Ook dat herken ik weer bij mezelf.quote:Op maandag 16 december 2013 12:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb op de eerste dates over het algemeen geen zoeneinde.. Meestal begin ik eerst aan iemand te plukken en als daar een response uitkomt, dan weet je snel genoeg of zoenen er ook inzit..
Aan de andere kant, je bent er om te daten, gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen
Hahaquote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ook dat herken ik weer bij mezelf.Ik heb idd bij een eerste date (meestal) ook geen zoeneinde. Wel apart dat mensen dat hier als heel normaal ervaren. En daar kan ik wellicht nog wat van opsteken, maar de laatste tijd date ik voornamelijk veel vrouwen via Tinder die uberhaupt helemaal geen internetdate ervaring hebben. Zou het hen niet afschrikken dan?
Oh ja, dat had ik laatst nog bij één van mijn eerste tinderdates. Toen zat ik terug in de auto en dacht damn volgens mij had ik die gewoon kunnen zoenen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha. Achteraf gezien heb ik zoveel kansen gemist om lekker te zoenen, op het moment suprême heb ik het niet zo snel door dat het een zoenmoment is, achteraf wel
. Precies, er iets van leren en gewoon doen, als ze het niet willen dan draaien ze hun gezicht vanzelf wel weg
Eckte eckte zoenen tijdens het fietsenquote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef LesMiserables het volgende:
Wat ik zelf prettig vind is het zoenmoment min of meer zelf bepalen. Ik wacht nooit tot het einde omdat het dan nogal geforceerd over kan komen. Tijdens het lopen vind ik veel relaxter vaak.
Als je vrouwen laat voelen dat je hun gaat zoenen is het voor hun ook prettiger en voor jezelf. Zij kunnen je dan 'dissen' op een niet al te harden manier.
@MCOT
Vrouwen die een zoen verwachten is niet alleen bij internet daten maar bij alle soorten daten.
Een keer geprobeerd, nooit meerquote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eckte eckte zoenen tijdens het fietsen
Nee is ideaal. Het is meestal kwestie van haar hand pakken, dan stopt ze met lopen, naar je toe trekken, aankijken, beetje lachen ervoor gaan, als je bijna haar lip kan aanraken wacht ik persoonlijk het liefst even en dan gaat het vanzelf.quote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
Bij het lopen loop je toch naast elkaar
Lijkt me erg onhandig en awkward allemaal
Haha, stuur in elkaar en daar lig je dan gezellig samen op de grond te kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eckte eckte zoenen tijdens het fietsen
ik vind het klinken alsof 2 16 jarigen gaan kussenquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee is ideaal. Het is meestal kwestie van haar hand pakken, dan stopt ze met lopen, naar je toe trekken, aankijken, beetje lachen ervoor gaan, als je bijna haar lip kan aanraken wacht ik persoonlijk het liefst even en dan gaat het vanzelf.
Vrouwen kunnen nou eenmaal multitasken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het klinken alsof 2 16 jarigen gaan kussen
en als iemand mijn hand pakt, sta ik niet automatisch stil hoor
ik kan namelijk lopen terwijl ik iets of iemand vast heb
Al een aantal jaar
Want dan zoent zij je? Of hoe gaat het dan ineens 'vanzelf' aangezien alles daarvoor ook niet vanzelf gingquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
wacht ik persoonlijk het liefst even en dan gaat het vanzelf.
Ja dat gevoel krijg ik ook een beetje. Alsof we een stel pubers zijn. Ik voel zelf meestal wel aardig aan wanneer ik iemand kan zoenen of niet. En meestal heb ik dat gevoel bij de 1e date nog niet. Ik zou het persoonlijk raar vinden als een vrouw zich hierdoor beledigt zou voelen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het klinken alsof 2 16 jarigen gaan kussen
en als iemand mijn hand pakt, sta ik niet automatisch stil hoor
ik kan namelijk lopen terwijl ik iets of iemand vast heb
Al een aantal jaar
Misschien voelen ze zich wel beledigt, maar zeggen ze het niet.. Weet je het nog nietquote:Op maandag 16 december 2013 13:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik ook een beetje. Alsof we een stel pubers zijn. Ik voel zelf meestal wel aardig aan wanneer ik iemand kan zoenen of niet. En meestal heb ik dat gevoel bij de 1e date nog niet. Ik zou het persoonlijk raar vinden als een vrouw zich hierdoor beledigt zou voelen.
Hmm je hebt gelijkquote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef LesMiserables het volgende:
Ik vind het lief dat je in de aanval gaat maar ik heb niks tegen jou. Het werkt prima, bij vrouwen tussen de 18 en 35 en dat weet ik uit ervaring. Als je een leuke date met een jongen gehad hebt en hij pakt je hand en staat stil dan stop jij ook, reken er maar op.
@Cue
Meestal zoen ik haar soms andersom maar is kwestie van halve centimeter.
Tja, wie weet. Misschien moet ik het idd maar proberen ook gewoon in het vervolg. Het is niet alsof mijn laatste 4 dates nu echt succesvol waren.quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Misschien voelen ze zich wel beledigt, maar zeggen ze het niet.. Weet je het nog niet![]()
Laat ik eerst maar bij het zoenen zelf komen, of ze het kan komt daarna welquote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:
Hoe een vrouw zoent zegt ook wel wat over de vrouw zelf vind ik. Als ze niet kan zoenen vind ik dat een groot minpunt.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
LesMiserables neemt het puastokje van firefly over. Wat moeten we ook zonder pua in ons midden die ons adviseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |