Ik heb wel eens een aantal meters kettingen gekocht bij de Praxisquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste date, samen naar de Gamma.
jaa beetje maar ik zei jou ik spreek niks af zo ver van te voren wil je niet voor niks laten wachtenquote:
Mensen in het buurland in het noorden (Suriname, red.) zijn mooierquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Tevens zijn Braziliaanse mensen echt zo mooi?
Haha maar heel veel mensen zeiden toch dat jumi zoveel van make up en kleding af wist dat het wel een meisje moest zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niemand. Maar na het zien van catfish enzo kan het best gewoon een homo zijn oid
Jij bestaat gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef heartless. het volgende:
[..]
jaa beetje maar ik zei jou ik spreek niks af zo ver van te voren wil je niet voor niks laten wachten
en hoe weet je wie ik ben
Miss Escobar stond iedereen (inclusief een klant en haar man) van mijn sangria te voorzien terwijl ik mijn scharrel (die ik nogal negeerde die avond) bij het uitzwaaien vol stond te zoenen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha dat kan echt nietTevens zijn Braziliaanse mensen echt zo mooi?
Zeg je alleen maar omdat je Suri bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen in het buurland in het noorden (Suriname, red.) zijn mooier.
ben op telly bro ken die niet maar gbe standaard de shitquote:
Ik spreek ook namens Vas en krio.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je Suri bent
Woon dat kassameisje dan uit, man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een aantal meters kettingen gekocht bij de Praxis
Was met mijn ex en die gozer achter de kassa moest giechelen omdat 'ie doorhad waarvoor die shit was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Woon dat kassameisje dan uit, man.
Jij denkt dat ze zomaar juist bij de Praxis werkt?
Begrijpelijk. Zo zien ze er zeker niet allemaal uit, maar er is veel keus. Alle kleuren en maten.quote:
hahahaha ik was vandaag wel roc boreel en stadjequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bestaat gewoon helemaal niet.
En ik ga gewoon net zo lang door met afspreken totdat jij zegt, maar jij was er ook niet.
Maar jij bent toch half?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik spreek ook namens Vas en krio.
Liep je zaterdagavond over de beestenmarkt richting stad met 2 vrienden? 2 van jullie hadden een witte broek aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef heartless. het volgende:
[..]
hahahaha ik was vandaag wel roc boreel en stadje
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
GvdGelijk ticket geboekt naar Brazilië.
Neem wat geld mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
GvdGelijk ticket geboekt naar Brazilië.
En jij bent een midget, je punt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |