Niet zo goed?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat wel.
En met jou? rijke stinkerd
wel goed hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo goed?
Ja wel aardig![]()
En dat kan ik de laatste weken niet ontkennen inderdaad
Hahahquote:Op woensdag 11 december 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
Pas je op dat het geen golddigger is?
You never knowquote:Op woensdag 11 december 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahahlijkt me sterk
maar er zijn nog geen nieuwe ontwikkelingen hoor dus
Nee dat is waar. Maar hoe zie je of iemand een golddigger isquote:
Ik ook, en geen sokken. Terwijl de rest van Nederland het ijskoud heeft waarschijnlijkquote:
Hmm, goeie. In ieder geval als ze er vanuit gaat dat jij alles betaald.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar hoe zie je of iemand een golddigger is
Ik heb het ook koud hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, en geen sokken. Terwijl de rest van Nederland het ijskoud heeft waarschijnlijk
Ja maar dat doe ik sowieso. Vind dat altijd wel een beetje 'horen' zeg maarquote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, goeie. In ieder geval als ze er vanuit gaat dat jij alles betaald.
[..]
Ik heb het ook koud hoor
Voor altijd?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik sowieso. Vind dat altijd wel een beetje 'horen' zeg maar
Ja dat bedoel ik ook. Als je echt een relatie met iemand hebt niet meer, dan is het gewoon 50/50quote:Op woensdag 11 december 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor altijd?
De eerste dates, ja oke.
Ballon.quote:
Ja idd. En zo niet is ze golddigger of gewoon gierig.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Als je echt een relatie met iemand hebt niet meer, dan is het gewoon 50/50
Of armquote:Op woensdag 11 december 2013 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja idd. En zo niet is ze golddigger of gewoon gierig.
Die is kut.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:50 schreef xcachet het volgende:
Beetje bijzondere stem voor een man.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |