Laat me ff weten welke je de volgende keer pakt ik doe met je meequote:Op woensdag 11 december 2013 16:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Euhm, effe denken ... Eerst KrugerCoin, toen LuckyCoin en afsluitend ElaCoin
grandcoin is lekker goedkoopquote:Op woensdag 11 december 2013 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me ff weten welke je de volgende keer pakt ik doe met je mee
Niks moet... Ik snap je vraag nietquote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet snap is het volgende. Heb een paar weken QRK gekocht, maar moet ik dat laten staan, of omzeten naar een andere currency?
Dat mag je dus helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet snap is het volgende. Heb een paar weken QRK gekocht, maar moet ik dat laten staan, of omzeten naar een andere currency?
Klopt, maar er zijn hier spelers die strategies spelen. Dus kopen/verkopen en zo geld overhouden. QRK daalt nu... Dus ik dacht verkopen en omzetten naar EUR. Dan weer bijkopen als het begint te stijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat mag je dus helemaal zelf weten.
Dit is 'm jongens, de winnende strategie.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn hier spelers die strategies spelen. Dus kopen/verkopen en zo geld overhouden. QRK daalt nu... Dus ik dacht verkopen en omzetten naar EUR. Dan weer bijkopen als het begint te stijgen.
Haha, ik heb geen idee. Ik weet dat ik coins heb en probeer met lezen en mee te doen er wat van te maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dit is 'm jongens, de winnende strategie.
wtfquote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn hier spelers die strategies spelen. Dus kopen/verkopen en zo geld overhouden. QRK daalt nu... Dus ik dacht verkopen en omzetten naar EUR. Dan weer bijkopen als het begint te stijgen.
Iedereen doet maar wat... sommige doen interessant alsof ze wat weten maar het is het wilden westenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen idee. Ik weet dat ik coins heb en probeer met lezen en mee te doen er wat van te maken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef dolf1010 het volgende:
Is litecoin minen met je GPU echt schadelijk ?
hou je mond ik heb een sell op 34.7quote:
Die had je op 36 kunnen uittikkkenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
hou je mond ik heb een sell op 34.7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |