wilde ik ook doen, maar kon het emailadres neit vinden?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oh, anders stuur ik gewoon een klachtmailtje en ontvang 0,4 BTC aan CryptsyPoints
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef tralalala het volgende:
Je moet er als beginner gewoon vol inklappen, mijn 5k is nu al 35k geworden in 4 of 5 weken.
En kopen en verkopen met alcohol op werkt alleen maar positief, dus sla de schultenbrau achterover en handelen!
Ludieke klachttickets aan cryptsy worden beloond met een clubpenning inderdaad. Ik zit ook al twee dagen te wachten tot funds tevoorschijn komen -.- Hoop ook op een .4btc haha, maar dat kan ook getroll zijn van die gozer in dit topic.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hallo,
Krijg ik een clubpenning?
Tschüss.
Klinkt gevaarlijk, ik ben niet zo risico nemend.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef tralalala het volgende:
Je moet er als beginner gewoon vol inklappen, mijn 5k is nu al 35k geworden in 4 of 5 weken.
En kopen en verkopen met alcohol op werkt alleen maar positief, dus sla de schultenbrau achterover en handelen!
2 dagen ... ??? Wist dat ze soms traag konden zijn, maar ditquote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Ludieke klachttickets aan cryptsy worden beloond met een clubpenning inderdaad. Ik zit ook al twee dagen te wachten tot funds tevoorschijn komen -.- Hoop ook op een .4btc haha, maar dat kan ook getroll zijn van die gozer in dit topic.
Het kan ook 95% zijn misschien.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus nog maar 2% van de wereld kent BTC en altcoins?In dat geval lijkt het me dat dat gaat groeien en alles nog met prijs gaat stijgen?
Ik heb nooit een reactie terug gehad maar dus wel 0,4 btc aan punten.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Ludieke klachttickets aan cryptsy worden beloond met een clubpenning inderdaad. Ik zit ook al twee dagen te wachten tot funds tevoorschijn komen -.- Hoop ook op een .4btc haha, maar dat kan ook getroll zijn van die gozer in dit topic.
Dan zou het toch nog 6 keer zo bekend wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het kan ook 95% zijn misschien.
Waarvan 70% er ook nooit van gaat horen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Als Henk en Ingrid gaan beginnen op BTC-e wordt het helemaal lachen met al die panic sells.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Als Henk en Ingrid gaan beginnen op BTC-e wordt het helemaal lachen met al die panic sells.
Godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Wees blij dat je niet 3 uur geleden voor het eerst keekquote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamnit. Hij stond vannacht rond de 960 en ik zat te twijfelen of ik zou verkopen of niet. Niet gedaan en zie nu het resultaat.
Haha, true, true.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet 3 uur geleden voor het eerst keek
Ik had hetzelfde met die kut Quark coin. Had ik veel eerder moeten verkopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamnit. Hij stond vannacht rond de 960 en ik zat te twijfelen of ik zou verkopen of niet. Niet gedaan en zie nu het resultaat.
FBI bezit er 140.000quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef robin007bond het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)coins-in-handen.html
Sta nu nog steeds dubbel winst.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met die kut Quark coin. Had ik veel eerder moeten verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |