De enige betere locatie is gebruiken als banaan in de bananenbar.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme geniaal zijn.De Fok! stok in Kosovo leggen.
Alleen m'n paarse helmquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?
Lekker man. Heb ik me dagelijks tegoed aan gedaan toen ik in Nederland was. Net als broodjes tartaar met uiquote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even een bordje en een mes halen zodat ik de filet american van gisteren op een boterham kan smeren
Hoe was je vakantie in Nederland man?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man. Heb ik me dagelijks tegoed aan gedaan toen ik in Nederland was. Net als broodjes tartaar met ui
Is een obsessie van hem.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de kut van Karina?
Familie gezien, verder niet heel veel. Was wel pijnlijk om te zien dat m'n broertje m'n zolder heeft ingenomenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie in Nederland man?
quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten Karina.
Maar dat was één reactie op meerdere opmerkingen. Ik reageerde zoals altijd als ik word aangevallen. Dat wordt dan weer tegen me gebruikt. Ik snap je wel. Je zit zelf ver in de VBL-SC tegenwoordig en wisselt recepten uit. Maar je negeert het feit dat in elk topic dat ik opende er werd gescholden op me, ik belachelijk word gemaakt, het topic omzeep wordt geholpen en gevraagd wordt om een slotje. Ik dacht er goed aan te doen me kwetsbaar op te stellen en een soort vriendschap te sluiten. Deed ik in die SC en via een topic. Dacht dat ze coulant zouden zijn en Mea Culpa zouden zeggen. Helaas niet. Ik weet nu dat het niet aan mij lag of ligt. De haat tegenover mij is nergens op gebaseerd. Behalve de hoeveelheid aan topics. Ik heb gezegd dat ik zal minderen.
Heeft niet geholpen. Heb geen spijt van het topic. Weet nu wat voor een soort users het zijn. Zal nu wel weer een semi-lollige anti Tong reactie komen. Maar vanaf nu trek ik het me niet meer aan. Lach erom. Succes Karina met je Slowchatters.
Apart om dat uit jouw mond te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat is juist mijn punt. Jij hoort inmiddels ook bij die sektarische SC-Kliek onder leiding van Happel waarvoor ze in hun broek schijten. En wie zegt dat het gaat escaleren ? Het is mijn topic. Niet dat van hun. Dus je gooit hem opslot omdat ik een handreiking doe, nog net niet door het stof.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Doublepain het volgende:
Hij opent een topic over zichzelf in VBL en dan klagen waarom ie op slot ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |