SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤260 ???quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Yesilelma, 2010 of niet, ik vind bepaalde modellen nog steeds best leuk. En ik heb er 260 voor betaald. Mijn hele budget voor deze maand hehe.
wow zeg, is wel een hoop geldquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Yesilelma, 2010 of niet, ik vind bepaalde modellen nog steeds best leuk. En ik heb er 260 voor betaald. Mijn hele budget voor deze maand hehe.
Heb ze gebeld ja. Telefonisch afspraak gemaakt via medewerker. Ging nog best vlot, ze halen het zo opquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia, daar klopt niks van. Je moet dat nummer bellen dat op dat briefje in de waybill zit. Dan kies je optie 4 en toets je de cijfers in die in die ene email staat. Je krijgt dan iemand aan de lijn waarmee je een afspraak maakt...
Gule gule kullan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Woon jij op jezelf?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
voor die geld kan ik euhm euhm, een boodschap van de de lidl voor 2 volle maanden doen, en en een jas voor mijn moeder kopen, en een heleboel kleren voor mijzelf, en en. Pff ik hou al op
Ja, wees er wel zuinig op he, Hihi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Foto's van je nieuwe aankoop Borte!
Nee, maar ik vind het niet nodig om zoveel geldt uit te geven dat weer versleten kan worden. ik probeer altijd sukur te etmek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gule gule kullan.
[..]
Woon jij op jezelf?
Nee ik bedoelde, hoe doe jij 2 maanden boodschappen met 260 euro? Dan moet je toch op jezelf wonen lijkt me?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet nodig om zoveel geldt uit te geven dat weer versleten kan worden. ik probeer altijd sukur te etmek.
Maar ik respecteer iedereen zn aankoop hoor, en gun het zo ook.
Nah, kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij als spellchecker voelt je natuurlijk aangevallen in je eer.
Het was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, hoe doe jij 2 maanden boodschappen met 260 euro? Dan moet je toch op jezelf wonen lijkt me?
Ah ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Met je vriend? En je moeder dan..quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ok.
Op jezelf wonen. Volgend jaar een huis huren met een vriend
Heeft voor de rest nog 2 dochters die haar helpen, ben ik dan verplicht om bij mijn moeder te wonen? Bij de universiteit wonen is veel beter dan telkens pendelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Met je vriend? En je moeder dan..
Klopt, wat studeer je danquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft voor de rest nog 2 dochters die haar helpen, ben ik dan verplicht om bij mijn moeder te wonen? Bij de universiteit wonen is veel beter dan telkens pendelen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Zorg er wel voor dat je thuis leert koken, wassen, afwassen, stofzuigen, schoonmaken en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ok.
Op jezelf wonen. Volgend jaar een huis huren met een vriend
Damn...quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Unlabeled het volgende:
Ik had laatst laarsjes voor 460 dollar gekocht. Maar ze waren eerst 1190 dollar excl belasting. Dikke winst van 730 dollar als je mij vraagt
Yup, heb dat allemaal al lang geleden geleerd, mijn moeder maakte geen onderscheid tussen meisjes of jongens. Ik moest (jammer genoeg?) ook altijd meehelpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je thuis leert koken, wassen, afwassen, stofzuigen, schoonmaken en dergelijke.
Ik kan het niet zoals Borte van 0 maken met deeg enzo, maar wel met de manti in een zak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:35 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arca, kun je ook mantih maken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Yup, heb dat allemaal al lang geleden geleerd, mijn moeder maakte geen onderscheid tussen meisjes of jongens. Ik moest (jammer genoeg?) ook altijd meehelpen.
haha, okeee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan het niet zoals Borte van 0 maken met deeg enzo, maar wel met de manti in een zak.
Verstandigquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn...
Mijn toekomstige vriendin/vrouw mag lekker zelf werken voor haar geld als zij ook zo'n dure smaak heeft.![]()
Wacht even, je vindt mij dus niet meer verstandig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Verstandig
Edit: Ik las het te snel. Ik dacht dat je niets met zulke vrouwen moet. Bij deze neem ik m'n woorden terug.![]()
Dus jij vindt mensen met dure smaak an sich al onverstandig en noemt Borte dus ook onverstandig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Verstandig
Edit: Ik las het te snel. Ik dacht dat je niets met zulke vrouwen moet. Bij deze neem ik m'n woorden terug.![]()
Why so serious. Die 460 dollar stelt niets voor hoor. Ik heb een jas van 1650 euro op het oog en dan wil ik het niet eens hebben over die tas van 2500 euro die ik zo graag wil. Moet je eens voorstellen dat je een vrouw als ik wilt verassen met een cadeau.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wacht even, je vindt mij dus niet meer verstandig?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Why so serious. Die 460 dollar stelt niets voor hoor. Ik heb een jas van 1650 euro op het oog en dan wil ik het niet eens hebben over die tas van 2500 euro die ik zo graag wil. Moet je eens voorstellen dat je een vrouw als ik wilt verassen met een cadeau.
Volgens mij kan ik een vrouw als jij enkel met een geldboom of een creditcard met flinke limiet verrassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Why so serious. Die 460 dollar stelt niets voor hoor. Ik heb een jas van 1650 euro op het oog en dan wil ik het niet eens hebben over die tas van 2500 euro die ik zo graag wil. Moet je eens voorstellen dat je een vrouw als ik wilt verassen met een cadeau.
Mijn vriendin verras ik gewoon met een ervaring... Dus een etentje of concert etcquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben geen golddigger. Alleen een wat dure smaak vergeleken met derest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik een vrouw als jij enkel met een geldboom of een creditcard met flinke limiet verrassen.
zozo zie je niet vaak dat jongeren karniyarik maken, te veel moeite denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mensen, ik heb karniyark gemaakt! Wie wilt?
ben je serieus?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Not without my daughter (1991).quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet je nog andere goede Iraanse films?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt en zo kun je nog tig andere voorbeelden noemen. Maar ieder zo zijn ding, toch? Ik geef zelden of eigenlijk nooit zo veel geld uit aan schoenen, maar af en toe zou moeten kunnen. Ik woon niet op mezelf en heb de afgelopen tijd veel overgewerkt (vraag maar aan syl), dan mag een keer iets meer uitgeven best, vind ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
voor die geld kan ik euhm euhm, een boodschap van de de lidl voor 2 volle maanden doen, en en een jas voor mijn moeder kopen, en een heleboel kleren voor mijzelf, en en. Pff ik hou al op
Ik denk niet dat iedereen van concerten houdt. Maar een etentje... why not? Tenzij het bij de mac isquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn vriendin verras ik gewoon met een ervaring... Dus een etentje of concert etc
Bezittingen zijn echt passe.
Ikkeeeequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mensen, ik heb karniyark gemaakt! Wie wilt?
Google 'Ugg Eliott' en dan zwarte versie.quote:
Sumo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen van concerten houdt. Maar een etentje... why not? Tenzij het bij de mac is
Haha alleen de zoon van Ali Ağaoğlu zou jou kunnen onderhoudenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hayırlı olsun. Vergeet ze niet in te spuiten haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google 'Ugg Eliott' en dan zwarte versie.
Sagol! Heb jij ook uggs?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hayırlı olsun. Vergeet ze niet in te spuiten haha.
Hoezo vraag je wiens vriendin je mag zijn? Je bent mijn vrouw. We zijn al getrouwd, weet je nog?quote:
Ziet er leuk uit, maar ik denk niet dat ik er zoveel geld aan zou uitgeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
(Niet die met leer trouwens, gewoon de fluwele)
Deze dus:
http://www.lyst.com/shoes/ugg-eliott-boots-black/
Ik ga altijd naar de snackbar op de hoek met mn vriendin. Frikandel van Nel. Heerlijk!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen van concerten houdt. Maar een etentje... why not? Tenzij het bij de mac is
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef nooffence het volgende:
[..]
Haha alleen de zoon van Ali Ağaoğlu zou jou kunnen onderhouden
Ja he? Vond ik dus ook toen dit model zag!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind uggs normaal walgelijk. Maar die van jou zijn super leuk. Nu wil ik ze ook.
Je uiterlijk, style en zelfvertrouwen spelen ook mee wil het er leuk uitzienquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind uggs normaal walgelijk. Maar die van jou zijn super leuk. Nu wil ik ze ook.
Wacht maar tot je klaar bent met je studie en een vette baan hebt gevonden!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, wel gehad (neppe). Uggs kan ik niet betalen
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je uiterlijk, style en zelfvertrouwen spelen ook mee wil het er leuk uitzien
Ik ben net aangenomen voor een bijbaan, dus in principe kan ik het wel kwijt. Maar ik wil eerst een tv! Zo'n mega grote. Die kosten rond 500...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wacht maar tot je klaar bent met je studie en een vette baan hebt gevonden!
Dat het niet iedereen staat. Denk dat het jou wel staat. Ik zie hele dikke Marokkaanse meiden met hoofddoeken ermee rondlopen. Dan ga ik over mijn nek.quote:
Gule gule kullan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
(Niet die met leer trouwens, gewoon de fluwele)
Deze dus:
http://www.lyst.com/shoes/ugg-eliott-boots-black/
Hoe betaal je dat allemaal?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Samen gaan? Nemen we koelboxen mee om thuis door te kunnen etenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sushi is niet voor iedereen weggelegd, maar ik hou er zelf wel van
Niet. Behalve die van 460 dollar dan. Het is dat ik niet meer bij m'n ouders woon anders lag die tas nu in mijn kast te schitteren.quote:
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet. Behalve die van 460 dollar dan. Het is dat ik niet meer bij m'n ouders woon anders lag die tas nu in mijn kast te schitteren.Ik ben nog een student, maar als ik klaar ben is dit mijn uitgavenpatroon.
Had niet verwacht dat het zo cheap assssss zou aanvoelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Ayca het volgende:
Dat wist je niet voordat je 'm ging halen?
Heb lang gekeken, vond letterlijk alle telefoons kut. Op mn BB na. Maar ook dat moet een keer wegquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Komt er van als je gaydroid haalt, heb het zelf ook ondervonden. Pay peanuts, get monkeys.
Hallo Ayca.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Ayca het volgende:
Dat wist je niet voordat je 'm ging halen?
Wat heeft dat met Android te maken dan. Het gaat om de behuizing.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Komt er van als je gaydroid haalt, heb het zelf ook ondervonden. Pay peanuts, get monkeys.
Agree, maar dingen van H&M leven niet lang bijvoorbeeld. Beter haal je iets wat meer kost en doe je er lang mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef expans het volgende:
Een heleboel allochtonen hebben iets van pricetag boven 1000$? Must have! Ookal lopen 9 v/d 10 Turken er mee rond, bij Marokkanen is het nog erger. Voorbeeld nummer één, woolrich jassen.
Alleen voor schoenen wil ik nog 'veel' (max 300) spenderen, rest niet. Heb de merkslet tijden achter me gelaten, feels good man.
Je had gewoon een iPhone moeten kopen, baas toestel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het zo cheap assssss zou aanvoelen.
[..]
Heb lang gekeken, vond letterlijk alle telefoons kut. Op mn BB na. Maar ook dat moet een keer wegMij is door iedereen s4 aangeraden.
Nee. Ik doe niet mee aan die shit. Heb mn tel nog niet eens aangehad, dur hele.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je had gewoon een iPhone moeten kopen, baas toestel.
Mee doen aan wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet mee aan die shit. Heb mn tel nog niet eens aangehad, dur hele.
Wtf doe je moet je toestel @ wc?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef Julis het volgende:
Ik ben wel tevreden over mijn HTC. Ik heb hem zo vaak laten vallen. Zelfs een keer in de wc.
Hangt ervan af wat je koopt. Simpele dingen als goedkope overhemden e.d merk je vanzelf dat het kwalitatief niet goed zit maar sommige truien/vesten zijn gewoon prima imo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree, maar dingen van H&M leven niet lang bijvoorbeeld. Beter haal je iets wat meer kost en doe je er lang mee.
quote:
Naja, ik breng mijn mobiel normaal gesproken niet mee naar de wcquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef expans het volgende:
[..]
Spelletjes spelen, onderhoud duurt soms lang.
Ligt een beetje aan het materiaal ook. Ik vond dat ze in Turkije goede kwaliteit hadden, vooral Koton. Wou dat ze dat hier hadden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:29 schreef expans het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je koopt. Simpele dingen als goedkope overhemden e.d merk je vanzelf dat het kwalitatief niet goed zit maar sommige truien/vesten zijn gewoon prima imo.
En de goedkope dingen moet je goed gebruiken, zulke overhemden draag ik alleen onder truien of bv in de zomer met opgeknoopte mouwtjes.
Apple gezeik. Jij hebt toch s4?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |