SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied7 op 10-12-2013 20:36:32 ]![]()
Dat zei ik idd net op Skype ook al tegen iemand. Alsof Gala uberhaupt kans maaktquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom zendt NOS Gala - Juventus uit.
Ik wil Bayern - Man City zien![]()
![]()
Omdat die eerste wedstrijd nog ergens om gaat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom zendt NOS Gala - Juventus uit.
Ik wil Bayern - Man City zienFeyenoord Rotterdam![]()
Ze kozen al vaker voor Galatasaray.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat die eerste wedstrijd nog ergens om gaat?![]()
Wedstrijdjes zijn vantevoren toch al ingekocht ofzoiets? Die rechten om het uit te zenden enz?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze kozen al vaker voor Galatasaray.![]()
Mooie term gebruikte Ronald de Boer net bij Sport1..
Ging over "alibi-verdedigen". Als je dus we plichtmatig een paar meter achter je verdediger aanhobbelt na balverlies, maar verder niets doet en al snel afhaakt. Beetje Toivonen stijl dus. Ging in dit geval over Messi. Kende die term echt niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zegt mij ook vrij weinig, maar begrijp wel wat hij bedoelt. Messi is niet de meest actieve speler, een van de redenen waarom CR7 bij mij zoveel respect heeft afgedwongen de laatste jaren. Die man is overal op het veld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Ging over "alibi-verdedigen". Als je dus we plichtmatig een paar meter achter je verdediger aanhobbelt na balverlies, maar verder niets doet en al snel afhaakt. Beetje Toivonen stijl dus. Ging in dit geval over Messi. Kende die term echt niet![]()
Nee, ze hebben wel echt bewust hiervoor gekozen. Rechtstreeks duel om wie er door gaat is het + Sneijder, dus voor de NOS een makkelijke keuze. Die gaan nooit voor het mooiere afffiche als er daar niets op het spel staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wedstrijdjes zijn vantevoren toch al ingekocht ofzoiets? Die rechten om het uit te zenden enz?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Term hoor ik voor het eerst, de uitvoering kun je in het ALS regelmatig bewonderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Ging over "alibi-verdedigen". Als je dus we plichtmatig een paar meter achter je verdediger aanhobbelt na balverlies, maar verder niets doet en al snel afhaakt. Beetje Toivonen stijl dus. Ging in dit geval over Messi. Kende die term echt niet![]()
![]()
Dat zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zegt mij ook vrij weinig, maar begrijp wel wat hij bedoelt. Messi is niet de meest actieve speler, een van de redenen waarom CR7 bij mij zoveel respect heeft afgedwongen de laatste jaren. Die man is overal op het veld.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Op jaarbasis 1 stepje ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:
De tandjes dat Sport1 is wel duurHou het lekker bij streampjes in HD kwaliteit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Bayern City op Sport1
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ah, wist niet dat de ander vriendschappelijk isquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat die eerste wedstrijd nog ergens om gaat?![]()
![]()
Echt te bizar gewoon..fucking 5 wedstrijden en dan die niet doenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duurste qua rechten zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt te bizar gewoon..fucking 5 wedstrijden en dan die niet doenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
KuytAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakt bij Sport1 niet uit, die hebben het totale pakket.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zieke assist van Dante zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, dat was zijn beoogde positie ook toen hij werd aangetrokken. Iedere aanval zou dan bij hem moeten beginnen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bayern speelt thuis ook in het blauw ipv roodHala Madrid !
2-0 tevensHala Madrid !
Moet af en toe van de kledingsponsorquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef BDIL het volgende:
Bayern speelt thuis ook in het blauw ipv roodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, Götze scoorde.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel jammerquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet af en toe van de kledingsponsorDoe het dan uit iedere keer
Hala Madrid !
Bayern is de betere Barcaquote:
Hala Madrid !
Als Luiz zo blijft kloten nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
En gewoon wissel op het WK zijn waarschijnlijk, hoe ziek is dat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat die gozer ''pas'' ontdekt is bij Borussia Mquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef DutchSL het volgende:
Dante is echt veel beter dan David Luiz, gekke bondscoach daar.
Hala Madrid !
Mwa meer eenrichtingsverkeer. Gala - Juve is spannender (nog welquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef Maver24 het volgende:
Geen bayern op sport1. Hoe dom is dat dan. Toffe wedstrijd)
![]()
Die kan er helemaal niets van joh, het is geen FIFA.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
En dan hebben ze die Santana nog achter de hand koekoekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel tank natuurlijk. Hij is inderdaad niet zo goed, maar natuurlijk wel 10 klasses beter dan menig verdediger op het WK straks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niets van joh, het is geen FIFA.![]()
Bijna Januzaj
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewaagde uitspraak van je, Mol.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wel tank natuurlijk. Hij is inderdaad niet zo goed, maar natuurlijk wel 10 klasses beter dan menig verdediger op het WK straks.![]()
kwa naam is Bayern - City toch veel aantrekkelijker. Raar dat ze die niet uitzenden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa meer eenrichtingsverkeer. Gala - Juve is spannender (nog wel)
![]()
Naam iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kwa naam is Bayern - City toch veel aantrekkelijker. Raar dat ze die niet uitzenden.Maar op zich heeft NOS wel gelijk nu ik erover nadenk dat ze het niet uitzenden, gaat nergens meer over, deze pot wel.
![]()
En Honduras, USA etc etcquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo, Nederland is toch ook aanwezig?![]()
wanneer komt TOTY eigenlijk uit ? iemand een idee ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Brazilie heeft nog meer dan genoeg betere CB's dan Santana klaar staan achter Thiago Silva, Dante en Luiz.![]()
Maar hij is helemaal geen optie voor het nationale team..snap niet dat je hem noemt. Hij doet het bij Schalke ook helemaal niet goed, als hij speelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wel tank natuurlijk. Hij is inderdaad niet zo goed, maar natuurlijk wel 10 klasses beter dan menig verdediger op het WK straks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maart ofzo toch pas?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
wanneer komt TOTY eigenlijk uit ? iemand een idee ?![]()
2e week Januari ,rond 14 Januari.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
wanneer komt TOTY eigenlijk uit ? iemand een idee ?Hala Madrid !
Half/Eind januari altijd. Ik heb iets van de 20e in mijn hoofd. Gewoon vlak na de bekendmaking op dat gala.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
wanneer komt TOTY eigenlijk uit ? iemand een idee ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
volgens mij ergens begin januari ofzo.. voor de pricedrops de IFs maar even de deur uit doenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In ieder geval veel meer gold CBs dan Nederland.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef DutchSL het volgende:
Brazilie heeft nog meer dan genoeg betere CB's dan Santana klaar staan achter Thiago Silva, Dante en Luiz.![]()
13 januari komt de Fifpro met hun team, in die week zal EA linie per linie de spelers uitbrengen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
wanneer komt TOTY eigenlijk uit ? iemand een idee ?![]()
Das wel vroeg eigenlijk. Je zou verwachten dat ze zoiets net voor het einde van het seizoen uitbrengen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Half/Eind januari altijd. Ik heb iets van de 20e in mijn hoofd. Gewoon vlak na de bekendmaking.![]()
MODRIC
Hala Madrid !
Wat een goalHala Madrid !
Nee joh, dit is van FIFAPro hè. Jaarlijks gala. TOTS is wel na de competities, maar dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das wel vroeg eigenlijk. Je zou verwachten dat ze zoiets net voor het einde van het seizoen uitbrengen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat is TOTS. weet niet hoe dat dit jaar gaat me WK, volgens mij gewoon einde seizoen en WK alleen MOTM kaarten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das wel vroeg eigenlijk. Je zou verwachten dat ze zoiets net voor het einde van het seizoen uitbrengen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Marcelo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef DutchSL het volgende:
Daar is het TOTS voor...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das wel vroeg eigenlijk. Je zou verwachten dat ze zoiets net voor het einde van het seizoen uitbrengen.![]()
Oja TOTS ja. Gofferdomme wat zijn er eigenlijk veel kaartenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is TOTS. weet niet hoe dat dit jaar gaat me WK, volgens mij gewoon einde seizoen en WK alleen MOTM kaarten.![]()
![]()
Januari dacht ik.. hopen op Ajax UPsquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zat het vorig jaar ook alweer met upgrades trouwens? Februari ofzo?![]()
![]()
Ze hadden ook TOTTournament of een normale TOTW waarin ineens de MOTM kaarten ook weer zaten..was lekker verlies maken toen voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is TOTS. weet niet hoe dat dit jaar gaat me WK, volgens mij gewoon einde seizoen en WK alleen MOTM kaarten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In ieder geval na het sluiten van de transfermarkt. Ben benieuwd of het weer zo'n deceptie gaat worden. Iedereen er lang naartoe leven en toen waren er ineens amper upgrades tov het jaar ervoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zat het vorig jaar ook alweer met upgrades trouwens? Februari ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Is dat je zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zaten best leuke bronze/silver UPs tussen en die jeugdspelers. Wat ik wel jammer vond is dat de spelers die getransferd werden geen UP kregen (op een paar uitzonderingen na)quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In ieder geval na het sluiten van de transfermarkt. Ben benieuwd of het weer zo'n deceptie gaat worden. Iedereen er lang naartoe leven en toen waren er ineens amper upgrades tov het jaar ervoor![]()
random chick is random?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das meer dan prima ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak de slaapzak er even bij
![]()
Prettig verrastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ouwe fappertquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor meer kijk je op TLP.. (tastelikepizza.com) gr gr de kennerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja. Je moet de bron natuurlijk vermelden.
http://acidcow.com/girls/(...)clothes-46-pics.html
Geraadpleegd op 10-12-2013Feyenoord Rotterdam![]()
Dat kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YoungWat een kutspeler
Hala Madrid !
Hopen dat ze er wel wat aan doen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef 39metRijst het volgende:
stel je voor als die graphics van fifa er zo uitzag.Hala Madrid !
Benfica is zo slecht dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goeie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar genoeg gelachen, ik ga nu echt met school bezig.
PSN: DePresident_![]()
jouw levenquote:Hala Madrid !
Bohbohboh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Real
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Afgekeurdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef MolFan het volgende:
Bohbohboh
MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Koekoekquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
KoekoekBoem! Stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Young!
Hala Madrid !
Das klassequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zoek iets op op internet dat ik moet weten voor ondernemingsrecht en ik krijg FOK! als eerste resultaat.![]()
![]()
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:30:11Nu mis je Jan van Halst en de piero. Sneeuw analyseren. #galjuv reageer retweet
PSN: DePresident_![]()
Zou een stunt zijn als de NOS gewoon voor de lol even dat fragmentje van Twan vd Pepperstreet laat zien![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef MolFan het volgende:
Zou een stunt zijn als de NOS gewoon voor de lol even dat fragmentje van Twan vd Pepperstreet laat zien
Hala Madrid !
Bij NFL spelen ze gewoon door, pussy's hier...Hala Madrid !
hilarischquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef MolFan het volgende:
Zou een stunt zijn als de NOS gewoon voor de lol even dat fragmentje van Twan vd Pepperstreet laat zienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
voetbalzone
Laatste nieuws uit Istanbul: de Champions League-wedstrijd tussen Galatasaray en Juventus wordt pas hervat als Wesley Sneijder onder de sneeuw gevonden is. Later meer.![]()
![]()
Nu staat er dat het afgelast is.Hala Madrid !
Is het ook. Morgen gaan ze verder.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leverkusen einzzzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real dosssssssssssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lever paal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als die worst hard is..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Taison is konko slecht
Hala Madrid !
City gewoon 2-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-3 City
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Man U
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Phillie JonsieHala Madrid !
Man U fan ?quote:Hala Madrid !
Boateng bij die 2-3![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee johquote:
Lever to qualifyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer een bet binnen. Bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef MolFan het volgende:
DOELPUNT Viktoria Plzen-CSKA Moskou 0-1 (Ahmed Musa 65')![]()
je hebt helemaal niks gepost vieze aftertimerquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Had naar mij geluisterd met bettips![]()
Aston Villa pas al, nu City
I am dissapoint![]()
![]()
Ohjaquote:
Krijg ik Void op mijn over 0,5 goals 1 half Gala in mijn parlay ?Hala Madrid !
?quote:Hala Madrid !
welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt helemaal niks gepost vieze aftertimer
ik post dat de odd van city wel erg hoog was.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wel
ik post dat de odd van city wel erg hoog was.![]()
![]()
Weet ik niet zeker eigenlijk..als ze binnen 24u verder gaan wellicht niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ohja
Krijg ik Void op mijn over 0,5 goals 1 half Gala in mijn parlay ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Aka panna van Ronaldo![]()
Hala Madrid !
Pff paalHala Madrid !
Zegen mij even want ik ga zo een pack openen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Maver24 het volgende:
Gala juve dus definitief gestaakt? Vandaag dus niet meer verder?
Ik wil graag IF Bale in dit pack only team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bayern nu wel op sport 1 op kanaal van Gala. City nog 1 goal nodig om poulewinnaar te wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit is pack only team nr 45 ? jij hebt echt wel betere spelers uit packs gehaald ouwe bloedgeld bitchquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zegen mij even want ik ga zo een pack openen.
[ afbeelding ]
Ik wil graag IF Bale in dit pack only team.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is gewoon zijn starter team op een ander account.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is pack only team nr 45 ? jij hebt echt wel betere spelers uit packs gehaald ouwe bloedgeld bitch
Het is trouwens raar dat EA vanaf het begin geen spelers uit packs heeft gehaald.. en ook bijna geen 1 transfer behalve iemand die in het TOTW zat terwijl hij voor een andere club speelde.![]()
Ander accountquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is pack only team nr 45 ? jij hebt echt wel betere spelers uit packs gehaald ouwe bloedgeld bitch
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Anderlecht 2e rood, Real PingelHala Madrid !
Ronaldo mist![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bale
Hala Madrid !
Weer rood Anderlecht..Proto..dafuq
Weer pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Metsjfiksingquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Weer rood Anderlecht..Proto..dafuq
Weer pingel
Lijkt er wel verdacht op, door die 2 goals zijn ze door of niet?![]()
![]()
7/8 binnen. Zal het dan toch een keer gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, onderling resultaatquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Metsjfiksing
Lijkt er wel verdacht op, door die 2 goals zijn ze door of niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
Die under 5,5kan jij ook alleen doen clown
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
7/8 binnen. Zal het dan toch een keer gebeuren?hahah een combo van 8 met zulke oddsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#a7bets ja
![]()
![]()
Ik heb ze toch gewonnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1.03 heeft toch totaal geen toegevoegde waardeNet alsof ik dat niet weet. Kans dat zoiets fout gaat als je zoveel van die kutbets neemt is groot ja.
![]()
Volgende week pa 50 jaar, Feyenoord shirt maar bestellen voor de beste man. Mr van trapz kan dat waarderen gok ik zo![]()
![]()
'Zou me mooi genaaid voelen als ik voor mn 50e een fucking voetbalshirt kreegquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef MolFan het volgende:
Volgende week pa 50 jaar, Feyenoord shirt maar bestellen voor de beste man. Mr van trapz kan dat waarderen gok ik zoOngeacht welke club.
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef MolFan het volgende:
Volgende week pa 50 jaar, Feyenoord shirt maar bestellen voor de beste man. Mr van trapz kan dat waarderen gok ik zo
Ingelijst (rugnummer 50 obv) en shizzle + 2 kaartjes voor een of ander theaterstuk. Wilde niks hebben maar ach das ook zo schraal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
'Zou me mooi genaaid voelen als ik voor mn 50e een fucking voetbalshirt kreegOngeacht welke club.
![]()
Heb je geen bejaarde steps?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ingelijst (rugnummer 50 obv) en shizzle + 2 kaartjes voor een of ander theaterstuk. Wilde niks hebben maar ach das ook zo schraal.![]()
Mijn pa is een baws en topfit hoor en rookt dikke sigaren (uiteraard niet over de longetjes, we hebben hier te maken met een eckte fijnproever)quote:![]()
![]()
jaaaa met rugnummer 50 xdquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef MolFan het volgende:
Volgende week pa 50 jaar, Feyenoord shirt maar bestellen voor de beste man. Mr van trapz kan dat waarderen gok ik zo
e: oh het is ook echt zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Groot Feyenoorder ons papquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jaaaa met rugnummer 50 xd
e: oh het is ook echt zo![]()
![]()
![]()
27quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hee mollo jij bent toch iets van 30 of niet?![]()
Wie rookt er in godsnaam wel sigaren over zijn longen? Dat is niet iets wat alleen fijnproevers weten hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mijn pa is een baws en topfit hoor en rookt dikke sigaren (uiteraard niet over de longetjes, we hebben hier te maken met een eckte fijnproever)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken er maar zat (idd LOLLOLOLOLOLquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie rookt er in godsnaam wel sigaren over zijn longen? Dat is niet iets wat alleen fijnproevers weten hoor)
![]()
23 maja was de tijd van de Duitsers enz he ouwe reusquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan was je ouwe man er vroeg bij of nie dan![]()
![]()
Foutje bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan was je ouwe man er vroeg bij of nie danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ma was allang blij dat ze wat warms binnenkreeg, zo ging dat vroeger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
23 maja was de tijd van de Duitsers enz he ouwe reus![]()
De Duitse invasie van 86. Ik weet het nog goed ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
23 maja was de tijd van de Duitsers enz he ouwe reusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh nee was bewussie hoor. Pa had al 5 jaar eigen zaak etc ging allemaal prima dusja gas op die puddingbuksquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie rookt er in godsnaam wel sigaren over zijn longen? Dat is niet iets wat alleen fijnproevers weten hoor
Als je normaal sigaretten rookt moet je nooit een sigaar roken want je doet het dan automatisch over je longen.
Hahaha ofniequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je normaal sigaretten rookt moet je nooit een sigaar roken want je doet het dan automatisch over je longen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb een oom die pijp rookt, dat is pas een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'Xbox One komt pas in derde kwartaal 2014 naar Nederland en België'![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Been there, done that.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een oom die pijp rookt, dat is pas een baas.
[ afbeelding ]Jammer van die inb4 want ik had een shitload aan opmerkingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foute titel want als je wil komt hij morgen naar Nederland (snapje hahahahaha)quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Reemi het volgende:
'Xbox One komt pas in derde kwartaal 2014 naar Nederland en België'![]()
![]()
![]()
Rocket Powerquote:Deze man heeft verstand van goed acteerwerk
![]()
![]()
Mooie combodeal met de nieuwe FIFA danquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Reemi het volgende:
'Xbox One komt pas in derde kwartaal 2014 naar Nederland en België'
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver, dit is een beetje jammer:
en een St. Patricksday pack:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daarom is POTS al even niet meer geweest, geld inzamelen
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijkje in het leven van Jorge Lorenzo..ik ben jaloers man
http://www.vkmag.com/magazine/kijken_in_de_hut_van_jorge_lorenzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pfffquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/kijken_in_de_hut_van_jorge_lorenzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In dat huis zit gewoon echt alles dat ik ook zou willen als ik multimiljonair wasquote:
Ik zag alleen geen butler, maar volgens mij had hij daar die wijven voor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja precies echt nice gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dat huis zit gewoon echt alles dat ik ook zou willen als ik multimiljonair was
Ik zag alleen geen butler, maar volgens mij had hij daar die wijven voor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Even jouw lievelingswoord gebruiken: bohhhhhhquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/kijken_in_de_hut_van_jorge_lorenzo![]()
aardig optrekje jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/kijken_in_de_hut_van_jorge_lorenzoen de helft van het jaar is ie er niet eens
![]()
![]()
Omrop Fryslan ook? Misschien zit er een tijdsslot op je tv.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alle zenders zijn uitgevallen behalve 1, 2 en 3.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SBS 6 en nog een paar zenders doen het ook. Omrop Fryslan niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omrop Fryslan ook? Misschien zit er een tijdsslot op je tv.![]()
Geen geile seksreclames op SBS6, alleen dat horoscoopwijf.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SBS 6 en nog een paar zenders doen het ook. Omrop Fryslan niet.![]()
![]()
Leuk, wederom tegen Agbonlahor in een gouden team. Nu Sturridge (als LW...) en Walcott ernaast.
edit. 5-0, zwaar iemand met die kutspeler zonder superveel mazzel
[ Bericht 28% gewijzigd door DutchSL op 11-12-2013 01:45:52 ]![]()
Mijn team met Ibrahimovic eergisteren omgebouwd van 4-3-2-1 naar 4-3-3 (5) (false 9) en het werkt zoveel beter.![]()
(met FRA 1 manager heeft iedereen 10 chem ondanks vele foute posities)
Vooral het stamenspel tussen Ibra en Lavezzi werkt nu als een trein en Gonalons met zijn med/high week in 4321 constant uit naar de flanken (huh). maar blijf nu tenminste hangen waar ik hem wil hebben.
/weltrusten liefdagboek![]()
MogguhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al 2 keer de Polizei aan de bel van de deur beneden gehad. Kwamen niet voor mij maar ze moesten er ff in![]()
![]()
wtf? Waarom?quote:Op woensdag 11 december 2013 07:36 schreef Zhano het volgende:
Al 2 keer de Polizei aan de bel van de deur beneden gehad. Kwamen niet voor mij maar ze moesten er ff inAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:kijken of hij een dure tv en pc had waarschijnlijkquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Van de zomer kwam er ook politie bij mij langs, ze wilden even kijken naar de fietsen in de tuin want er was er net eentje gejat in de buurt.
Toen mijn (konkodure race)fiets ooit gejat werd keken ze er niet naar om en bij deze gewone stadsfiets deden ze blijkbaar een buurtonderzoek![]()
![]()
Stelletje flitsapenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef DutchSL het volgende:
Van de zomer kwam er ook politie bij mij langs, ze wilden even kijken naar de fietsen in de tuin want er was er net eentje gejat in de buurt.
Toen mijn (konkodure race)fiets ooit gejat werd keken ze er niet naar om en bij deze gewone stadsfiets deden ze blijkbaar een buurtonderzoek
Gewoon niet binnen laten joh. Laat ze maar met een huizoekingsbevel komen danquote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef DutchSL het volgende:
Toen mijn (konkodure race)fiets ooit gejat werd keken ze er niet naar om en bij deze gewone stadsfiets deden ze blijkbaar een buurtonderzoek
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moutinho op 6-7 chem, niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 03:10 schreef DutchSL het volgende:
Mijn team met Ibrahimovic eergisteren omgebouwd van 4-3-2-1 naar 4-3-3 (5) (false 9) en het werkt zoveel beter.![]()
[ afbeelding ]
(met FRA 1 manager heeft iedereen 10 chem ondanks vele foute posities)
Vooral het stamenspel tussen Ibra en Lavezzi werkt nu als een trein en Gonalons met zijn med/high week in 4321 constant uit naar de flanken (huh). maar blijf nu tenminste hangen waar ik hem wil hebben.
/weltrusten liefdagboek![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon niet binnen laten joh. Laat ze maar met een huizoekingsbevel komen dan
Nee, goede positie en geen kapotte links (Matuidi als CDM staat op CM, maar pakt 10 chem dankzij sterke links + Ligue 1 manager)quote:![]()
Oh ja, het is nog vroeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, goede positie en geen kapotte links (Matuidi als CDM staat op CM, maar pakt 10 chem dankzij sterke links + Ligue 1 manager)
Excuus.![]()
Damn, wat speelt IF Borja Valero goed.
Met zulk soort spelers kun je gewoon LB+Y abusen totdat het een keer goed valt.![]()
Dat doe ik ook met Clasie.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:39 schreef Grandesco het volgende:
Damn, wat speelt IF Bojan Valero goed.
Met zulk soort spelers kun je gewoon LB+Y abusen totdat het een keer goed valt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
LB + Y abusen? Ik doe andere trucjes met uwe mam hoor.quote:
Guinessbook of Record entry voor langste paalzit sessie
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
LB + Y abusen? Ik doe andere trucjes met uwe mam hoor.
Guinessbook of Record entry voor langste paalzit sessie![]()
![]()
Is er al een part 3?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_kern_part_iii.html
00:32![]()
![]()
Dat kan met elke speler want ze komen toch wel aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:39 schreef Grandesco het volgende:
Damn, wat speelt IF Borja Valero goed.
Met zulk soort spelers kun je gewoon LB+Y abusen totdat het een keer goed valt.![]()
Part 1 is het originele filmpje dat niet meer op youtube te vinden is, maar wel op dumpert. Part 2 is eigenlijk niet veel aan (http://www.dumpert.nl/med(...)de_kern._part_2.html)quote:![]()
Als ik tegen iemand speel komen ze nooit aan aangezien ik altijd met me verdedigers terugloop / Goalie pull.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan met elke speler want ze komen toch wel aan.
Nooit geen last van LB+Y.. Tenzij dat ik tegen Lewa speel..![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:06 schreef Grandesco het volgende:
Nooit geen last van LB+Y.. Tenzij dat ik tegen Lewa speel..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Miemelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kun je me niet kwalijk nemen. Kom uit Limburg, we praten hier nauwelijks Nederlands.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het switchen gaat nooit goed en daardoor komen ze vaak aan. Echt irritant.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als ik tegen iemand speel komen ze nooit aan aangezien ik altijd met me verdedigers terugloop / Goalie pull.
Nooit geen last van LB+Y.. Tenzij dat ik tegen Lewa speel..![]()
Als ik LB+Y probeer gaan hun verdedigers onmogelijke omhalen doen, waar mijn verdedigers altijd gewoon laten lopen
Of erger nog, ze proberen de bal eerst aan te nemen waardoor ze hem perfect klaar leggen voor Agbonlahor en zijn soortgenoten![]()
![]()
Ik probeer gewoon geen LB+Y te doen. Dan maar gewoon een lange bal met X.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef DutchSL het volgende:
Als ik LB+Y probeer gaan hun verdedigers onmogelijke omhalen doen, waar mijn verdedigers altijd gewoon laten lopen
Of erger nog, ze proberen de bal eerst aan te nemen waardoor ze hem perfect klaar leggen voor Agbonlahor en zijn soortgenoten![]()
Aannemen is altijd een slecht idee. Pass dan terug op je keeper.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef DutchSL het volgende:
Like I said, dat doen die verdedigers, ik niet. Ik probeer nooit aan te nemen, altijd wegknallen of terug naar de keeper, maar die spelers nemen soms zelf eerst de bal aan. Of ze koppen terug met een (te) zacht balletje.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Aannemen is altijd een slecht idee. Pass dan terug op je keeper.![]()
CHAMPIONS LEAGUE: 10 FREE SPINS
Getting the 10 free spins is simple as you just need to opt-in to this promotion, and wager at least ¤5 on tonight’s Champions League football matches (minimum 1.2 odds for coupon). You can bet through mobile or desktop and both pre-match & live bets count for this promotion. It does not matter if the amount is wagered in one bet or spread over more bets.
Voor de unibetters![]()
Over een paar uur al CL voetbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: