abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134143256

Welkom in het FUT 14 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One ( :') ) kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: enkele profielschetsen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

*O* *O* *O* www.wefut.com *O* *O* *O*
Feyenoord Rotterdam
pi_134143285
Feyenoord Rotterdam
pi_134143304
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_134143412

In Turkije weten ze de uitslag al :D

Veld ligt er nog niet al te goed bij trouwens
  woensdag 11 december 2013 @ 11:03:09 #5
86633 AntiHero
MAAK NIE UIT JOH
pi_134143489
Ze hadden gister ook maar één van de strafschopgebieden helemaal sneeuwvrij gemaakt en bij de andere alleen de lijnen :D
pi_134143737
Goeiemorgen! :W

Zal vast of wel eens ter sprake zijn gekomen, maar valt het jullie ook op dat er maar weinig met bronze teams wordt gespeeld? Speel zo af en toe bij een maat van me dat bronze toernooi en heel vaak de melding 'Geen tegenstanders gevonden'. Snap wel dat dat komt omdat er met die divisies niet naar ratings van de teams wordt gekeken maartoch.. jammer is het wel.
  woensdag 11 december 2013 @ 11:13:49 #7
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_134143792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef HulkHeld het volgende:

Zal vast of wel eens ter sprake zijn gekomen, maar valt het jullie ook op dat er maar weinig met bronze teams wordt gespeeld? Speel zo af en toe bij een maat van me dat bronze toernooi en heel vaak de melding 'Geen tegenstanders gevonden'. Snap wel dat dat komt omdat er met die divisies niet naar ratings van de teams wordt gekeken maartoch.. jammer is het wel.
Sommige mensen kunnen het bronze toernooi niet eens meer spelen (waaronder ik) en EA doet er niks aan.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_134143803
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het bronze toernooi niet eens meer spelen (waaronder ik) en EA doet er niks aan.
Verklaar? Gewoon vanwege het lage aantal spelers?
pi_134143804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef HulkHeld het volgende:

Klopt, ronde 1 en 2 is meestal wel te doen maar daarna is het vaak dramatisch
pi_134143824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

door een bug
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_134143828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Klopt, ronde 1 en 2 is meestal wel te doen maar daarna is het vaak dramatisch
Ja precies, overigens kom ik altijd in de finale van die Pacehoertjes Amerikanen/Engelsen tegen :') Zo'n ventje had Manneh IF, 146k geloof ik. Geeft zo'n heerlijk gevoel als je die verslaat met je Eredivisie teampje van nog geen 5k :P
  woensdag 11 december 2013 @ 11:15:24 #12
284871 DarkSonic2
pi_134143837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nadat ik de halve finale had gewonnen kon ik geen wedstrijd meer beginnen.. dat is al sinds het begin van FUT zo.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_134143865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Nadat ik de halve finale had gewonnen kon ik geen wedstrijd meer beginnen.. dat is al sinds het begin van FUT zo.
Oh, daar heb ik dan weer geen last van? Heb dat toernooi nu 4x op rij gewonnen, geen problemen.. alleen dan het lage aantal spelers.
  woensdag 11 december 2013 @ 11:19:32 #14
284871 DarkSonic2
pi_134143958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik dan weer geen last van? Heb dat toernooi nu 4x op rij gewonnen, geen problemen.. alleen dan het lage aantal spelers.
Dat gebeurde mij ook al in het silver toernooi. Als mijn Xbox Live is afgelopen ga ik wel op mijn andere account verder.
pi_134143997
Kan iemand mij trouwens vertellen, want er staat in het Ultimate Team Menu dat de dingen van Ultimate Team Fifa 14 meegaat naar de PS4. Kan je dan ook gewoon op je PS3 blijven spelen terwijl je wel een PS4 hebt en dat die coins die je daarmee verdiend ook op je Ultimate Team op de PS4 komen te staan?
pi_134144124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef HulkHeld het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen, want er staat in het Ultimate Team Menu dat de dingen van Ultimate Team Fifa 14 meegaat naar de PS4. Kan je dan ook gewoon op je PS3 blijven spelen terwijl je wel een PS4 hebt en dat die coins die je daarmee verdiend ook op je Ultimate Team op de PS4 komen te staan?
Klopt. Als je dus je PS3 bij je ouders zet en je PS4 thuis dan kan je op beide consoles spelen met dezelfde account. Op beide heb je de beschikking over dezelfde spelers en coins. Alleen eventuele FIFA points kan je maar eenmalig overzetten geloof ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134144156
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klopt. Als je dus je PS3 bij je ouders zet en je PS4 thuis dan kan je op beide consoles spelen met dezelfde account. Op beide heb je de beschikking over dezelfde spelers en coins. Alleen eventuele FIFA points kan je maar eenmalig overzetten geloof ik.
Waauw, dat is zeer relax! Thanks!
pi_134144189
Ben er weer vandoor, college :(

Rustig aan!
pi_134144208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:28 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waauw, dat is zeer relax! Thanks!
[np

Hier meer info: http://www.easports.com/f(...)eam-cross-generation
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134144511
Silver cup kan hij ook heel vaak geen tegenstanders vinden.
pi_134145165
VI_nl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 12:04:21 Galatasaray-Juventus gaat definitief door. De wedstrijd begint om 14.00 uur #galjuv reageer retweet
pi_134145417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Freire het volgende:
VI_nl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 12:04:21 Galatasaray-Juventus gaat definitief door. De wedstrijd begint om 14.00 uur #galjuv reageer retweet
spelen ze maar een helft trouwens?
pi_134145507
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

spelen ze maar een helft trouwens?
Na het lezen van dit bericht ga ik er van uit dat ze vanaf het moment van staken (rond de 30e minuut) verder spelen.

SPOILER
pi_134145950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 07:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wtf? Waarom?
Toen ik naar het station ging stonden ze 2 deuren verder op de galerij te schreeuwen "nu naar buiten komen of de deur gaat eruit". Naar mijn idee was er niemand binnen maar ok...
  woensdag 11 december 2013 @ 12:41:15 #25
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_134146223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ja precies, overigens kom ik altijd in de finale van die Pacehoertjes Amerikanen/Engelsen tegen :') Zo'n ventje had Manneh IF, 146k geloof ik. Geeft zo'n heerlijk gevoel als je die verslaat met je Eredivisie teampje van nog geen 5k :P
MLS vind ik niks, Championship is denk het sterkste bronze team. Maar je hebt ook andere mogelijkheden behalve Eredivisie (vind ik namelijk niet zo een heel sterk team al is badmeester wel een baas). Tippeligaen bijvoorbeeld, of Liga Adelante als je van veel passing en dribbeling houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')