Weet je wat jij moet doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lach me niet uit
Wel leuke hobby is dit, bedankt Toto dat je me hier aan voorstelde, ik dacht altijd dat er alleen Bitcoin was en geen altcoins en daarom vond ik het niks, maar dit is geweldig.
Naja het lijkt me niet dat het nu nog meer gaat dalen. Maar de wind was wel lekker, ook lekker zonnetje, ik heb heerlijk gefiets, ik vind het een prima tijdstip om LTC te kopen denk ik, maar then again ik ben een beginner die niet mijn 'gevoel' volgt maar nadenkt.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee! Hoe staat de wind? Hoe gaat het met je gelukskonijntje? Heb je je favoriete boxer aan? Allemaal van invloed.
Begin eerst met het verdiepen in de koerswaarde/grafiek. Probeer trends de ontdekken. Kijk naar de depth grafiek enz enz.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja het lijkt me niet dat het nu nog meer gaat dalen. Maar de wind was wel lekker, ook lekker zonnetje, ik heb heerlijk gefiets, ik vind het een prima tijdstip om LTC te kopen denk ik, maar then again ik ben een beginner die niet mijn 'gevoel' volgt maar nadenkt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Begin eerst met het verdiepen in de koerswaarde/grafiek. Probeer trends de ontdekken. Kijk naar de depth grafiek enz enz.
Ja maar ik ben niet zo'n risico persoon, ik bedoel hoogstwaarschijnlijk heb ik gewoon keiharde winst, maar ik durf gewoon niet zoveel in te zetten, ik wil gewoon klein beginnen tot ik meer ervaren ben en dan steeds meer gaan inzetten, maar dan wordt het weer risico voller zeker?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen.
Al je spaargeld investeren en BTC kopen. Deze dan weer zo hoog mogelijk verkopen ( morgen / vrijdag) op BTC-E en dan zaterdag/zondag tijdens de weekenddip LTC kopen op 25 of lager. WINNING.
Wat bedoel je precies met 'depth'?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Begin eerst met het verdiepen in de koerswaarde/grafiek. Probeer trends de ontdekken. Kijk naar de depth grafiek enz enz.
Anders nog iets of gaat het zo mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo'n risico persoon, ik bedoel hoogstwaarschijnlijk heb ik gewoon keiharde winst, maar ik durf gewoon niet zoveel in te zetten, ik wil gewoon klein beginnen tot ik meer ervaren ben en dan steeds meer gaan inzetten, maar dan wordt het weer risico voller zeker?
Hoe zit het eigenlijk met die bubbel? Mensen noemen het dat zo, is dat waar? Of duurt het gewoon nog lang dat die bubbel barst? Bestaat die bubbel omdat grote bedrijven de meeste BTC hebben? Worden alle altcoins heel erg aangetast als BTC ontploft?
Dat wordt elk topic wel een paar keer gepost door iemand. Kan gigantisch lang duren, maar uiteindelijk komt het wel terug.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Boeoeoehhh, Cryptsy ... !!
1: Order annuleren van 0,014 BTC
2: "Your BTC's have been refunded"
3: Niets te zien. Wég 0,014 BTC
Oh, anders stuur ik gewoon een klachtmailtje en ontvang 0,4 BTC aan CryptsyPointsquote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Dat wordt elk topic wel een paar keer gepost door iemand. Kan gigantisch lang duren, maar uiteindelijk komt het wel terug.
Hai,quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Boeoeoehhh, Cryptsy ... !!
1: Order annuleren van 0,014 BTC
2: "Your BTC's have been refunded"
3: Niets te zien. Wég 0,014 BTC
Ja ik heb nog genoeg vragen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Anders nog iets of gaat het zo mee?
Lijkt me niet, en ik denk 98% van de mensenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik heb nog genoeg vragen.
Hebben kleinere munten nog kans om überhaupt echt veel waard te worden zoals LTC en BTC?
Hoeveel mensen kennen BTC en altcoins en hoeveel nog niet op de wereld?
Ha ha, forget it. Been there done that, kreeg dit terug:quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oh, anders stuur ik gewoon een klachtmailtje en ontvang 0,4 BTC aan CryptsyPoints
Ja dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef flesjewater88 het volgende:
1 ding, grafieken op Bter zijn echt waardeloosssssssss
Dus nog maar 2% van de wereld kent BTC en altcoins?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt me niet, en ik denk 98% van de mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |