Hoezo schaam? Ik zou willen dat ik lang met een zakje wiet kon doenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:58 schreef klawie het volgende:
Ik doe al 2 weken met 5 euro hasj (schaam)rook zowiezo geen skunk
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:59 schreef klawie het volgende:
Nee ik rook nl geen shag of sigarreten
Koop desnoods een klein pakje shag van 25 of 30 gram en blijf oefenen. Maar voor joints ben je toch ook shag of sigaretten nodig lijkt me?quote:Op woensdag 11 december 2013 01:00 schreef klawie het volgende:
Iemand optrommelen die wel kan draaien
Ik heb een pakje sigareten maar ik rook geen sigareten alleen zo bedoelde ik datquote:Op woensdag 11 december 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Koop desnoods een klein pakje shag van 25 of 30 gram en blijf oefenen. Maar voor joints ben je toch ook shag of sigaretten nodig lijkt me?
Ah ja ik snap maar ja wat ik zeg blijf oefenen. Met shag is het wel een stuk makkelijker oefenen dan met sigarettenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een pakje sigareten maar ik rook geen sigareten alleen zo bedoelde ik dat
Ga het zeker proberen heb het 1 keer eerder gedaan en toen viel hij uitelkaarquote:Op woensdag 11 december 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja ik snap maar ja wat ik zeg blijf oefenen. Met shag is het wel een stuk makkelijker oefenen dan met sigaretten
In het begin zal het vaker mislukken maar juist door elke fout die je maakt leer je wat je beter kunt doenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga het zeker proberen heb het 1 keer eerder gedaan en toen viel hij uitelkaar
Oh haha dan ken je mij nietquote:Op woensdag 11 december 2013 01:12 schreef klawie het volgende:
Zeker alleen ben ik iemand die het echt zat wordt als dingen niet lukken
Doe je toch iets verkeerd op werkquote:Op woensdag 11 december 2013 01:19 schreef klawie het volgende:
Zo ben ik ook al duurt het mij te lang of het lukt niet ga ik schelden en dat soort ongein me collega kan nu ook vloeken in het marokaans
Ik ben in een melige bui, dit keer zonder gesmoked te hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk grappig aan?
Nee gaat uiteindelijk allemaal goed alleen duurt het mij veelste lang altijd en al zit het tegen ga ik helemaal losquote:
Uiteindelijk ja, ondertussen kent je collega vloeiend marokkaans sprekenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee gaat uiteindelijk allemaal goed alleen duurt het mij veelste lang altijd en al zit het tegen ga ik helemaal los
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben in een melige bui, dit keer zonder gesmoked te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |