlijk niks slechts over Ajax zei.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ben benieuwd vanavond, zou wel een stunt zijn om je te kwalificeren in deze poule
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Lekker hoor, IF Balotelli
Die gaan we kopen als de TOTY crash er is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:31 schreef dion_v_k het volgende:
Ben benieuwd vanavond, zou wel een stunt zijn om je te kwalificeren in deze poule
Rusland gaat ook nog met een club door waarschijnlijk, dus "we" moeten punten pakken.
Ik dacht altijd dat jij het over Rusland had als je het had over "we".quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlandse voetbal.
Rusland gaat ook nog met een club door waarschijnlijk, dus "we" moeten punten pakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niemand geef een neuq om Rusland, Russisch voetbal en alles wat te maken heeft met Zenit of Bukharov, kut van een Thye.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlandse voetbal.
Rusland gaat ook nog met een club door waarschijnlijk, dus "we" moeten punten pakken.Feyenoord Rotterdam![]()
Daarom de 'we' maar tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij het over Rusland had als je het had over "we".
Even zonder dollen, CSKA gister compleet uit Europa, dus dat is sowieso mooi. Ik heb voor de rest niks met andere Russische clubs.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niemand geef een neuq om Rusland, Russisch voetbal en alles wat te maken heeft met Zenit of Bukharov, kut van een Thye.
gr gr"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Geef me is een link naar die site.quote:Hala Madrid !
mickey.gifquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Behoorlijk geniale shirts
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Als ze CL halen(waar het wel op lijkt), dan is dat thuisshirt wel een leuke aankoop.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Om welke Hulk gaat het in jouw naam?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:49 schreef HulkHeld het volgende:
Ben ik weer.
Moest wel even gniffelen om de reacties. Ga er in ieder geval wel voor zitten vanavond
Waarom alleen als ze CL halen?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ze CL halen(waar het wel op lijkt), dan is dat thuisshirt wel een leuke aankoop.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is juist echt geniaal imoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geeft het later weer aardig wat toegevoegde waarde als je er één koopt met CL-badges. Zeker van een speler als Totti of De Rossi, want die verkassen niet zo snel naar een club waar ze dat elk jaar doen.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:49 schreef HulkHeld het volgende:
Ben ik weer.
Moest wel even gniffelen om de reacties. Ga er in ieder geval wel voor zitten vanavond![]()
![]()
Ik vind dat embleem altijd hetzelfde moet blijven op shirtsquote:
Hala Madrid !
Met het gewone logo zou dat shirt er inderdaad nog even beter uit zien. Sowieso jammer dat ze het logo veranderd hebben afgelopen jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind dat embleem altijd hetzelfde moet blijven op shirts
Van Zenit/Porto waar die in die tijd dat ik mn account aanmaakte verschrikkelijk zieke goals maakte. Speelde er zelf altijd mee met FIFA seizoenen haha.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Om welke Hulk gaat het in jouw naam?![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Van Zenit/Porto waar die in die tijd dat ik mn account aanmaakte verschrikkelijk zieke goals maakte. Speelde er zelf altijd mee met FIFA seizoenen haha.
Mist alleen wel aardig wat pingels de laatste tijd.
Is er hier iemand een beetje handig met Paint of iets dergelijks?
Wil een foto van een AC Milaan shirt erop met de naam Roberti achterop, als grap. Ik ben alleen niet zo begaafd met Paint.![]()
Trapzelquote:Op woensdag 11 december 2013 18:00 schreef HulkHeld het volgende:
Is er hier iemand een beetje handig met Paint of iets dergelijks?
Wil een foto van een AC Milaan shirt erop met de naam Roberti achterop, als grap. Ik ben alleen niet zo begaafd met Paint.![]()
MrvanTrapZ is goed met paint.quote:
bohhhhhh TOTW
jizzzzzzzz
had gehoopt op chiellini voor in mijn team maar baas B is ook goed
[ Bericht 70% gewijzigd door FCsuarez op 11-12-2013 18:12:43 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoopte eigenlijk vooral op Ruiter en Chiellini en die zitten er nou net niet bij. Ik ga sowieso voor Van Aanholt, rest misschien in de toekomst als ze in een team passenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef FCsuarez het volgende:
bohhhhhh TOTW
jizzzzzzzz
had gehoopt op chiellini voor in mijn team maar baas B is ook goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik balo of chiellini voor in dit teamquote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk vooral op Ruiter en Chiellini en die zitten er nou net niet bij. Ik ga sowieso voor Van Aanholt, rest misschien in de toekomst als ze in een team passen![]()
silvers hou ik vanavond alleen in de gaten in de hoop dat er een BIN te laag op komt
verder hoop ik dat ik me kan beheersen en niet te veel packs open.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Goedenavondmooi beessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Goedenavondbohhhhh als die toch eens IF wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jizzzzz
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Ruiter komt volgende week, 100%.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk vooral op Ruiter en Chiellini en die zitten er nou net niet bij. Ik ga sowieso voor Van Aanholt, rest misschien in de toekomst als ze in een team passen
/repost![]()
Ibra-quote (over zichzelf in de 3e persoon..)quote:"To be honest, though, I don't think that you can score as spectacular a goal as those of Zlatan in a video game, even though these games are very realistic these days ..."![]()
Ik zie toch soms dingen voorbij komen ..![]()
zo is IF benzema bijvoorbeeld de koning vage kopballen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
Ibra-quote (over zichzelf in de 3e persoon..)
[..]![]()
Ik zie toch soms dingen voorbij komen ..
die gozer kopt hem soms uit posities en acties vandaan dat ik denk
#FreeTrapz![]()
Gewoon preventief rukken voor je weg gaat op de WC.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef 39metRijst het volgende:
Van mn werk geil thuiskomen iedere x![]()
chicks op je werkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef 39metRijst het volgende:
Van mn werk geil thuiskomen iedere x![]()
als ze er net zo uit zien als die fuszy net poste(daarna is hij trouwens verdacht stil geworden)
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
chicks op je werk![]()
als ze er net zo uit zien als die fuszy net poste(daarna is hij trouwens verdacht stil geworden)
Feyenoord Rotterdam![]()
zozo 28 minquote:![]()
net nog even tijd om op te laden voor de SIF ibra die ik zo ga pullenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op mijn werk loopt niks raakbaars rond.
Bij mijn vorige werkgever wel, eentje. En ze kwam ook uit Nijmegen (bedrijf in Den Bosch), dus vaak bij de in de trein gezeten maar ze was verloofd/getrouwd![]()
![]()
1 cupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nu maar hopen dat de chinees lustenquote:
#FreeTrapz![]()
bijna kwam uit op coloccini met 2 silver rare kut consumablesquote:
nog 52.5K te gaan
#FreeTrapz![]()
Dit is pure aidsquote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat wel
[ afbeelding ]
volgende![]()
Trappquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
en de laatste voor mijn PO. Caulker is niet verkeerd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhhhhhhquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bohhh flinke shooting upgrade ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Matavz in een pakket. PO PSV komt eraan jaja. PO Chelsea ook met Eto'o en Ramires op ander account gepulled. Ramires toch maar niet tellen anders heb ik er nog van de chemistry style tijd. Hart, Lahm oa.![]()
GVD zag ik maicon in beeld komen krijg ik dit:
60K er door heen.
score
Cavani, Reus, Soldado, Vertonghen, Fellaini, Lukaku
niet gek
#FreeTrapz![]()
Heb denk ik ergens tussen de 25-30 golden packs geopend deze fifa en mijn beste pull was een kaartje die je direct in kon wisselen voor 2000 coins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Pack only... Fuck chem... dit dat![]()
![]()
vorige week 75K deze week 60Kquote:
Balo reus aguero cavani vertonghen en vidal![]()
maar nog steeds geen IF
#FreeTrapz![]()
Twee Ajacieden neergestoken in Milaan. Zal wel een reactie zijn op het aanvallen op die betogers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mogen we weer 10 jaar aanhoren dat ze wraak gaan nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:28 schreef DuTank het volgende:
Twee Ajacieden neergestoken in Milaan. Zal wel een reactie zijn op het aanvallen op die betogers.
dit is lullig... zitten geen gouden PSVers inquote:
#FreeTrapz![]()
nooitquote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef esox83 het volgende:
Komt het vaker voor dat je in een pack een speler krijgt met een chemstyle er op?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Basic is ook een chemstylequote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef esox83 het volgende:
Komt het vaker voor dat je in een pack een speler krijgt met een chemstyle er op?![]()
![]()
bernard 1300c![]()
CAM met 91 pace gewoon... dat was kassa geweest in 13.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en 5* skills.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
bernard 1300c![]()
CAM met 91 pace gewoon... dat was kassa geweest in 13.
![]()
Bohhh even kijken hoeveel mensen er nu boos worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh even kijken hoeveel mensen er nu boos worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
True, maar je kunt hem wel linken met SIF Srna in 4-2-2-2 en dan nog met een Braziliaanse speler en je hebt genoeg chem.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar in een kutcompetitie
Klopt...maar Brazilianen zijn niet origineelquote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
True, maar je kunt hem wel linken met SIF Srna in 4-2-2-2 en dan nog met een Braziliaanse speler en je hebt genoeg chem.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pienaar insta-sell voor 350/400, blijkt gewoon 800 waard te zijn, een LM zonder pace.. zeker vanwege Mandela ofzo ?![]()
![]()
Ik denk vanwege de hype rondom Everton-spelers.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:42 schreef DutchSL het volgende:
Pienaar insta-sell voor 350/400, blijkt gewoon 800 waard te zijn, een LM zonder pace.. zeker vanwege Mandela ofzo ?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom is er een hype rondom Everton spelers?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de hype rondom Everton-spelers.![]()
Omdat ze goed speelden tegen Arsenal.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom is er een hype rondom Everton spelers?
Krijg ik een shiny silver in een bronze pack, is het MulderIk ga maar geen gif maken dat ik hem discard.
![]()
Ok, dan denk ik toch dat het door Mandela komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ze goed speelden tegen Arsenal.![]()
![]()
Misschien wel maar op de Xbox werden sommige spelers van Everton ineens heel duur na die wedstrijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, dan denk ik toch dat het door Mandela komt.![]()
Kan best, maar dat effect zou nu al lang uitgewerkt zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel maar op de Xbox werden sommige spelers van Everton ineens heel duur na die wedstrijd.
Serero is ook best duur nu, voor de wedstrijd tegen Barca nog voor minder dan 300 op te rapen en nu meer dan 1k.![]()
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Denswil, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Schöne, Bojan, Fischer #milaja
Blind LB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Poulsen CB en Denswil LB naar het schijnt.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Denswil, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Schöne, Bojan, Fischer #milaja
Blind LBSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat klinkt ook best kut eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Poulsen CB en Denswil LB naar het schijnt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
We gaan het merken.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook best kut eigenlijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maakt niet uit, Ajax zit in een positieve flow waar elke kneus plots de nieuwe Bergkamp is en Milan zit in in een negatieve flow waar elke gelouterde speler plots prutser is.![]()
Niet alles over een kam scheren Kamquote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ajax is weer aan het vechten in Milaan hoor.
Top supporters die uit supporters.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zal maar van zulke supporters hebben bij jouw favoriete club.
Ik zeg al alleen de uit supportersquote:Op woensdag 11 december 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet alles over een kam scheren KamIn celtic waren er ook al problemen. Toen de celtic fans in Amsterdam waren ook al.
![]()
Maar ja als jij het belagen van demonstranten goed wil praten he dan doe je dat toch lekker he he !!!![]()
vraagje: Ook ik heb FIFA14 gekocht.
De laatste die ik had was 2010.
In die versie was het mogelijk een seizoen te spelen zonder het management gebeuren eromheen.
Dus seizoen met competie, beker en evt europees voetbal.
Helaas zie ik dit in 14 niet meer terug, of kijk ik niet goed? Je moet OF een carriere beginnen, of je kun alleen 1 toernooi/competitie spelen.Net efkes anges![]()
Bij deze. Demonstranten zijn doorgaans ook geen lieverdjesquote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja als jij het belagen van demonstranten goed wil praten he dan doe je dat toch lekker he he !!!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij zit dat er niet meer in inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
vraagje: Ook ik heb FIFA14 gekocht.
De laatste die ik had was 2010.
In die versie was het mogelijk een seizoen te spelen zonder het management gebeuren eromheen.
Dus seizoen met competie, beker en evt europees voetbal.
Helaas zie ik dit in 14 niet meer terug, of kijk ik niet goed? Je moet OF een carriere beginnen, of je kun alleen 1 toernooi/competitie spelen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/verrassingsbal.html
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eisje_in_milaan.html
Sneu hoor.Laffe aanval op mensen die vredig protesteren.
Zat ook net te kijken. Stakkertjesquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eisje_in_milaan.html
Sneu hoor.Laffe aanval op mensen die vredig protesteren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk worden ze nog aangepakt door de lokale Camorra.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat ook net te kijken. StakkertjesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijk mijn PIquote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij deze. Demonstranten zijn doorgaans ook geen lieverdjes![]()
Hoop echt dat ze een keer naar Polen ofzo moeten, dan worden ze letterlijk afgeslacht die kut mongooltjes. O nee, dan durven ze niet op reis, mag niet van hun moeder.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat ook net te kijken. Stakkertjes![]()
Volgens mij hebben die meer te vertellen in het zuiden van Italiequote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hopelijk worden ze nog aangepakt door de lokale Camorra.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nope in Milaan ook want pas zijn er ook nog moorden geweest in Milaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die meer te vertellen in het zuiden van Italie
http://www.independent.co(...)ot-dead-8915830.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik wil een team maken met SIF Suarez, Futre Legend en IF Maicon maar ik kom er niet uit, iemand die even kan helpen
![]()
Wat voor formatie ? en mag er nog een legend bij?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
ik wil een team maken met SIF Suarez, Futre Legend en IF Maicon maar ik kom er niet uit, iemand die even kan helpen
Ja dat is ook prima, doe maar wat leuksquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat voor formatie ? en mag er nog een legend bij?
Ik had deze ook al bedacht maar dan moet Futre voor Zola.
Kijk maar even wat je kan maken![]()
![]()
Dat zijn gerichte afrekeningen. Dat is wat anders dan orde op zaken stellen bij wantoestanden op straat. Ik zie ze dat best in Napels doen, maar niet in Milaanquote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope in Milaan ook want pas zijn er ook nog moorden geweest in Milaan.
http://www.independent.co(...)ot-dead-8915830.htmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Milan full press begin..verrassend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij elkaar 12 packs geopend vanavond, dit was de beste:
Al de 4e keer dit jaar dat ik Rooney krijg, opvallend.![]()
uffffffffffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha. Lukt niet he. Ik kom er ook niet uit jammer genoeg. Dan maar wat anders verzinnenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Maver, ik kan geen leuk team bedenken![]()
El Shaarawy is wel snel
Hala Madrid !
Bazig teamquote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje voor montero, iemand tips?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel mooi voor die gasten bij Ajax dat ze tegen Kaka mogen spelenEen droom die uitkomt toen ze klein waren
Hala Madrid !
Mooi voor die gasten van Milan dat ze weer tegen het grote Ajax mogen spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
Wel mooi voor die gasten bij Ajax dat ze tegen Kaka mogen spelenEen droom die uitkomt toen ze klein waren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En gaan winnen van hem ook!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi voor die gasten van Milan dat ze weer tegen het grote Ajax mogen spelen.
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi voor die gasten van Milan dat ze weer tegen het grote Ajax mogen spelen.![]()
![]()
Zit ik lekker met de kleine man voetbal te kijken, valt-ie binnen 20 min in slaap
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laat hem liggen, hij is dood.Hala Madrid !
hoppa, optyfen met je achterlijke actie. Goed gezienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De kleine van mij ligt nog lekker te kijken en het lijkt erop dat ze voetbal nog leuk vindt ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit ik lekker met de kleine man voetbal te kijken, valt-ie binnen 20 min in slaapRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is ook rood.
Wat een domme overtreding van zo'n ervaren man als MontolivoAjax was vele male beter dan Milan het eerste kwartaal.quote:![]()
Hij heeft vanmiddag nog de winnende gemaakt tege Juve..laat hem lekker.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit ik lekker met de kleine man voetbal te kijken, valt-ie binnen 20 min in slaapAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
goed dat hij 'm ook gaf
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ajax gaat dit winnen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die van jou kijkt wel gewoon naar Ajax?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De kleine van mij ligt nog lekker te kijken en het lijkt erop dat ze voetbal nog leuk vindt ook.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij ging janken als een slet en nu loopt hij weer.Hala Madrid !
haha dat zeker nietquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
Howard Webb beste scheids ooit trouwens.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: