Dat laatste zal de komende meeting wel meevallenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle FOK!meets zijn sowieso baasal helemaal als er geblowed wordt
welnee johquote:Op woensdag 11 december 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste zal de komende meeting wel meevallen
Hoeveel blowen jullie dan op een normale meet?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste zal de komende meeting wel meevallen
Vorige meeting is er heel veel wiet doorheen gegaan. Denk toch wel 12 gram ofzo minstensquote:Op woensdag 11 december 2013 00:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoeveel blowen jullie dan op een normale meet?
afgelopen meet zijn er tantoeveel jointjes doorheen gepaftquote:Op woensdag 11 december 2013 00:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoeveel blowen jullie dan op een normale meet?
denk veel meerquote:Op woensdag 11 december 2013 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorige meeting is er heel veel wiet doorheen gegaan. Denk toch wel 12 gram ofzo minstens
En dit maar 12 gram vond ik wel een voorzichtige schatting. Wietlucht kwam je aan de andere kant van het park nog tegemoet in ieder gevalquote:
Een halfje per avond (5 avonden per week) was voor mij ook nog de standaard vorig jaarquote:Op woensdag 11 december 2013 00:46 schreef klawie het volgende:
Ooh lol dan ben ik nog nat achter me oren als ik hele joint rook is het veel
Als ik rhuis ga blowen heb ik fucking groot probleem lol of als ze er achterkomen daarom doordeweeks niksquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een halfje per avond (5 avonden per week) was voor mij ook nog de standaard vorig jaar
Nu een hele vaak 7 avonden per week
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
Meester Visser is een held
mja ben er nu vandeur dus![]()
Dagquote:Op woensdag 11 december 2013 00:49 schreef Moira. het volgende:
Meester Visser is een held
mja ben er nu vandeur dus![]()
10 joints per weekend red ik ook wel makkelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 00:56 schreef Viro het volgende:
Ben sinds zondag nuchter, vanaf donderdag t/m zondag ga ik weer los. Zijn makkelijk 10 joints per weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |