Klopt, er was een probleem met een fork in TAG maar dat hebben ze goed opgelost.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Als ik nu zo kijk lijkt het me sowieso dat we het beste TAG kunnen forken als basis? Of mis ik iets?
Bestaat die nog niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:11 schreef Robuustheid het volgende:
Zou het, gezien de Cryptocurrencies SC, niet meer passend zijn om het TrollCoin te gaan noemen?
Dat zou wel mooi zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, er was een probleem met een fork in TAG maar dat hebben ze goed opgelost.
Daarnaast is TAG een coin waarvan ik verwacht dat het een "blijvertje" is, zodat we toekomstige fixes voor onze coin 1 op 1 kunnen overnemen
Dat gaat denk ik mis. Tenzij we echt een ervaren C++-programmeur kunnen vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef µ het volgende:
We moeten wel devvers hebben die het echt goed begrijpen. Anders vindt iemand een bug en weet niemand hoe we het moeten fixen.
Meer dan lezen lukt mij niet iigquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik mis. Tenzij we echt een ervaren C++-programmeur kunnen vinden.
Een echt goede C++-dev durf ik mezelf niet te noemen. Niet goed genoeg om hele complexe bugs op te lossen.
Dat zei je ook van CNC. Moet ook nog gebeuren. Zal ze voorlopig niet verkopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, er was een probleem met een fork in TAG maar dat hebben ze goed opgelost.
Daarnaast is TAG een coin waarvan ik verwacht dat het een "blijvertje" is, zodat we toekomstige fixes voor onze coin 1 op 1 kunnen overnemen
Ik bedoel als basis voor de FOK! coin, zie je in welk topic we zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat zei je ook van CNC. Moet ook nog gebeuren. Zal ze voorlopig niet verkopen.
Merciquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lees deze maar eens.
https://en.bitcoin.it/wiki/Network
Welke richting?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Merci
Ninjapost, zojuist mijn diploma afgehaald van het HBO, winnaar
Grmbl.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel als basis voor de FOK! coin, zie je in welk topic we zijn?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
Noemen we het niet gewoon Fokcoin FKC?
Met name het berichtensysteem. De rest is vooral veel parameters aanpassen als we het forken van TAG.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef Piethur het volgende:
Oké, wat moet er precies met c++ worden ontworpen?
Hoeveel koop je er voor dat bedrag? Dan hebben we nu vast een koersquote:
Kerel, wees even sociaal, en doe een normaal plaatje. Niet een plaatje van 2000x3000 pixels.quote:
Je kan de coin ook eerst launchen en later functionaliteit toevoegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met name het berichtensysteem. De rest is vooral veel parameters aanpassen als we het forken van TAG.
Maar die encrypted messages zijn wel lastig.
Je hebt dus BitMessage waar de broncode van openbaar is, maar deze heeft nog geen professionele security audit gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |