SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Een aantalquote:Op woensdag 11 december 2013 08:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoewel MtGox niet zo'n belangrijke exchange meer is als eerst, verwacht ik nog wel dat LTC op MtGox komt. Daarom hou ik er een leuk aantal. Geduld...
Dan heb je meer mazzel dan ik; gekocht op 34,2 en een sell order op 36,5...quote:Op woensdag 11 december 2013 08:26 schreef Robuustheid het volgende:
Heb ik even mazzel. LTC gekocht op 34, sell order op 36 gezet.
Word ik wakker, zie ik dat LTC op 32 staat.... hoogste koers was op 36.15, blijkt m'n sell order aangetikt te zijn. En zat nog te twijfelen of ik 'm op 38 zou zetten....
Nee joh, die munt is kapot.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:52 schreef Ticootje het volgende:
qrkjes op een buyorder staan.. Die ga ik vandaag maar eens mee spelen.
ok haal ik m eruit…quote:
2.5 BTC verloren in die munt, had er 17 kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 08:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ok haal ik m eruit…
Wat jij wilt hoor..
Ja hallo, ik trek net mn buy order in he?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:06 schreef knep het volgende:
Misschien is QRK nog iets voor morgen al naar gelang er nieuws komt over het plaatsen op die exchange.
Als je dat nou een keer of 30 doet.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Cryptsy go home, you're drunk.
Tsja. De aantallen zijn er niet waarin ik dat wil doenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als je dat nou een keer of 30 doet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik had buy order op 32$ voor LTC maar zie dat hij die net niet aangetikt heeft.
Wacht! ik kijk ff!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik verbaas me over de vele misbaksels van coins en hoe succesvol ze toch nog zijn.
FTCquote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik verbaas me over de vele misbaksels van coins en hoe succesvol ze toch nog zijn.
hehe me too. Heb er twee maar zit er aan te denken een bij te kopenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kom gewoon een monitor tekort met alle grafieken die ik bij wil houden.
Same here, al is het niet alleen voor koersen. Denk dat ik volgende maand in ieder geval de upgrade doe van 24" + 19" naar 2 x 24"quote:Op woensdag 11 december 2013 09:34 schreef Mender het volgende:
[..]
hehe me too. Heb er twee maar zit er aan te denken een bij te kopen
komt wel goed… ff ochtend dipje…quote:
Doe eens niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Litecoin mag er wel flink uitvallen, koop ik ff snel goedkoop in
Echt wil je een rel?!?!quote:
Kijk maar uit, anders geef ik je ppc!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja kom maar op. Gimme those cheap coins.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij er nou gewoon uitstapt,. dan gaat hij tenminste weer flink omhoog
Ja gestemdquote:Op woensdag 11 december 2013 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Poll: Moet Scorpie mn reet kussen?
• Ja, tico heeft immers een goede kont.
• Nee, die jongen is homo.
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:22 schreef Ticootje het volgende:
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Moeten we eerst een foto hebben voordat we op optie één kunnen stemmenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:22 schreef Ticootje het volgende:
• Wie?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het is hier geen kpd?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Moeten we eerst een foto hebben voordat we op optie één kunnen stemmen
Dan leest danny meequote:
JA doe er wat aan! Hij pest mij!quote:
Da's zuur... heb veel mazzel zo, honderden ltc's op top verkocht...quote:Op woensdag 11 december 2013 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je meer mazzel dan ik; gekocht op 34,2 en een sell order op 36,5...
Ja das wel klote.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:40 schreef strbo het volgende:
Ik begin wel erg zat te worden van die spread op LTC. Als je meer dan, zeg, 50 wilt kopen betaal je vaak gewoon $0.4 - $0.5 boven de buy prijs omdat er nauwelijks sell orders zijn
Klein beetje nevelig, knalblauwe lucht verderquote:
Ik zal je eens op een andere manier plagenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA doe er wat aan! Hij pest mij!
Kan net de overburen zien hierquote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klein beetje nevelig, knalblauwe lucht verder
Goed voor de binnentemp.
Maar ik zet de verwarming niet meer helemaal uit, vorige keer scheen ook de zon, dus ik de verwarming helemaal uit en raampje open. Kom savonds thuis, 12 graden binnen
Deed je dat maarquote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal je eens op een andere manier plagen
Normaal valt het ook wel mee, maar als de zon eraf gaat, en het raam staat open dan gaat het hard.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan net de overburen zien hier![]()
Zal zomenteen wel lekker weer worden als ik op het werk ben ofzo.
Gelukkig kan ik hier de verwarming wel uitlaten als ik wegga. Het valt nog mee hoe koud het hier in de flat kan worden.
Ik blijft zitten tot 1000quote:Op woensdag 11 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Dus wat gaan we doen? Gaan we in BTC blijven zitten tot er weer een stijging is of gaan we naar fiat? Tricky tricky.
BTC kopen, wachten op lichte stijging, verkopen en wachten tot t weekendquote:Op woensdag 11 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Dus wat gaan we doen? Gaan we in BTC blijven zitten tot er weer een stijging is of gaan we naar fiat? Tricky tricky.
LTC kopen van je BTC en meer profiteren van de stijgingquote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
BTC kopen, wachten op lichte stijging, verkopen en wachten tot t weekend
Dat deed ik dus net… Kijk even hoe LTC het nu doet?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC kopen van je BTC en meer profiteren van de stijging
Serieus, al zou ik nu alles op USD zetten, wedden dat de dollar dan opeens in elkaar zakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:58 schreef doo. het volgende:
Ik stap voorlopig nergens meer in. Behalve in m'n fiat HAAAHA
Stap even uit danquote:Op woensdag 11 december 2013 10:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat deed ik dus net… Kijk even hoe LTC het nu doet?
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus, al zou ik nu alles op USD zetten, wedden dat de dollar dan opeens in elkaar zakt.
Ik zal ff kijken.quote:
Ik blijf forever.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Dan had je ze net zo goed kunnen holdenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:03 schreef QuadrupleU het volgende:
Had mijn LTC ingekocht voor 34.7
Nu dus verkoop op 31.4, mag hij ook wel even naar 25 gaan
Not so clever mister.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:03 schreef QuadrupleU het volgende:
Had mijn LTC ingekocht voor 34.7
Nu dus verkoop op 31.4, mag hij ook wel even naar 25 gaan
Echt?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Zo even gevlucht naar fiat, zometeen weer lekker goedkoop BTC oppikken
Hoe laag verwacht jij hem vandaag/straks dan? Echt weer richting de 800 laag?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:06 schreef Scorpie het volgende:
850 zie ik ons wel aantikken.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe laag verwacht jij hem vandaag/straks dan? Echt weer richting de 800 laag?
Dat vluchten naar fiat vind ik altijd wel comfortabel, het nieuwe instap moment bepalen vind ik het lastigst.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Logisch, dat correleert allemaal met BTC. Dat zou je nu wel eens duidelijk moeten zijn.quote:
slimquote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef doo. het volgende:
30usd buy order er ook maar weer uitgegooid.
Nouja als ik voor 29 koop en voor 34 kan verkopen heb ik meer geld dan als ik mijn LTC voor inkoopprijs ha dverkochtquote:
850 denk ik vandaag. misschien 825, maar das wel tricky.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat vluchten naar fiat vind ik altijd wel comfortabel, het nieuwe instap moment bepalen vind ik het lastigst.
Wat dat betreft ben ik veel te behouden
waarop baseer je dit?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
850 denk ik vandaag. misschien 825, maar das wel tricky.
hij is iig wel ineens hard bezigquote:Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
850 denk ik vandaag. misschien 825, maar das wel tricky.
En net op tijd. Goed bezigquote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef doo. het volgende:
30usd buy order er ook maar weer uitgegooid.
JP Meuk?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit realtime de charts te bekijken. Geen buy support, paniek over de JP meuk.
JP meuk?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit realtime de charts te bekijken. Geen buy support, paniek over de JP meuk.
Je die wilde iemand (geen idee wie) aanklagen omdat ze bitcoin patent schending vinden ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
JP Meuk?
Het is inderdaad enkel rood, free fall
http://latestbtc.com/jpmorgan-files-bitcoin-killer-patent/quote:Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
JP Meuk?
Het is inderdaad enkel rood, free fall
Yesyes. Gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef Scorpie het volgende:
Daar is de noobtrap, panic buyers zijn nu aan het inkopen
Noobtrap. Trap er niet in.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef ulq het volgende:
Ok hij zit al weer op 880.
858 was het dieptepunt lijkt het nu op.
Leuk voor hem, maar wel een show-off.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef Zith het volgende:
http://instagram.com/danbilzerian
Een bitcoin milionair.
Een van de meest waardevolle lessen die ik heb geleerd. Niet kopen als na een flinke downtrend de prijs ineens omhoog schietquote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef Scorpie het volgende:
Daar is de noobtrap, panic buyers zijn nu aan het inkopen
Ik was sowieso niet van plan te sellenquote:
Echt he. Gelijk weer vol erin gaan want we gaan omhoog lolquote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef strbo het volgende:
[..]
Een van de meest waardevolle lessen die ik heb geleerd. Niet kopen als na een flinke downtrend de prijs ineens omhoog schiet
Rustig, geef het 20 minuten.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, zakte niet door de 30 doo
Internet aanschaffenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef doo. het volgende:
Heb zo weer een tijd geen internet, what to do, what to do.
Jij weet!quote:
Arme panic buyers...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:
En daar is de 2e downwaartse beweging.
Zeg dat nog eens?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:20 schreef Lollertrolle het volgende:
binaryloop: Scorpie, your doom and gloom predictions never come true anyway
Deze man weet
Ben je rijk ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef Zith het volgende:
500 ltc gekocht @30.11 en verkocht @31.70 g-mf-g bitches
mensen die niet snel inkopen na een crash![]()
Zulke mensen heb je hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Sluis1980 het volgende:
Jij zit dus gewoon met $15.000 te spelen :-o
Wat een sloeber.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Sluis1980 het volgende:
Als het 860 zou worden had je net zo goed bij de crash hiervoor in kunnen kopen. heeft 858 aangetikt.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Oke, ik zit klaar om in te stappen. Target is voor mij 860$, misschien zelfs wel 850$.
Problem?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Sluis1980 het volgende:
Dadelijk kun je het weer doenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:26 schreef Zith het volgende:
500 ltc gekocht @30.11 en verkocht @31.70 g-mf-g bitches
mensen die niet snel inkopen na een crash![]()
Klopt maar aangezien ik wist dat er een 2e dip aan zou komen maar niet wist hoe hard hij zou gaan, wachten we maar even af.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:28 schreef doo. het volgende:
[..]
Als het 860 zou worden had je net zo goed bij de crash hiervoor in kunnen kopen. heeft 858 aangetikt.
Iemand die zegt dat ie wel een reden weet lult maar wat.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:28 schreef ulq het volgende:
Maar heeft iemand een voorzichtige rede waarom ie nou weer opeens crasht?
Hij zou toch tot donderdag doorstijgen?
Nu zit ie met 16500 te spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:27 schreef Sluis1980 het volgende:
Komt wel goed, maar zo te zien doet die niet echt heel veel meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt maar aangezien ik wist dat er een 2e dip aan zou komen maar niet wist hoe hard hij zou gaan, wachten we maar even af.
Nou ja, een reden weet ik niet. Wel de aanleiding. Op BTCChina ging men opeens massaal dumpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat ie wel een reden weet lult maar wat.
1000usd is ook een prima bedrag hoor. Kan je snel veel en veel meer van maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:30 schreef Sluis1980 het volgende:
Jup. Dan zit ik hier met mn $1.000 te prutsen :-(
BTCChina lag er ook uit voor een tijdje. Wellicht dat dat er mee te maken had.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, een reden weet ik niet. Wel de aanleiding. Op BTCChina ging men opeens massaal dumpen.
Maakt weinig uit. Ze volgen elkaar toch blindelings.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:34 schreef QuadrupleU het volgende:
Instappen in BTC of LTC, altijd lastig
Even de bol erbij pakken
Ik let ook ff een uurtje niet op... aaaand it's gone...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Goh, dat hoor je zelden he?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef robin007bond het volgende:
Oké, die vriend van me heeft nu wel een slechte ervaring met Cryptsy. Sell order geannuleerd en het geld dat in de sell order stond wordt niet teruggedaan.
Correleert, dus baseer je beslissing op volumequote:Op woensdag 11 december 2013 11:34 schreef QuadrupleU het volgende:
Instappen in BTC of LTC, altijd lastig
Even de bol erbij pakken
Kan eventjes duren maar t komt wel terugquote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef robin007bond het volgende:
Oké, die vriend van me heeft nu wel een slechte ervaring met Cryptsy. Sell order geannuleerd en het geld dat in de sell order stond wordt niet teruggedaan.
Mooi.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef Stokkie_ het volgende:
Kan eventjes duren maar t komt wel terug
Bekende klacht. Kan best een uur duren, maar uiteindelijk komt het.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef robin007bond het volgende:
Jewel?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef knep het volgende:
Holden like a boss
Jullie hoeven allemaal niet te werken? ;p
Hier ook een fervente holder.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef knep het volgende:
Holden like a boss
Jullie hoeven allemaal niet te werken? ;p
Die moet jouw gepruts wel vermakelijk vinden dan jaquote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jewel?
Mn baas stond net nog mee te kijken naar de koersen, hij heeft ook btc's…
Ik was ook een fervent holder, maar bij de vorige crash heb ik wel geleerd dat het kan lonen om in fiat te vluchten en later weer in te stappen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier ook een fervente holder.
Die ene keer dat ik ooit meedeed aan een panic sell heb ik echt spijt van gehad.
Gewoon een paar maanden holden en zien wat de toekomst brengt. Héérlijk!
Ik hoop op een stijiging voor het weekend, dan ga ik wel weer fiatquote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier ook een fervente holder.
Die ene keer dat ik ooit meedeed aan een panic sell heb ik echt spijt van gehad.
Gewoon een paar maanden holden en zien wat de toekomst brengt. Héérlijk!
Lol.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die moet jouw gepruts wel vermakelijk vinden dan ja
Dat is waar.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:50 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik was ook een fervent holder, maar bij de vorige crash heb ik wel geleerd dat het kan lonen om in fiat te vluchten en later weer in te stappen.
Hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 11:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik ben slecht in het inschatten wanneer ik het beste kan kopen of verkopen. Vaak durf ik niet op mijn hoogtepunt te verkopen en bij een laag punt ben ik altijd bang dat het erger wordt. Dus daarom waag ik me er maar niet zo aan.
Als het eenmaal stijgt word je vaak hebzuchtig en wacht je tot het nog nét iets meer wordt.quote:
Heb jij wel haar kontje in DM gekregen? IK nietquote:Op woensdag 11 december 2013 11:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En je lekkere kont ook, nog bedankt voor die DM
Ik wel, ik heb mijn stem dan ook uitgebrachtquote:Op woensdag 11 december 2013 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij wel haar kontje in DM gekregen? IK niet
Had ik gisteren ook, verkocht mijn LTC op 34,5 na ingekocht te hebben op 30,5, dacht zit wel goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als het eenmaal stijgt word je vaak hebzuchtig en wacht je tot het nog nét iets meer wordt.Althans, dat heb ik dus. Ondertussen komt bij het wachten al een crash voorbij.
greeeeeeeedquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook, verkocht mijn LTC op 34,5 na ingekocht te hebben op 30,5, dacht zit wel goed.
Ging dat kreng nog meer stijgen, dus dacht ow dan gaat ie vast nog wel hoger, weer ingekocht op 35,5 en toen gaan slapen en vandaag weer kleine dump
Je kan veel zeggen over Bitcoin, maar de arbeidsproductiviteit van de traders neemt wel af.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik moet trouwens echt weer even aan het werk![]()
Ik heb ongeveer precies dezelfde route doorlopen met BTCquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook, verkocht mijn LTC op 34,5 na ingekocht te hebben op 30,5, dacht zit wel goed.
Ging dat kreng nog meer stijgen, dus dacht ow dan gaat ie vast nog wel hoger, weer ingekocht op 35,5 en toen gaan slapen en vandaag weer kleine dump
[edit]
In before noobtrapped
Du bist noobtrapped jongequote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer precies dezelfde route doorlopen met BTC
Gekocht @850 verkocht @915 en weer ingekocht @920
Zo heb ik de meeste winst gepaktquote:Op woensdag 11 december 2013 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt he. Gelijk weer vol erin gaan want we gaan omhoog lol
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Al een sellorder klaargezet?
*klik* 10 ltc gekocht voor 25 euro p/s.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:00 schreef shifto het volgende:
Kraken verificatie duurt zo lang
Wie wil mn 10 ltc kopen? 30e p/s das niet duur met oog op de toekomst toch? TOCH?!
Denimquote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Wijnbo het volgende:
Bij elke daling :
[ afbeelding ]
Bij elke stijging:
[ afbeelding ]
China daalt weer dus hopelijk gaat alles weer naar beneden.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
zonde man. Zet gewoon een stoploss
Ligt eraan of je niet in fiat zit. Heb genoeg meegemaakt dat het vice versa was in dit topic.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Wijnbo het volgende:
Bij elke daling :
[ afbeelding ]
Bij elke stijging:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*klik* 10 ltc gekocht voor 25 euro p/s.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Wijnbo het volgende:
En 99% van de dag :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Wijnbo het volgende:
En 99% van de dag :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kattenplaatjes!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Wijnbo het volgende:
En 99% van de dag :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ook!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Wijnbo het volgende:
En wanneer je order niet is uitgevoerd :
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Wijnbo het volgende:
En wanneer je order niet is uitgevoerd :
[ afbeelding ]
Lijkt het wel op ja. goed gespotquote:Op woensdag 11 december 2013 12:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
China daalt weer dus hopelijk gaat alles weer naar beneden.
Het lijkt wel een herhaling.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Wijnbo het volgende:
Het gevoel als je 's ochtends je telefoon pakt :
[ afbeelding ]
Er gebeurd geen reet manquote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef One_conundrum het volgende:
kap es met die gifjes joh. Het wordt net interessant
Ik heb ook nog 10 btc's staan van 950 dollar dus ik heb eigenlijk liever dat hij weer naar boven gaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef lf2 het volgende:
Iedereen nu happy als het omlaag gaat, straks kopen ze in op het moment dat ze denken dat dat de bodem is..
Zakt ie door![]()
hahaha super herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruit ik hoop dat ie weer naar 950 gaatquote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 10 btc's staan van 950 dollar dus ik heb eigenlijk liever dat hij weer naar boven gaat.
Dat had ik vanochtendquote:Op woensdag 11 december 2013 12:09 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
Bots.quote:
De waarde van je QRK's nu is gewoon de waarde van QRK * waarde BTC in USD, en dan vertaald naar EURquote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef cb2013 het volgende:
weten hoeveel dat is euro's is. Dan moet ik het verschil van die x QRK aftrekken van toen ik het gekocht naar de prijs van nu BTC, en dan de BTC omrekenen naar euro's? Cryptsy kan namelijk alleen overweg met cryptocurrencies. En als ik het bedrag wil laten uitbetalen dan moet ik die BTC overzetten naar een andere exchange zoals Kraken om m
Daar hoeft het geen 17:00 voor te zijn.quote:
Moet over een uurtje richting werkquote:Op woensdag 11 december 2013 12:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen 17:00 voor te zijn.
Werk jij nog met jou winstenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet over een uurtje richting werk
Met mijn winstenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Werk jij nog met jou winsten? weet iemand of Magnet nog werkt :\
Haal ik je door de war met iemand...? je hebt toch heel wat coinsquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met mijn winstenWas het maar feest.
Werkvolkquote:Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet over een uurtje richting werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |