SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤260 ???quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Yesilelma, 2010 of niet, ik vind bepaalde modellen nog steeds best leuk. En ik heb er 260 voor betaald. Mijn hele budget voor deze maand hehe.
wow zeg, is wel een hoop geldquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Yesilelma, 2010 of niet, ik vind bepaalde modellen nog steeds best leuk. En ik heb er 260 voor betaald. Mijn hele budget voor deze maand hehe.
Heb ze gebeld ja. Telefonisch afspraak gemaakt via medewerker. Ging nog best vlot, ze halen het zo opquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia, daar klopt niks van. Je moet dat nummer bellen dat op dat briefje in de waybill zit. Dan kies je optie 4 en toets je de cijfers in die in die ene email staat. Je krijgt dan iemand aan de lijn waarmee je een afspraak maakt...
Gule gule kullan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Woon jij op jezelf?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
voor die geld kan ik euhm euhm, een boodschap van de de lidl voor 2 volle maanden doen, en en een jas voor mijn moeder kopen, en een heleboel kleren voor mijzelf, en en. Pff ik hou al op
Ja, wees er wel zuinig op he, Hihi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Foto's van je nieuwe aankoop Borte!
Nee, maar ik vind het niet nodig om zoveel geldt uit te geven dat weer versleten kan worden. ik probeer altijd sukur te etmek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gule gule kullan.
[..]
Woon jij op jezelf?
Nee ik bedoelde, hoe doe jij 2 maanden boodschappen met 260 euro? Dan moet je toch op jezelf wonen lijkt me?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet nodig om zoveel geldt uit te geven dat weer versleten kan worden. ik probeer altijd sukur te etmek.
Maar ik respecteer iedereen zn aankoop hoor, en gun het zo ook.
Nah, kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij als spellchecker voelt je natuurlijk aangevallen in je eer.
Het was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, hoe doe jij 2 maanden boodschappen met 260 euro? Dan moet je toch op jezelf wonen lijkt me?
Ah ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Met je vriend? En je moeder dan..quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ok.
Op jezelf wonen. Volgend jaar een huis huren met een vriend
Heeft voor de rest nog 2 dochters die haar helpen, ben ik dan verplicht om bij mijn moeder te wonen? Bij de universiteit wonen is veel beter dan telkens pendelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Met je vriend? En je moeder dan..
Klopt, wat studeer je danquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft voor de rest nog 2 dochters die haar helpen, ben ik dan verplicht om bij mijn moeder te wonen? Bij de universiteit wonen is veel beter dan telkens pendelen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Zorg er wel voor dat je thuis leert koken, wassen, afwassen, stofzuigen, schoonmaken en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ok.
Op jezelf wonen. Volgend jaar een huis huren met een vriend
Damn...quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Unlabeled het volgende:
Ik had laatst laarsjes voor 460 dollar gekocht. Maar ze waren eerst 1190 dollar excl belasting. Dikke winst van 730 dollar als je mij vraagt
Yup, heb dat allemaal al lang geleden geleerd, mijn moeder maakte geen onderscheid tussen meisjes of jongens. Ik moest (jammer genoeg?) ook altijd meehelpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je thuis leert koken, wassen, afwassen, stofzuigen, schoonmaken en dergelijke.
Ik kan het niet zoals Borte van 0 maken met deeg enzo, maar wel met de manti in een zak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arca, kun je ook mantih maken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yup, heb dat allemaal al lang geleden geleerd, mijn moeder maakte geen onderscheid tussen meisjes of jongens. Ik moest (jammer genoeg?) ook altijd meehelpen.
haha, okeee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan het niet zoals Borte van 0 maken met deeg enzo, maar wel met de manti in een zak.
Verstandigquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn...
Mijn toekomstige vriendin/vrouw mag lekker zelf werken voor haar geld als zij ook zo'n dure smaak heeft.![]()
Wacht even, je vindt mij dus niet meer verstandig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Verstandig
Edit: Ik las het te snel. Ik dacht dat je niets met zulke vrouwen moet. Bij deze neem ik m'n woorden terug.![]()
Dus jij vindt mensen met dure smaak an sich al onverstandig en noemt Borte dus ook onverstandig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Verstandig
Edit: Ik las het te snel. Ik dacht dat je niets met zulke vrouwen moet. Bij deze neem ik m'n woorden terug.![]()
Why so serious. Die 460 dollar stelt niets voor hoor. Ik heb een jas van 1650 euro op het oog en dan wil ik het niet eens hebben over die tas van 2500 euro die ik zo graag wil. Moet je eens voorstellen dat je een vrouw als ik wilt verassen met een cadeau.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wacht even, je vindt mij dus niet meer verstandig?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Why so serious. Die 460 dollar stelt niets voor hoor. Ik heb een jas van 1650 euro op het oog en dan wil ik het niet eens hebben over die tas van 2500 euro die ik zo graag wil. Moet je eens voorstellen dat je een vrouw als ik wilt verassen met een cadeau.
Volgens mij kan ik een vrouw als jij enkel met een geldboom of een creditcard met flinke limiet verrassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Why so serious. Die 460 dollar stelt niets voor hoor. Ik heb een jas van 1650 euro op het oog en dan wil ik het niet eens hebben over die tas van 2500 euro die ik zo graag wil. Moet je eens voorstellen dat je een vrouw als ik wilt verassen met een cadeau.
Mijn vriendin verras ik gewoon met een ervaring... Dus een etentje of concert etcquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger. Alleen een wat dure smaak vergeleken met derest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik een vrouw als jij enkel met een geldboom of een creditcard met flinke limiet verrassen.
zozo zie je niet vaak dat jongeren karniyarik maken, te veel moeite denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mensen, ik heb karniyark gemaakt! Wie wilt?
ben je serieus?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Not without my daughter (1991).quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet je nog andere goede Iraanse films?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt en zo kun je nog tig andere voorbeelden noemen. Maar ieder zo zijn ding, toch? Ik geef zelden of eigenlijk nooit zo veel geld uit aan schoenen, maar af en toe zou moeten kunnen. Ik woon niet op mezelf en heb de afgelopen tijd veel overgewerkt (vraag maar aan syl), dan mag een keer iets meer uitgeven best, vind ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
voor die geld kan ik euhm euhm, een boodschap van de de lidl voor 2 volle maanden doen, en en een jas voor mijn moeder kopen, en een heleboel kleren voor mijzelf, en en. Pff ik hou al op
Ik denk niet dat iedereen van concerten houdt. Maar een etentje... why not? Tenzij het bij de mac isquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn vriendin verras ik gewoon met een ervaring... Dus een etentje of concert etc
Bezittingen zijn echt passe.
Ikkeeeequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mensen, ik heb karniyark gemaakt! Wie wilt?
Google 'Ugg Eliott' en dan zwarte versie.quote:
Sumo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen van concerten houdt. Maar een etentje... why not? Tenzij het bij de mac is
Haha alleen de zoon van Ali Ağaoğlu zou jou kunnen onderhoudenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hayırlı olsun. Vergeet ze niet in te spuiten haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google 'Ugg Eliott' en dan zwarte versie.
Sagol! Heb jij ook uggs?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hayırlı olsun. Vergeet ze niet in te spuiten haha.
Hoezo vraag je wiens vriendin je mag zijn? Je bent mijn vrouw. We zijn al getrouwd, weet je nog?quote:
Ziet er leuk uit, maar ik denk niet dat ik er zoveel geld aan zou uitgeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
(Niet die met leer trouwens, gewoon de fluwele)
Deze dus:
http://www.lyst.com/shoes/ugg-eliott-boots-black/
Ik ga altijd naar de snackbar op de hoek met mn vriendin. Frikandel van Nel. Heerlijk!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen van concerten houdt. Maar een etentje... why not? Tenzij het bij de mac is
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef nooffence het volgende:
[..]
Haha alleen de zoon van Ali Ağaoğlu zou jou kunnen onderhouden
Ja he? Vond ik dus ook toen dit model zag!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind uggs normaal walgelijk. Maar die van jou zijn super leuk. Nu wil ik ze ook.
Je uiterlijk, style en zelfvertrouwen spelen ook mee wil het er leuk uitzienquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind uggs normaal walgelijk. Maar die van jou zijn super leuk. Nu wil ik ze ook.
Wacht maar tot je klaar bent met je studie en een vette baan hebt gevonden!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, wel gehad (neppe). Uggs kan ik niet betalen
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je uiterlijk, style en zelfvertrouwen spelen ook mee wil het er leuk uitzien
Ik ben net aangenomen voor een bijbaan, dus in principe kan ik het wel kwijt. Maar ik wil eerst een tv! Zo'n mega grote. Die kosten rond 500...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met je studie en een vette baan hebt gevonden!
Dat het niet iedereen staat. Denk dat het jou wel staat. Ik zie hele dikke Marokkaanse meiden met hoofddoeken ermee rondlopen. Dan ga ik over mijn nek.quote:
Gule gule kullan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
(Niet die met leer trouwens, gewoon de fluwele)
Deze dus:
http://www.lyst.com/shoes/ugg-eliott-boots-black/
Hoe betaal je dat allemaal?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Samen gaan? Nemen we koelboxen mee om thuis door te kunnen etenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sushi is niet voor iedereen weggelegd, maar ik hou er zelf wel van
Niet. Behalve die van 460 dollar dan. Het is dat ik niet meer bij m'n ouders woon anders lag die tas nu in mijn kast te schitteren.quote:
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet. Behalve die van 460 dollar dan. Het is dat ik niet meer bij m'n ouders woon anders lag die tas nu in mijn kast te schitteren.Ik ben nog een student, maar als ik klaar ben is dit mijn uitgavenpatroon.
Had niet verwacht dat het zo cheap assssss zou aanvoelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Ayca het volgende:
Dat wist je niet voordat je 'm ging halen?
Heb lang gekeken, vond letterlijk alle telefoons kut. Op mn BB na. Maar ook dat moet een keer wegquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Komt er van als je gaydroid haalt, heb het zelf ook ondervonden. Pay peanuts, get monkeys.
Hallo Ayca.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Ayca het volgende:
Dat wist je niet voordat je 'm ging halen?
Wat heeft dat met Android te maken dan. Het gaat om de behuizing.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Komt er van als je gaydroid haalt, heb het zelf ook ondervonden. Pay peanuts, get monkeys.
Agree, maar dingen van H&M leven niet lang bijvoorbeeld. Beter haal je iets wat meer kost en doe je er lang mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef expans het volgende:
Een heleboel allochtonen hebben iets van pricetag boven 1000$? Must have! Ookal lopen 9 v/d 10 Turken er mee rond, bij Marokkanen is het nog erger. Voorbeeld nummer één, woolrich jassen.
Alleen voor schoenen wil ik nog 'veel' (max 300) spenderen, rest niet. Heb de merkslet tijden achter me gelaten, feels good man.
Je had gewoon een iPhone moeten kopen, baas toestel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het zo cheap assssss zou aanvoelen.
[..]
Heb lang gekeken, vond letterlijk alle telefoons kut. Op mn BB na. Maar ook dat moet een keer wegMij is door iedereen s4 aangeraden.
Nee. Ik doe niet mee aan die shit. Heb mn tel nog niet eens aangehad, dur hele.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je had gewoon een iPhone moeten kopen, baas toestel.
Mee doen aan wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet mee aan die shit. Heb mn tel nog niet eens aangehad, dur hele.
Wtf doe je moet je toestel @ wc?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Julis het volgende:
Ik ben wel tevreden over mijn HTC. Ik heb hem zo vaak laten vallen. Zelfs een keer in de wc.
Hangt ervan af wat je koopt. Simpele dingen als goedkope overhemden e.d merk je vanzelf dat het kwalitatief niet goed zit maar sommige truien/vesten zijn gewoon prima imo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree, maar dingen van H&M leven niet lang bijvoorbeeld. Beter haal je iets wat meer kost en doe je er lang mee.
quote:
Naja, ik breng mijn mobiel normaal gesproken niet mee naar de wcquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef expans het volgende:
[..]
Spelletjes spelen, onderhoud duurt soms lang.
Ligt een beetje aan het materiaal ook. Ik vond dat ze in Turkije goede kwaliteit hadden, vooral Koton. Wou dat ze dat hier hadden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef expans het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je koopt. Simpele dingen als goedkope overhemden e.d merk je vanzelf dat het kwalitatief niet goed zit maar sommige truien/vesten zijn gewoon prima imo.
En de goedkope dingen moet je goed gebruiken, zulke overhemden draag ik alleen onder truien of bv in de zomer met opgeknoopte mouwtjes.
Apple gezeik. Jij hebt toch s4?quote:
Kotonquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het materiaal ook. Ik vond dat ze in Turkije goede kwaliteit hadden, vooral Koton. Wou dat ze dat hier hadden.
[..]
Apple gezeik. Jij hebt toch s4?
ARE YOU SURE?!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Koton. Ik dacht dat ze er eentje hadden in Rotterdam?
Ik wel, bijna altijd. Meestal wanneer ik hier postkomt dat vanaf de pot.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja, ik breng mijn mobiel normaal gesproken niet mee naar de wc.
Nee, iPhone. Wat is Apple gezeik nou weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het materiaal ook. Ik vond dat ze in Turkije goede kwaliteit hadden, vooral Koton. Wou dat ze dat hier hadden.
[..]
Apple gezeik. Jij hebt toch s4?
Android telefoontjes staan inherent tot slechte kwaliteit. Nu hebben ze een beetje de stap in de juiste richting gezet (htc one) maar ze mogen nog meer verbeteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Julis het volgende:
Gule gule giyin Borte. Je werkt hard, je mag jezelf ook wel belonen natuurlijk.
[..]
Wat heeft dat met Android te maken dan. Het gaat om de behuizing.
http://www.girlscene.nl/p/1186/turkse_retailer_koton_in_nederlandquote:
Ja, dat had ik al door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wel, bijna altijd. Meestal wanneer ik hier postkomt dat vanaf de pot.
Dan doel je op het besturingssysteem? Want qua specs verschillen de mobieltjes niet echt. En ik zie niet wat er zo heel bijzonder is aan het OS van apple om er dan zoveel meer voor te betalen, maar goed, kwestie van smaak, denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Android telefoontjes staan inherent tot slechte kwaliteit. Nu hebben ze een beetje de stap in de juiste richting gezet (htc one) maar ze mogen nog meer verbeteren.
hij is vervangen door pull&bear.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/p/1186/turkse_retailer_koton_in_nederland. Ik lees ook weer berichten dat hij is gesloten
. Naja, ik weet het dus niet zeker.
Ah, kijk eens aan! Ben je er wel eens in geweest?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hij is vervangen door pull&bear.
was geen succes.
Nee aan de telefoontjes die geproduceerd worden met android erop. Iedere jaar poepen ze x-aantal telefoontjes uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan doel je op het besturingssysteem? Want qua specs verschillen de mobieltjes niet echt. En ik zie niet wat er zo heel bijzonder is aan het OS van apple om er dan zoveel meer voor te betalen, maar goed, kwestie van smaak, denk ik
Heb jij een case? Hm?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee aan de telefoontjes die geproduceerd worden met android erop. Iedere jaar poepen ze x-aantal telefoontjes uit.
Tegenwoordig is er nog weinig verschil in prijs tussen de high-android telefoontjes en apple.
welke van de twee?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan! Ben je er wel eens in geweest?
Ja maar was totaal niet boeiend om eerlijk te zijn.quote:
Ah, ik vond ze in Turkije wel leuk. Ben er ook twee jaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar was totaal niet boeiend om eerlijk te zijn.
Yes, als voor je mobiel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nasil, voor mn telefoon?
Zowel voor mn xperia z als iphone gebruik ik geen case.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef Julis het volgende:
Stomme Apple. Alles gaat traag. Computer rebooten. En nee ik download geen porno (even de grap zelf maken).
Waar?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Wie heeft mijn tv-optreden net gezien
Waar? Misschien handig als je dat van te voren doorgeeft ipv. Erna.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Had geen zin in linkdumps hier van mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar? Misschien handig als je dat van te voren doorgeeft ipv. Erna.
Weer zo een ontwetende non-Apple gebruiker. Waarom overpriced, vertel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Tsjah MacBooks zijn wel overpriced zooi
Ja, zG heeft het me verteldquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik had er ook veel van gehoord maar het was erg basic en overpriced.
heeft zG je trouwens verteld?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
De mobieltjes van Apple niet, wil je zeggen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Tsjah MacBooks zijn wel overpriced zooi
ik zag HEM! Toen keek ik heeel lang naar hem. Straks was het iemand anders weet jequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, zG heeft het me verteld. Jullie hebben elkaar gezien, hmm?
Nope, m'n iPhone was destijds toen die 1 weekje uit was goedkoper dan menigeen android telefoontjes. iPhone doet het nog uitstekend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Julis het volgende:
De mobieltjes van Apple niet, wil je zeggen?
Eeuhm. NOS.nl?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kon geen stream vinden en heb geen kabeltv hier...
Het besturingssysteem is wel enorm chill. Ik moet nu bijvoorbeeld mijn batterij vervangen, maar dat kost al zo'n 100+ euro. Vind ik toch aan de dure kantquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weer zo een ontwetende non-Apple gebruiker. Waarom overpriced, vertel?
Vertel eerst waarom overpricedquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Het besturingssysteem is wel enorm chill. Ik moet nu bijvoorbeeld mijn batterij vervangen, maar dat kost al zo'n 100+ euro. Vind ik toch aan de dure kant.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik zag HEM! Toen keek ik heeel lang naar hem. Straks was het iemand anders weet je. Toen zei ik hallo en hij zei Hey en hij herkende me pas 10 seconden later.
Vergetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga herhaling checken. Beloofd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yuh be. En ik dacht dat we vrienden waren
Snap ik wel. Veel veranderd. Was wel leukquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Julis het volgende:
[..]. Hahahaha. Hij zei ook tegen mij dat hij jou even niet herkende. Hij was ook aan het twijfelen.
Tsssk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga herhaling checken. Beloofd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Snap ik wel. Veel veranderd. Was wel leuk. Hij was zo in zijn telefoon aan het lachen en ik zei: was dat Julis en jaaaa.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Vreemd ik zie het in mijn DM-lijst nu ja, even toevoegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb eerder op je DM gereageerd dan dat ik die post heb geplaatst.
Kijk jouw DM eens naquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga herhaling checken. Beloofd.
Ik dacht laat ik tenminste nog iets positief zeggen over Belgen. Ik zei daarna dat Belgen wel wat meer humor hebben, maar hebben ze weggeknipt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Overigens valt het me wel tegen dat Arcadia denkt dat Belgen intelligenter zijn dan Nederlanders...Of is dat ook een belgenmop?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef xaban06 het volgende:
zG is ontvoerd![]()
Politie onderzoekt mogelijke ontvoering in Delft
Wanneer wordt hij 27 btw? Ik herinner hem al anderhalf jaar lang als 26quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]. Wat moet ik nu doen, Yavuz blijkt geen 26 te zijn.
dat is wat jij denkt!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]. Wat moet ik nu doen, Yavuz blijkt geen 26 te zijn.
TURKEN IN DE MEDIA?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Arcadia het volgende:
Opgenomen via telefoon ja. DM me je nummer, stuur ik het naar je doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
TURKEN IN DE MEDIA?
Neehelaas gemist.. Heb je een capture op Youtube gezet?
Ik kan niet pmmenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stuur een PM met je nummer, stuur ik het via whatsapp.
Ik dacht dat dat alleen was voor DM's? Jammer, dan krijg je het nooit te zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik kan niet pmmenben nog 4,9 dagen jong
Ik moet nog 2 dagen wachten :p mensen kunnen mij wel pm'men, maar ik niet terug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen was voor DM's? Jammer, dan krijg je het nooit te zien![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef Unlabeled het volgende:
Ben nu ook een beetje nieuwsgierig geworden. Wat is het voor optreden?
Niets speciaal, was wat vragen beantwoorden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat voor een optreden is het dan?
JA, da ken ik toch niet zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Niets speciaal, was wat vragen beantwoorden.
Het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Niets speciaal, was wat vragen beantwoorden.
Het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Haha vind je? Volgens mij ben ik wel de enigste Turk die met deze nickname komt dat welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoihoi, deathstrokeguy92,
Goh, wat een lange username heb jij zeg, Hihi.
Haha, Ja ik denk het wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha vind je? Volgens mij ben ik wel de enigste Turk die met deze nickname komt dat wel
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die hema fietsen?
Thanks Juliss.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Julis het volgende:
Gule gule giyin Borte. Je werkt hard, je mag jezelf ook wel belonen natuurlijk.
Mweh, zou het niet doen. Zal vast net als bij een bouwmarkt niets zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die hema fietsen?
Maar tis zeg maar een fiets voor soms. Niet voor elke dag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mweh, zou het niet doen. Zal vast net als bij een bouwmarkt niets zijn.
Ayca, heb je de namen ook bij elkaar opgeteld?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende sites gekeken wat mijn ascendant is maar krijg verschillende dingen.
Zou dan gewoon voor een 2ehandse gaan, ik heb er een van marktplaats voor maar 30 euro..quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar tis zeg maar een fiets voor soms. Niet voor elke dag.
Welke namen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ayca, heb je de namen ook bij elkaar opgeteld?
Maidens, Turkse?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
How's life? How's çoluk çocuk?
41quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
neem anders ff een kijkje in mijn topic. Op de 5 of de 6de pagina staat de uitleg :p
je hebt die van jouw moeder en de joune bij elkaar opgeteld neem ik aan.quote:
O, neem me niet kwalijk, Ik ben namelijk Online op mijn mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Mijn nick, avater, kız kulesi... is niet bepaald Hollands toch?
Np. Turken vinden mij sowieso verkaasd, dus je zat in de buurt hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
O, neem me niet kwalijk, Ik ben namelijk Online op mijn mobiele telefoon.
Ik kan dus ook geen afbeeldingen van avatar's enzo zien..
Sorry arkadasim
Is dit een compliment voor jou of niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Np. Turken vinden mij sowieso verkaasd, dus je zat in de buurt haha
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je hebt die van jouw moeder en de joune bij elkaar opgeteld neem ik aan.
Er komt Tweeling uit.
Neutraal. Het is zoals het isquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Is dit een compliment voor jou of niet?
Hoe kan verkaasd een compliment zijn..quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Is dit een compliment voor jou of niet?
goeie vraag...quote:Op woensdag 11 december 2013 01:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan verkaasd een compliment zijn..
Voor sommigen wel inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat er meer flexibiliteit is qua omgang met anderen (Turken gaan om met Turken, verkaasde Turken met iedereen).quote:Op woensdag 11 december 2013 01:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus om met iedereen om te gaan, moet je verkaasd zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:58 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Omdat er meer flexibiliteit is qua omgang met anderen (Turken gaan om met Turken, verkaasde Turken met iedereen).
Niet helemaal, maar dat komt er wel op neer. Turken kunnen communiceren met Nederlanders, maar niet omgaanquote:Op woensdag 11 december 2013 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus om met iedereen om te gaan, moet je verkaasd zijn?
Bij de meeste allochtonen is dit zo. Komt omdat de meeste Hollanders anders (on)gemanierd zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar dat komt er wel op neer. Turken kunnen communiceren met Nederlanders, maar niet omgaanEn dan heb ik het over omgaan als in veel dingen met elkaar ondernemen.
Vanavond pas?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond mag Gala dus weer een poging wagen
Mooie sneeuw in Istanboel en Amsterdam heeft een suf briesje en een zonnetje, het is niet eerlijk
Valt wel mee, toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar dat komt er wel op neer. Turken kunnen communiceren met Nederlanders, maar niet omgaanEn dan heb ik het over omgaan als in veel dingen met elkaar ondernemen.
Hier ben ik het niet mee eens. Ken genoeg Turkse Turken (en Marokkaanse Marokkanen) die Nederlandse vrienden hebben..quote:Op woensdag 11 december 2013 10:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Mij noemen bepaalde personen ook verkaasd. Ik snap daar echt niets van. Heb niets met ze.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had vroeger trouwens ook altijd de bijnaam 'gavur' en 'verkaaste Turk'. Maar dat kwam meer omdat mijn Turks - in vergelijking tot mijn vrienden van toen - niet al te best was en ik bepaalde tradities enzo niet zo goed wist.
14:00 NL tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, straks om 13:00 of 14:00 uur hier, hoor van iedereen wat anders.
Gaat om een bepaalde manier van denken of handelingen. Eigenlijk kan je niet verkaasd zeggen door een paar kleine dingen, maar het is wel leukquote:Op woensdag 11 december 2013 10:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mij noemen bepaalde personen ook verkaasd. Ik snap daar echt niets van. Heb niets met ze.
NEEquote:
Sağol.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
14:00 NL tijd.
http://www.uefa.com/uefac(...)escheduled+wednesday
Het kwetst mensen, dudequote:Op woensdag 11 december 2013 10:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gaat om een bepaalde manier van denken of handelingen. Eigenlijk kan je niet verkaasd zeggen door een paar kleine dingen, maar het is wel leuk.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef Bortecinem het volgende:
Sommigen zien verkaasd zijn als een teken van goede integratie (assimilatie). Dit zijn vaak ook de mensen die neerkijken op Turken die zich nog wel vasthouden aan bepaalde culturele kenmerken en tradities, of erger, hun taal. Echt een soort die ik niet kan uitstaan.
Je kunt ook verkaasd zijn zonder zo te zijn. Daarom mag ik syl zo graag. Hij is dan wel verkaasd maar kijkt niet neer op Turken die dat niet zijn. Sterker nog, hij doet zelfs zijn best om iets meer 'in touch' te komen met zijn roots. Maiden is volgens mij ook niet van die omhooggevallen verkaaste Turken, maar ik ken haar te min om daarover te kunnen oordelen.
Dönerficatie is de enige remedie.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
Jullie zijn allemaal verkaasd
jammerquote:Op woensdag 11 december 2013 10:20 schreef Bortecinem het volgende:
Sommigen zien verkaasd zijn als een teken van goede integratie (assimilatie). Dit zijn vaak ook de mensen die neerkijken op Turken die zich nog wel vasthouden aan bepaalde culturele kenmerken en tradities, of erger, hun taal. Echt een soort die ik niet kan uitstaan.
Je kunt ook verkaasd zijn zonder zo te zijn. Daarom mag ik syl zo graag. Hij is dan wel verkaasd maar kijkt niet neer op Turken die dat niet zijn. Sterker nog, hij doet zelfs zijn best om iets meer 'in touch' te komen met zijn roots. Maiden is volgens mij ook niet van die omhooggevallen verkaaste Turken, maar ik ken haar te min om daarover te kunnen oordelen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dönerficatie is de enige remedie.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ligt aan de context.
Aanstellen is dan weer typisch allochtoons.
je oordeelquote:Op woensdag 11 december 2013 10:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er precies jammer aan mijn post?
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
je oordeel
ik ben het er niet mee eens en vind het jammer dat jij zo denkt.
neequote:Op woensdag 11 december 2013 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
Bitchfight. Moet nog wakker worden.pls
Ik zeg juist dat ik niet kan oordelen over jou? Mijn indruk is dat jij niet zo bent (yani, je kijkt niet perse neer op Turken die nog wel vasthouden aan taal en tradities zonder dat het hun integratie tegenwerkt).quote:Op woensdag 11 december 2013 10:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
je oordeel
ik ben het er niet mee eens en vind het jammer dat jij zo denkt.
ik pm je later. er is iets gebeurd hierquote:Op woensdag 11 december 2013 10:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik niet kan oordelen over jou? Mijn indruk is dat jij niet zo bent (yani, je kijkt niet perse neer op Turken die nog wel vasthouden aan taal en tradities zonder dat het hun integratie tegenwerkt).Of wil je juist dat ik je als een omhooggevallen verkaaste Turk ga zien?
Kolay gelsin.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ik pm je later. er is iets gebeurd hier
x
Maakt niet uit hoe verkaasd je bent, je houdt toch wel iets van de cultuur in je. Toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Houden jullie je ook aan de regels van de Turkse cultuur? of zijn jullie daar te verkaasd voor :p
Iets ja, en niet alles. Dat leidt vaak tot conflicten met mensen die 'meer dan iets' van die cultuur hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe verkaasd je bent, je houdt toch wel iets van de cultuur in je. Toch?
Welke regels kent de Turkse cultuur?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Houden jullie je ook aan de regels van de Turkse cultuur? of zijn jullie daar te verkaasd voor :p
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke regels kent de Turkse cultuur?
Als je verkaasd bent dan ga ik erook vanuit dat je juist niets van de Turkse cultuur in je hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe verkaasd je bent, je houdt toch wel iets van de cultuur in je. Toch?
Dat zijn toch geen Turkse cultuur regels? Een volkscultuur kent tradities en gewoontes. Een religieuze cultuur kent regels.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
Tsja, het handvragen, bruiloft, geen jongens in huis/ meiden..
Maagd blijven voor het huwelijk
Ja wat nog meer ik kom er nou niet op, misschien daarlijk :p
De Turkse en Islamitische cultuur zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Turkse cultuur regels? Een volkscultuur kent tradities en gewoontes. Een religieuze cultuur kent regels.
Klopt, maar dat maakt het niet minder waar wat ik zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Turkse en Islamitische cultuur zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Iemand die zichzelf als Nederlander ziet maar zich gedraagt en leeft als een allochtoon kan ik niet (volledig) verkaasd noemen. Het gaat dus om het overnemen van Hollandse gewoontes.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef Ayca het volgende:
Ik zie verkaast zijn als jezelf identificeren als Nederlander, niet omdat je bepaalde dingen anders doet of andere gedachten hebt over bepaalde zaken.
In Turkije is toch ook niet iedereen hetzelfde?
De verzendkosten zijn normaal gesproken voor de koper. Dit is overal de regel, hier en in Turkije. Het feit dat ik aanbood om de verzendkosten te delen, of om helemaal te betalen (wat ik ook gerust had gedaan, zoals eerder aangegeven) was wat dat betreft meer een teken van mijn Turks-zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:32 schreef Arcadia het volgende:
Je bent vergeten:"laten we de verzendkosten delen"
zondag snackbar-dag (max 2 snacks kiezen)quote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
Hollandse gewoontes:
Bezoek, het is 18.00 uur en wij gaan eten. Tot ziens.
Boeren
Scheten laten in gezelschap (heb zelfs onder het eten meegemaakt.......)
Zullen we ieder ons eigen deel betalen?
Koekje bij de koffie
Gierig
Misgunnen
Zoiets?
Het was een grap...quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn normaal gesproken voor de koper. Dit is overal de regel, hier en in Turkije. Het feit dat ik aanbood om de verzendkosten te delen was wat dat betreft meer een teken van mijn Turks-zijn.
Ah flikker toch op joh. Sen lafi sok sok ondan sonra 'het was een grap', jij neemt alles te serieus de. Her sakanin altinda bir gercek vardir en dat geldt hier al helemaal.quote:
er zijn weinig mensen die echt atheist zijn, dat is hier ook het gevalquote:Op woensdag 11 december 2013 11:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
Volgens mij is de helft hier atheist?
Bugun sira bana mi geldi om met jou te bekvechten. Ik pass.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah flikker toch op joh. Sen lafi sok sok ondan sonra 'het was een grap', jij neemt alles te serieus de. Her sakanin altinda bir gercek vardir en dat geldt hier al helemaal.
Borte, neem eens dingen luchtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah flikker toch op joh. Sen lafi sok sok ondan sonra 'het was een grap', jij neemt alles te serieus de. Her sakanin altinda bir gercek vardir en dat geldt hier al helemaal.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bugun sira bana mi geldi om met jou te bekvechten. Ik pass.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, neem eens dingen luchtig.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
Over fietsen gesproken, ik ga morgen een fiets halen! Hoe Hollands!
good for you! in de stad is de fiets de snelste vorm van vervoerquote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
good for you! in de stad is de fiets de snelste vorm van vervoer
Ik heb ook een nieuwe nodig. Nu ik de laatste tijd vaker op de fiets zit, word ik helemaal gek van dat gepiep en gekraak. Dat ding heeft een hele tijd lopen roesten in de schuur, terwijl ik op de middelbare nog iedere dag (2 km heen, 2 km terug) met de fiets ging.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef Stimorol- het volgende:
fietsen is lekker man, super praktisch ook, koop wel voor jezelf een een regenpak of zoiets, want als het regent, dan ga je nat, letterlijk, ik heb zelf mijn regenbroek altijd bij me bvquote:Op woensdag 11 december 2013 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik moet wel. Yoksa hayattaaaaa
HOLLANDER GESPOTquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
fietsen is lekker man, super praktisch ook, koop wel voor jezelf een een regenpak of zoiets, want als het regent, dan ga je nat, letterlijk, ik heb zelf mijn regenbroek altijd bij me bv
Bij middelbaar fietste ik vaak elke dag 30 km. Veel fietsen versleten zo :pquote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe nodig. Nu ik de laatste tijd vaker op de fiets zit, word ik helemaal gek van dat gepiep en gekraak. Dat ding heeft een hele tijd lopen roesten in de schuur, terwijl ik op de middelbare nog iedere dag (2 km heen, 2 km terug) met de fiets ging.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
Che_ en ik zijn aan het roddelen over de mensen die hier de sfeer verzieken. En ook aan het whatsappen daarover.
Hier gaat zelfs de premier op de fiets. Zie je Erdogan dit al doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
fietsen is lekker man, super praktisch ook, koop wel voor jezelf een een regenpak of zoiets, want als het regent, dan ga je nat, letterlijk, ik heb zelf mijn regenbroek altijd bij me bv
Wie is die lolbroek naast hen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier gaat zelfs de premier op de fiets. Zie je Erdogan dit al doen?
[ afbeelding ]
Dit is weer iets dat ik wel mag aan Nederland en Nederlanders.
Hihi, lekker gesellig, meid.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
Che_ en ik zijn aan het roddelen over de mensen die hier de sfeer verzieken. En ook aan het whatsappen daarover.
Idem.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik fiets al mijn hele leven and so does my family. Snap echt wat er zo raar aan is.
Goed dat je het iig inziet. Wat is er zo raar aan volgens jou?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik fiets al mijn hele leven and so does my family. Snap echt wat er zo raar aan is.
Dus jullie roddelen samen over... julliezelf?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
Erdoğan kan wel fietsen, mits iemand anders al het werk (trappen, remmen enzo) doet.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier gaat zelfs de premier op de fiets. Zie je Erdogan dit al doen?
[ afbeelding ]
Dit is weer iets dat ik wel mag aan Nederland en Nederlanders.
Echt zo verkaasd ditquote:Op woensdag 11 december 2013 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jullie roddelen samen over... julliezelf?
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jullie roddelen samen over... julliezelf?
Mensen klinkt als meervoud?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ja man..quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Serieus ? Sws praten... over sfeer verzieken op een forum =en ook nog eens op whatsapp
Nee man, isim yok sizi konusim buiten fokquote:
Sowieso zou zijn ego dat niet kunnen verkroppen.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdoğan kan wel fietsen, mits iemand anders al het werk (trappen, remmen enzo) doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |