zoooo en hoe ik ga genieten lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:55 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
nou dan nog maar ff goed genieten nog van je vrije dagen![]()
ik ga rokee, fijne avond allen
Zelfreflectiequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ja dan hoeven andere het niet te doen voor me
juuuuuuist!quote:
helemaal gestoordquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
En er is niks met TT, je moet eens weten wat voor een genot het is
Je moet alles een keer geprobeerd hebben, dat vind ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
juuuuuuist!
[..]
helemaal gestoord
sssstttt gtst is begonnen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben, dat vind ik.
GTST is jouw probleem, niet die van mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
sssstttt gtst is begonnen...
nee dat is raar...zulke dingen zijn ongezond om uit teproberen...
sssssssssssssssttttt gtst
stil nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
GTST is jouw probleem, niet die van mij![]()
Dat weet je toch niet? Of heb je het ooit geprobeerd?
Ik ben niet stil omdat jij een gedrocht van een serie kijkt
kijk een echte seriequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
stil nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahaha
het is nu waardeloos in gtst...niks spannends aan...ik wacht op sensatie man
GTST is altijd waardeloos geweestquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
stil nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahaha
het is nu waardeloos in gtst...niks spannends aan...ik wacht op sensatie man
Dit dusquote:
ja een politie serie waar je 101 series van heb en het allemaal op het zelfde neerkomt whoehoeequote:
CSI een echte serie noemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja een politie serie waar je 101 series van heb en het allemaal op het zelfde neerkomt whoehoee
whoehoeequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja een politie serie waar je 101 series van heb en het allemaal op het zelfde neerkomt whoehoee
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:33 schreef Viro het volgende:
[..]
CSI een echte serie noemen![]()
Oh channie toch, kijk series zoals Dexter, Lost, Breaking Bad etc etc. Dan snap je waarom men hier roept dat GTST waardeloos is.
Ja hoor je hebt helemaal gelijk je generalisteert totaal niet.quote:
hahahaha lekker happen!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja hoor je hebt helemaal gelijk je generalisteert totaal niet.
Hoi amaquote:
Nope, je vergelijkt nu kwantiteit series met kwaliteit series. Zijn 2 verschillende dingenquote:
Ik had er vroeger ook eenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rby-is-doodeng.dhtml Help! Mijn Furby is doodeng!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rby-is-doodeng.dhtml Help! Mijn Furby is doodeng!
Ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had er vroeger ook een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |