SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤260 ???quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Yesilelma, 2010 of niet, ik vind bepaalde modellen nog steeds best leuk. En ik heb er 260 voor betaald. Mijn hele budget voor deze maand hehe.
wow zeg, is wel een hoop geldquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Yesilelma, 2010 of niet, ik vind bepaalde modellen nog steeds best leuk. En ik heb er 260 voor betaald. Mijn hele budget voor deze maand hehe.
Heb ze gebeld ja. Telefonisch afspraak gemaakt via medewerker. Ging nog best vlot, ze halen het zo opquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Arcadia, daar klopt niks van. Je moet dat nummer bellen dat op dat briefje in de waybill zit. Dan kies je optie 4 en toets je de cijfers in die in die ene email staat. Je krijgt dan iemand aan de lijn waarmee je een afspraak maakt...
Gule gule kullan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
Woon jij op jezelf?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
voor die geld kan ik euhm euhm, een boodschap van de de lidl voor 2 volle maanden doen, en en een jas voor mijn moeder kopen, en een heleboel kleren voor mijzelf, en en. Pff ik hou al op
Ja, wees er wel zuinig op he, Hihi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Foto's van je nieuwe aankoop Borte!
Nee, maar ik vind het niet nodig om zoveel geldt uit te geven dat weer versleten kan worden. ik probeer altijd sukur te etmek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gule gule kullan.
[..]
Woon jij op jezelf?
Nee ik bedoelde, hoe doe jij 2 maanden boodschappen met 260 euro? Dan moet je toch op jezelf wonen lijkt me?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet nodig om zoveel geldt uit te geven dat weer versleten kan worden. ik probeer altijd sukur te etmek.
Maar ik respecteer iedereen zn aankoop hoor, en gun het zo ook.
Nah, kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij als spellchecker voelt je natuurlijk aangevallen in je eer.
Het was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, hoe doe jij 2 maanden boodschappen met 260 euro? Dan moet je toch op jezelf wonen lijkt me?
Ah ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Met je vriend? En je moeder dan..quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah ok.
Op jezelf wonen. Volgend jaar een huis huren met een vriend
Heeft voor de rest nog 2 dochters die haar helpen, ben ik dan verplicht om bij mijn moeder te wonen? Bij de universiteit wonen is veel beter dan telkens pendelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Met je vriend? En je moeder dan..
Klopt, wat studeer je danquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft voor de rest nog 2 dochters die haar helpen, ben ik dan verplicht om bij mijn moeder te wonen? Bij de universiteit wonen is veel beter dan telkens pendelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |