SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Zonde, vandaag nog naar 1000quote:Op woensdag 11 december 2013 15:41 schreef roislecxe het volgende:
Toch uitgestapt op 895, even veilig in fiat tot de volgende daling.
Nu bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
Gisteren op $950 verkocht, teruggekocht, dacht dat hij wel zou stijgen...
damn, daar had 2 BTC winst in kunnen zitten.
Vandaag maar weer eens uitstappen op een moment dat ik niet te veel potentiele groei mis.
Ik hoop op $945 oid, maar voor die gedachte ga ik mezelf later wel voor de kop slaan...quote:
Ik heb een beter idee... 50/50 fiat / BTC. Als hij daalt koop ik bij, als hij stijgt verkoop ik meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk op een daling maar ik denk dat ik mn kansen vandaag weer knap verspeeld heb
Idee is wel oké, maar ik heb maar een speldenprikje BTC om mee te spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:48 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee... 50/50 fiat / BTC. Als hij daalt koop ik bij, als hij stijgt verkoop ik meer.
Ik heb nu genoeg BTC om hiermee een paar $100 per dag mee te kunnen verdienen.
2 weken geleden was ik op dagbasis blij met winsten van $50 - $200, die gedacht moet ik maar weer eens omarmen, door mijn risico te spreiden en te gaan voor stabiliteit.
5000$.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Wat is een mooi startkapitaal om een beetje degelijk te kunnen day traden?
Dat is inderdaad per situatie anders. Ik heb in 2-3 weken met 1 BTC + 100 LTC (@$9) om weten te zetten tot 8 BTC en 1800 WDC, dat geeft de optie om wat rustiger te spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idee is wel oké, maar ik heb maar een speldenprikje BTC om mee te spelenDus dat beetje dat het is, ga ik niet ook nog halveren
Oei da's jammer! Misschien morgen weer!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:53 schreef roislecxe het volgende:
Bedenk me net als ik niet was weggegaan, had ik heel de tijd MOON kunnen blèren
sorry werd even weggeroepen... nou iedereen ziet het al de stijging van net..quote:Ik heb zoveel vertrouwen in mijn eigen "voorspelling" dat ik nu 10 dollar verlies maak maar half 4 heb ik winst kan niet anders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit nu
16 dollar verlies
21 dollar verlies
34 dollar verlies
23 dollar verlies
28 dollar verlies
6 dollar verlies
Welke coins had je?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Weekje 'gokken' met die idiote coins op Cryptsy heeft me in een week toch al 100% winst opgeleverd, dat met 3 transacties. Jammer dat het op BTC-e nog niet meezit.
Laat me ff weten welke je de volgende keer pakt ik doe met je meequote:Op woensdag 11 december 2013 16:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Euhm, effe denken ... Eerst KrugerCoin, toen LuckyCoin en afsluitend ElaCoin
grandcoin is lekker goedkoopquote:Op woensdag 11 december 2013 16:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me ff weten welke je de volgende keer pakt ik doe met je mee
Niks moet... Ik snap je vraag nietquote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet snap is het volgende. Heb een paar weken QRK gekocht, maar moet ik dat laten staan, of omzeten naar een andere currency?
Dat mag je dus helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef cb2013 het volgende:
Wat ik niet snap is het volgende. Heb een paar weken QRK gekocht, maar moet ik dat laten staan, of omzeten naar een andere currency?
Klopt, maar er zijn hier spelers die strategies spelen. Dus kopen/verkopen en zo geld overhouden. QRK daalt nu... Dus ik dacht verkopen en omzetten naar EUR. Dan weer bijkopen als het begint te stijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat mag je dus helemaal zelf weten.
Dit is 'm jongens, de winnende strategie.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn hier spelers die strategies spelen. Dus kopen/verkopen en zo geld overhouden. QRK daalt nu... Dus ik dacht verkopen en omzetten naar EUR. Dan weer bijkopen als het begint te stijgen.
Haha, ik heb geen idee. Ik weet dat ik coins heb en probeer met lezen en mee te doen er wat van te maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dit is 'm jongens, de winnende strategie.
wtfquote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn hier spelers die strategies spelen. Dus kopen/verkopen en zo geld overhouden. QRK daalt nu... Dus ik dacht verkopen en omzetten naar EUR. Dan weer bijkopen als het begint te stijgen.
Iedereen doet maar wat... sommige doen interessant alsof ze wat weten maar het is het wilden westenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen idee. Ik weet dat ik coins heb en probeer met lezen en mee te doen er wat van te maken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:10 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef dolf1010 het volgende:
Is litecoin minen met je GPU echt schadelijk ?
hou je mond ik heb een sell op 34.7quote:
Die had je op 36 kunnen uittikkkenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
hou je mond ik heb een sell op 34.7
quote:
Ik was er ff nietquote:Op woensdag 11 december 2013 16:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die had je op 36 kunnen uittikkken
Als iedereen dat zou weten, waren we allemaal focking rijk gquote:Op woensdag 11 december 2013 16:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die had je op 36 kunnen uittikkken
Alle processen waar 'cryptsy' in voor komt kan je sowieso verlengen met minstens 2 uur. Bter blijf je daar weg.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef nickname89 het volgende:
hoe lang duurt het om coins van bter naar cryptsy over te hevelen en andersom ?
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alle processen waar 'cryptsy' in voor komt kan je sowieso verlengen met minstens 2 uur. Bter blijf je daar weg.
fiat betekent gewoon dollars of euroquote:
Ik heb mijn stuffie op maximaal staan, 800 lenen.quote:
Lach me niet uitquote:
Verkopen lijkt me niet zo slim idee nu?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Kopen. Of niet. Of verkopen. Maar doe iets! Of juist niet. Dilemma!
Geen idee! Hoe staat de wind? Hoe gaat het met je gelukskonijntje? Heb je je favoriete boxer aan? Allemaal van invloed.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verkopen lijkt me niet zo slim idee nu?
Weet je wat jij moet doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lach me niet uit
Wel leuke hobby is dit, bedankt Toto dat je me hier aan voorstelde, ik dacht altijd dat er alleen Bitcoin was en geen altcoins en daarom vond ik het niks, maar dit is geweldig.
Naja het lijkt me niet dat het nu nog meer gaat dalen. Maar de wind was wel lekker, ook lekker zonnetje, ik heb heerlijk gefiets, ik vind het een prima tijdstip om LTC te kopen denk ik, maar then again ik ben een beginner die niet mijn 'gevoel' volgt maar nadenkt.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee! Hoe staat de wind? Hoe gaat het met je gelukskonijntje? Heb je je favoriete boxer aan? Allemaal van invloed.
Begin eerst met het verdiepen in de koerswaarde/grafiek. Probeer trends de ontdekken. Kijk naar de depth grafiek enz enz.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja het lijkt me niet dat het nu nog meer gaat dalen. Maar de wind was wel lekker, ook lekker zonnetje, ik heb heerlijk gefiets, ik vind het een prima tijdstip om LTC te kopen denk ik, maar then again ik ben een beginner die niet mijn 'gevoel' volgt maar nadenkt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Begin eerst met het verdiepen in de koerswaarde/grafiek. Probeer trends de ontdekken. Kijk naar de depth grafiek enz enz.
Ja maar ik ben niet zo'n risico persoon, ik bedoel hoogstwaarschijnlijk heb ik gewoon keiharde winst, maar ik durf gewoon niet zoveel in te zetten, ik wil gewoon klein beginnen tot ik meer ervaren ben en dan steeds meer gaan inzetten, maar dan wordt het weer risico voller zeker?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen.
Al je spaargeld investeren en BTC kopen. Deze dan weer zo hoog mogelijk verkopen ( morgen / vrijdag) op BTC-E en dan zaterdag/zondag tijdens de weekenddip LTC kopen op 25 of lager. WINNING.
Wat bedoel je precies met 'depth'?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Begin eerst met het verdiepen in de koerswaarde/grafiek. Probeer trends de ontdekken. Kijk naar de depth grafiek enz enz.
Anders nog iets of gaat het zo mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo'n risico persoon, ik bedoel hoogstwaarschijnlijk heb ik gewoon keiharde winst, maar ik durf gewoon niet zoveel in te zetten, ik wil gewoon klein beginnen tot ik meer ervaren ben en dan steeds meer gaan inzetten, maar dan wordt het weer risico voller zeker?
Hoe zit het eigenlijk met die bubbel? Mensen noemen het dat zo, is dat waar? Of duurt het gewoon nog lang dat die bubbel barst? Bestaat die bubbel omdat grote bedrijven de meeste BTC hebben? Worden alle altcoins heel erg aangetast als BTC ontploft?
Dat wordt elk topic wel een paar keer gepost door iemand. Kan gigantisch lang duren, maar uiteindelijk komt het wel terug.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Boeoeoehhh, Cryptsy ... !!
1: Order annuleren van 0,014 BTC
2: "Your BTC's have been refunded"
3: Niets te zien. Wég 0,014 BTC
Oh, anders stuur ik gewoon een klachtmailtje en ontvang 0,4 BTC aan CryptsyPointsquote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Dat wordt elk topic wel een paar keer gepost door iemand. Kan gigantisch lang duren, maar uiteindelijk komt het wel terug.
Hai,quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Boeoeoehhh, Cryptsy ... !!
1: Order annuleren van 0,014 BTC
2: "Your BTC's have been refunded"
3: Niets te zien. Wég 0,014 BTC
Ja ik heb nog genoeg vragen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Anders nog iets of gaat het zo mee?
Lijkt me niet, en ik denk 98% van de mensenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik heb nog genoeg vragen.
Hebben kleinere munten nog kans om überhaupt echt veel waard te worden zoals LTC en BTC?
Hoeveel mensen kennen BTC en altcoins en hoeveel nog niet op de wereld?
Ha ha, forget it. Been there done that, kreeg dit terug:quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oh, anders stuur ik gewoon een klachtmailtje en ontvang 0,4 BTC aan CryptsyPoints
Ja dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef flesjewater88 het volgende:
1 ding, grafieken op Bter zijn echt waardeloosssssssss
Dus nog maar 2% van de wereld kent BTC en altcoins?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt me niet, en ik denk 98% van de mensen
wilde ik ook doen, maar kon het emailadres neit vinden?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oh, anders stuur ik gewoon een klachtmailtje en ontvang 0,4 BTC aan CryptsyPoints
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef tralalala het volgende:
Je moet er als beginner gewoon vol inklappen, mijn 5k is nu al 35k geworden in 4 of 5 weken.
En kopen en verkopen met alcohol op werkt alleen maar positief, dus sla de schultenbrau achterover en handelen!
Ludieke klachttickets aan cryptsy worden beloond met een clubpenning inderdaad. Ik zit ook al twee dagen te wachten tot funds tevoorschijn komen -.- Hoop ook op een .4btc haha, maar dat kan ook getroll zijn van die gozer in dit topic.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hallo,
Krijg ik een clubpenning?
Tschüss.
Klinkt gevaarlijk, ik ben niet zo risico nemend.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef tralalala het volgende:
Je moet er als beginner gewoon vol inklappen, mijn 5k is nu al 35k geworden in 4 of 5 weken.
En kopen en verkopen met alcohol op werkt alleen maar positief, dus sla de schultenbrau achterover en handelen!
2 dagen ... ??? Wist dat ze soms traag konden zijn, maar ditquote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Ludieke klachttickets aan cryptsy worden beloond met een clubpenning inderdaad. Ik zit ook al twee dagen te wachten tot funds tevoorschijn komen -.- Hoop ook op een .4btc haha, maar dat kan ook getroll zijn van die gozer in dit topic.
Het kan ook 95% zijn misschien.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus nog maar 2% van de wereld kent BTC en altcoins?In dat geval lijkt het me dat dat gaat groeien en alles nog met prijs gaat stijgen?
Ik heb nooit een reactie terug gehad maar dus wel 0,4 btc aan punten.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Ludieke klachttickets aan cryptsy worden beloond met een clubpenning inderdaad. Ik zit ook al twee dagen te wachten tot funds tevoorschijn komen -.- Hoop ook op een .4btc haha, maar dat kan ook getroll zijn van die gozer in dit topic.
Dan zou het toch nog 6 keer zo bekend wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het kan ook 95% zijn misschien.
Waarvan 70% er ook nooit van gaat horen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Als Henk en Ingrid gaan beginnen op BTC-e wordt het helemaal lachen met al die panic sells.
Als Henk en Ingrid gaan beginnen op BTC-e wordt het helemaal lachen met al die panic sells.
Godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Wees blij dat je niet 3 uur geleden voor het eerst keekquote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamnit. Hij stond vannacht rond de 960 en ik zat te twijfelen of ik zou verkopen of niet. Niet gedaan en zie nu het resultaat.
Haha, true, true.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet 3 uur geleden voor het eerst keek
Ik had hetzelfde met die kut Quark coin. Had ik veel eerder moeten verkopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goddamnit. Hij stond vannacht rond de 960 en ik zat te twijfelen of ik zou verkopen of niet. Niet gedaan en zie nu het resultaat.
FBI bezit er 140.000quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef robin007bond het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)coins-in-handen.html
Sta nu nog steeds dubbel winst.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met die kut Quark coin. Had ik veel eerder moeten verkopen.
Ik had ook wel winst maar lang niet zoveel als op de top.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sta nu nog steeds dubbel winst.![]()
Niet veel anders dan bij de euro of de dollar denk ik...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef robin007bond het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)coins-in-handen.html
Die top heb ik ook meegemaakt jaquote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had ook wel winst maar lang niet zoveel als op de top.
Mag van mij wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:01 schreef lf2 het volgende:
Nou hopen dat btc flinke klappen krijgt,terug naar 700![]()
Als het 700 wordt ga ik denk ik wel wat risico nemen denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 17:01 schreef lf2 het volgende:
Nou hopen dat btc flinke klappen krijgt,terug naar 700![]()
Ja kopen kopen kopen!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als het 700 wordt ga ik denk ik wel wat risico nemen denk ik
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, zit weer in fiat. Echt niks lukt vandaag.
Die keer zo hard. Godverdomme. Gewoon keihard naar 650 toe.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:07 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk wordt deze daling dubbel zo hard als die van vanmiddag.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef tralalala het volgende:
Die CHNCoins die door MaGNeT werden aangeraden willen ook nog niet echt. (lees: zijn met de helft in waarde gedaald).
Magnet heeft genoeg geld om je te compenserenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef tralalala het volgende:
Die CHNCoins die door MaGNeT werden aangeraden willen ook nog niet echt. (lees: zijn met de helft in waarde gedaald).
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die keer zo hard. Godverdomme. Gewoon keihard naar 650 toe.
Vraag me af of de exchange's ons die FIAT geld laten withdrawenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan gaat is het geld kwijt het topic dicht maar was het een leuk ding
Hij had een disclaimer in zijn post staan dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef lf2 het volgende:
[..]
Magnet heeft genoeg geld om je te compenseren
[..]
Saaiste rollercoaster ooitquote:
Apple blokkeert Bitcoin apps, Max Keizer blaat weer wat, China klikt een paar mis, paniek alom, etc..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef govert_goudglans het volgende:
Enige indicatie van een oorzaak van deze saaie week? Vorige week stond de BTC allang weer tegen de 1200 dollar aan te hikken. Heeft er weer iemand iets geroepen?
450 zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef lf2 het volgende:
hoe ver zakt ie vandaag DENKEN jullie... (dus gwn wat verwacht je zelf) ?
Ik denk dat het eventjes nog zakt maar max tot 800 en daarna weer stijgt
Ah, oke. Ik zit alweer vervroegd in fiat deze week. Heb een buy order staan rond 600 dollar, ik hoop dat hij nog even zakt maar ik denk dat ik het weekend pas weer mag meedoen (afgelopen weekend in de buurt van 600 dollar).quote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Apple blokkeert Bitcoin apps, Max Keizer blaat weer wat, China klikt een paar mis, paniek alom, etc..
Ik roep ook maar wat dingen die mogelijk zouden kunnen hoor. Grote kans dat er niet direct een aanleiding is voor de fluctuaties.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zit alweer vervroegd in fiat deze week. Heb een buy order staan rond 600 dollar, ik hoop dat hij nog even zakt maar ik denk dat ik het weekend pas weer mag meedoen (afgelopen weekend in de buurt van 600 dollar).
Ok, voor de volledigheid: ze blokkeren apps waarme je coins kan (ver)kopen of overmaken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Apple blokkeert bitcoin apps? Wat is dat nou weer voor lariekoek dat is helemaal niet waar. De beste app : CoinTicker is er notabene alleen voor de Iphone![]()
Ze blokkeren apps waarmee je bitcoins kan kopen en exchanges etc...wss omdat ze zelf geen cent aan verdienenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Apple blokkeert bitcoin apps? Wat is dat nou weer voor lariekoek dat is helemaal niet waar. De beste app : CoinTicker is er notabene alleen voor de Iphone![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef roislecxe het volgende:
En nu een keer op een goed moment proberen in te stappen...
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef flesjewater88 het volgende:
Heb een buy order op 27 $ staan
Zou er een buyorder van maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef flesjewater88 het volgende:
Heb een sell order op 27 $ staan
Sell? Bedoel je niet Buy? Checkquote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef flesjewater88 het volgende:
Heb een buy order op 27 $ staan
gox is played outquote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef TimKuik het volgende:
Het opmerkelijke vind ik dat Gox stabiel blijft maar BTC-e wel naar beneden gaat, meestal gaat Gox eerst onderuit en daarna BTC-e er achter aan.
foutjeeeequote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou er een buyorder van maken.
Mooi tochquote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef lf2 het volgende:
haha ik lig dubbel om ons hier..
ene minuut schreeuwen we dat het allemaal omhoog moet daarna beginnen we met schreeuwen dat het omlaag moet
...?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef Robuustheid het volgende:
Litecoins.. 23 dollar..
Paar uurtjes geleden waren ze nog naar 33 dollar gezakt, wat ik vrij laag vond.
euro...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:36 schreef Robuustheid het volgende:
Litecoins.. 23 dollar..
Paar uurtjes geleden waren ze nog naar 33 dollar gezakt, wat ik vrij laag vond.
Ze zaten nog rond 33 dollar te schommelen, de laatste keer dat ik vanmiddag keek. De daling van LTC is nogal uit verhouding met BTC. Aan de andere kant, wanneer BTC up gaat, gaat LTC skyrocketen zo.quote:
[insert BUY BUY BUY SELL SELL SELL plaatje]quote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef lf2 het volgende:
haha ik lig dubbel om ons hier..
ene minuut schreeuwen we dat het allemaal omhoog moet daarna beginnen we met schreeuwen dat het omlaag moet
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef nickname89 het volgende:
Zetacoin begint weer wat op te krabbelen, iig geen pump en dump coin dat ligt mij wel, heb zojuist een kleine hoeveelheid gekocht.
Ze zitten al rond 23?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:38 schreef roislecxe het volgende:
LTC maakt zich op voor de volgende daling naar 29.1
Ik moet nog lunchenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij is het etenstijd, zo rustig hier.
Maar vanavond wel een keer lekker slapen misschienquote:Op woensdag 11 december 2013 18:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben aan eh... geen idee. Ben sinds gistermiddag 14:00 uur wakker
LTC doet als een gekkie.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef Maxbet het volgende:
En ik ben er weer. Nog opvallende dingen geweest?
Moggu.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef Maxbet het volgende:
En ik ben er weer. Nog opvallende dingen geweest?
Hij wil echt eerst even naar 16, sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
LTC doe eens lief en stijg even naar 550
Neequote:Op woensdag 11 december 2013 18:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij wil echt eerst even naar 16, sorry.
stond eerder nog op 36 hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef richolio het volgende:
Ltc gaat toch niet meer stijgen. Mijn hoop vaart steeds verder en verder weg
Hoi,quote:Op woensdag 11 december 2013 18:47 schreef trustychords het volgende:
Bit C. staat dan al wel een flinke tijd op het randje van het zwembad. Voetje in, voetje uit. Pff.
Alleen als je veel investeert in de TTC, de TimeTravelCoin.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef Toto69 het volgende:
In the future, people don't take vacations to destinations but to certain years in time.
Ajax naar de grondd. Dumpen die handelquote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef flesjewater88 het volgende:
hopelijk blijft het ff rustig wanneer ons aller AJAX bezig is
quote:BitPay Inc, the world leader in business solutions for virtual currencies, announces it has processed over $100 million in transactions this year, and has increased its merchant base to over 15,500 approved merchants in 200 countries. Since the announcement of the new All Inclusive Pricing Plan in October, along with the integration with Shopify in November, the number of new merchants has increased over 50% and the transaction volume has tripled.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Maxbet het volgende:
100 million in transactions this year
wtf.quote:$100 million in transactions this year
DOWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
O COME ON NOW LTC ! Ik wil naar FIAT
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
O COME ON NOW LTC ! Ik wil naar FIAT
Hou je mond vlegelquote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
DOWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Even bewaren voordat je het weg haaltquote:Op woensdag 11 december 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
Kara: Jim? I can't believe it's you. You don't remember me do you? Remember Teletubbies Tuesdays?
Jim Levenstein: Kara? No, oh my god, what? You're not a kid anymore.
Kara: It's been a long time since I needed a babysitter.
Jim Levenstein: I can't believe how much you've grown up.
Kara: Thanks. It's actually my eighteenth birthday tomorrow.
Jim Levenstein: Eighteen, wow.
Kara: You should come to my party.
Jim Levenstein: Oh, thank you, no, I... that might be...
Kara: Please I want you to come so bad.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Even bewaren voordat je het weg haalt
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef lf2 het volgende:
[..]ik denk nu zo slecht over jou niet normaal meer
Hard gewordenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
Kara: Jim? I can't believe it's you. You don't remember me do you? Remember Teletubbies Tuesdays?
Inclusief fake walls?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef flesjewater88 het volgende:
Flink bid volume
http://www.cryptocoincharts.info/v2/pair/ltc/usd/btc-e/today
Dus ja, welke kant gaan we op boys:)
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef flesjewater88 het volgende:
Flink bid volume
http://www.cryptocoincharts.info/v2/pair/ltc/usd/btc-e/today
Dus ja, welke kant gaan we op boys:)
goeie drugs zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef roislecxe het volgende:
Kga sowieso op tijd naar bed vanavond, nu 29 uur wakker, t kan wel weer denk. Maar waar in te kopen... buyorder op 17 denk.
Voor het nageslacht.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
ROFL op tijd naar bedquote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef roislecxe het volgende:
Kga sowieso op tijd naar bed vanavond, nu 29 uur wakker, t kan wel weer denk. Maar waar in te kopen... buyorder op 17 denk.
Die NXT ziet er wel goed uit...als we massaal erin zouden gaan zou het een goede weg naar boven nemen....spreken we hier af wnr we eruit gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef robin007bond het volgende:
Zullen we met z'n allen gewoon in een relatief onbekende alt-coin gaan?
Ik vind het geen slecht idee.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef lf2 het volgende:
[..]
Die NXT ziet er wel goed uit...als we massaal erin zouden gaan zou het een goede weg naar boven nemen....spreken we hier af wnr we eruit gaan
Is op een of andere vage exchange site...wil er eigenlijk bij zijn als hij op de exchange komt....quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het geen slecht idee.
NXT kan ik alleen niet vinden op Cryptsy of BTer.
I'm inquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is op een of andere vage exchange site...wil er eigenlijk bij zijn als hij op de exchange komt....
alles is winst...we kopen het voordat hij op 1 cent staat...
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Die Pennies (CENT) blijven leuk... 9 dagen bewaren en je hebt er 10x zoveel
Zit een bug in.quote:
Oeiquote:Op woensdag 11 december 2013 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zit een bug in.
Je koopt er 100.000.000 en na 9 dagen krijg je PoS (stake) en heb je er 1.000.000.000
Wat is die Pos eigenlijk snap er niks vanquote:Op woensdag 11 december 2013 19:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zit een bug in.
Je koopt er 100.000.000 en na 9 dagen krijg je PoS (stake) en heb je er 1.000.000.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |