Vraag me af of de exchange's ons die FIAT geld laten withdrawenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan gaat is het geld kwijt het topic dicht maar was het een leuk ding
Hij had een disclaimer in zijn post staan dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Magnet heeft genoeg geld om je te compenseren
[..]
Saaiste rollercoaster ooitquote:
Apple blokkeert Bitcoin apps, Max Keizer blaat weer wat, China klikt een paar mis, paniek alom, etc..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef govert_goudglans het volgende:
Enige indicatie van een oorzaak van deze saaie week? Vorige week stond de BTC allang weer tegen de 1200 dollar aan te hikken. Heeft er weer iemand iets geroepen?
450 zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef lf2 het volgende:
hoe ver zakt ie vandaag DENKEN jullie... (dus gwn wat verwacht je zelf) ?
Ik denk dat het eventjes nog zakt maar max tot 800 en daarna weer stijgt
Ah, oke. Ik zit alweer vervroegd in fiat deze week. Heb een buy order staan rond 600 dollar, ik hoop dat hij nog even zakt maar ik denk dat ik het weekend pas weer mag meedoen (afgelopen weekend in de buurt van 600 dollar).quote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Apple blokkeert Bitcoin apps, Max Keizer blaat weer wat, China klikt een paar mis, paniek alom, etc..
Ik roep ook maar wat dingen die mogelijk zouden kunnen hoor. Grote kans dat er niet direct een aanleiding is voor de fluctuaties.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zit alweer vervroegd in fiat deze week. Heb een buy order staan rond 600 dollar, ik hoop dat hij nog even zakt maar ik denk dat ik het weekend pas weer mag meedoen (afgelopen weekend in de buurt van 600 dollar).
Ok, voor de volledigheid: ze blokkeren apps waarme je coins kan (ver)kopen of overmaken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Apple blokkeert bitcoin apps? Wat is dat nou weer voor lariekoek dat is helemaal niet waar. De beste app : CoinTicker is er notabene alleen voor de Iphone![]()
Ze blokkeren apps waarmee je bitcoins kan kopen en exchanges etc...wss omdat ze zelf geen cent aan verdienenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Apple blokkeert bitcoin apps? Wat is dat nou weer voor lariekoek dat is helemaal niet waar. De beste app : CoinTicker is er notabene alleen voor de Iphone![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef roislecxe het volgende:
En nu een keer op een goed moment proberen in te stappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |