quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monopoly is geil(moira ook
)
Klopt, ik heb een hele collectie van moiramonofoto's met allerlei verschillende zaadvlekken erop. Kusjes, baas.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
That's what she said.quote:
Je loopt achter.quote:
Ja idk, ben liever met maten ofzo x)quote:
Scharen is met twee kutten tegen elkaar, daar komt geen kartelmes bij kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef badtripbob het volgende:
Is het eigenlijk niet scharen in plaats van vingeren?
De kut van Patty Brard ooit gezien? Niet dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Scharen is met twee kutten tegen elkaar, daar komt geen kartelmes bij kijken.
Je moeder gaat gewoon pitten ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja idk, ben liever met maten ofzo x)
Gamen is echt de "ik heb niks te doen, niemand kan chillen"-optie bij mij. En zelfs dan ga ik gewoon pitten ofzo
ok XDquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gamen is echt de "ik heb niks te doen, niemand kan chillen"-optie bij mij. En zelfs dan ga ik gewoon pitten ofzo
Waar zit die eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
De kut van Patty Brard ooit gezien? Niet dus.
Gamen is voor mij echt een neen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
peecee masturreesquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gamen is voor mij echt een neen.
Heeeeeeel soms wil ik nog wel eens Gran Turismo 2 of 4 er in knallen en dan even een half uurtje/uurtje racen, maar ik koop geen consoles (PC emulaties ftw)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Ik stap nu in de trein, eerst nog ff pinnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar hij was eerst dus kom nr 'de magic benk' en drop het geld in de afvalbak daar, snel daarna zal je de goederen in ontvangst mogen nemen.
Mario Party of Mario Kart met z`n 4e op de bank in de huiskamerquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Viro het volgende:
Met zijn 4en gamen op een consoleHet is nog leuker als je stoned bent, teamkillen omdat het kan en hilarisch is
Vaak genoeg meegemaakt dat ander team zeker was van hun overwinning tot we opeens begonnen te spelen en hun wisten niet wat hun overkwam.
Let wel, neem geen contact met ons op, wij nemen contact met jou op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik stap nu in de trein, eerst nog ff pinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |