Begrijp ik niet. Je moet de pot toch met moeren & ringen vastzetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef ueberduitser het volgende:
Wat ik als tip kreeg, draai niet de moeren op de draadeinden, je kunt dan later bij het afhangen van de pot makkelijker de draadeinden wat in of uitdraaien.
Als je het frame heb gesteld moet je de 2 draadeinden in het frame draaien waar de pot aan hangt(en dan die kunststof beschermhulsjes om het draadeind doen). Op die draadeinden moet je moeren draaien, zodat die draadeinden "stabiel" vast zitten. Dan uiteindelijk de pot eraan hangen en inderdaad met moeren en ringen vastzetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Begrijp ik niet. Je moet de pot toch met moeren & ringen vastzetten?
Dat snapte ik 5 jaar geleden al. Ik snap echter niet waarom die moeren dan tussen frame en pot voor dienen, behave last geven.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef ueberduitser het volgende:
Hang je de pot op en kom je erachter dat je draadeinden te ver uitsteken, kun je verdomd lastig bij die moeren die op de draadeinden zitten tegen het frame. Heb je de moeren er dus niet op, draai je zo de draadeinden in of uit. Qua stevigheid maakt het echt niets uit, je pot hangt immers niet aan de moeren, maar aan de draadeinden.
Duidelijk zo?
Ik ook niet, maar volgens mijn montagehandleiding moesten ze erop. Ik zie nu overigens op de video's nergens die moeren meer terugkomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat snapte ik 5 jaar geleden al. Ik snap echter niet waarom die moeren dan tussen frame en pot voor dienen, behave last geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |