Niet als ik m'n kapsel goed kort en fresh gekapt houd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, is behoorlijk lang al. Staat wel, deze lengte
Al denk ik dat als je het nog langer laat groeien, je een beetje op een sloeber gaat lijken

Oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet als ik m'n kapsel goed kort en fresh gekapt houd.

Jeetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga mijn haar milimeteren binnenkort denk ik.

vakkie W hooligans KALE KOPPEN NIET TE STOPPENquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:

Dan ga ik lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:

nou ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet als ik m'n kapsel goed kort en fresh gekapt houd.
blufquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:

Nou nou nou.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
Dan zie je er wel uit als een aidspatientje denk ik Sjaak.

En jij ziet er binnenkort uit als een zwerver.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:

Wat krijg ik als ik het doe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik ben benieuwd
[..]
bluf

Laten we 't over jouw jankhoofd maar helemaal niet hebben, Danny Rook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij ziet er binnenkort uit als een zwerver.
Ik zou je gedeisd houden :0

Hij wil ook coupe hooligan, net zoals ik het hebquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:

Gewoon op je BOLLE ogen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik toch een laag haar erop waardoor de slag gedempt wordt.

Nu nog 40 of 45 cm langer worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wil ook coupe hooligan, net zoals ik het heb

Ik heb mijn haar eens gemillimeterd. Dat was geen succes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij wil ook coupe hooligan, net zoals ik het heb

Dat is in het verleden geweest. We leven nu in de toekomst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we 't over jouw jankhoofd maar helemaal niet hebben, Danny Rook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |