Klopt het zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:22 schreef indaha het volgende:
Oognip als je nog een beetje tijd vindt
kun je dan de ontvangen pakjes bijwerken, mijn lieve kind![]()
Ik wil graag weten wie allemaal al pakjes heeft ontvangen
en wie er nog naar moet verlangen
+1quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Ik denk het wel, anders moet diegene waarvan het niet klopt zich maar meldenthanks
Dat heeft ze inderdaad niet gehad, wel een mail via lootjestrekken.nl, maar dit is allemaal al prive besproken. Zodra het pakketje retour bij de verzender is mag ze het ophalen bij de verzender.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
+1
Maar Puala's pakketje is dus retourgezonden naar haar gever?
Kan het zijn dat ze geen briefje heeft gehad dat er ergens een pakket voor haar is om op te halen of praat ik nou poep voor mijn beurt?
Oh ok. Nou ja dan wacht ik wel een bericht af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft ze inderdaad niet gehad, wel een mail via lootjestrekken.nl, maar dit is allemaal al prive besproken. Zodra het pakketje retour bij de verzender is mag ze het ophalen bij de verzender.
Dat hebben we letterlijk zo afgesproken via de appquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ok. Nou ja dan wacht ik wel een bericht af.
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.quote:Op zondag 15 december 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat hebben we letterlijk zo afgesproken via de app
Ik doe wel even een DM.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.
Dat Santa de cadeautjes zo mooi heeft ingepakt bedoel je? Ja, ze staan al goed onder de boom!quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Oognip het volgende:
Super leuk Candaasje! En wat een leuk idee van jouw Santa ook!
Het was het idee van jouw santa om ze onder de boom te leggen toch? Leuk ideequote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat Santa de cadeautjes zo mooi heeft ingepakt bedoel je? Ja, ze staan al goed onder de boom!
Oh zo!quote:Op zondag 15 december 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was het idee van jouw santa om ze onder de boom te leggen toch? Leuk idee
Naar mij. Als ik het terug heb. Tot nu toe niks meer gehoord.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn wedervraag was toen waar het opgehaald moest worden en toen was jouw antwoord "even overleggen". Maar mijn vraag blijft staan. Ik zou het zeer prettig vinden om te weten waar ik mogelijk deze week heen kan rijden ivm 3 kerstborrels en ziekenhuisafspraken.
Het spijt me zo van dit gedoequote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Naar mij. Als ik het terug heb. Tot nu toe niks meer gehoord.
Ah dat zou fijn zijn!quote:Op maandag 16 december 2013 15:09 schreef Puala het volgende:
FR, ik heb even gebeld. Als het goed is bieden ze morgen het pakketje aan bij mij thuis. Alleen dat is tijdens kantoortijden en dan werk ik. Maar dan kan ik zelf een ander moment van bezorging kiezen, dus waarschijnlijk komt het allemaal toch nog goed
Ja dat is wel jammerquote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
dat zou wel helemaal tof zijn.
had ik mezelf nog niet hoeven te ontmaskeren
Dat is wel heel erg jammerquote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
dat zou wel helemaal tof zijn.
had ik mezelf nog niet hoeven te ontmaskeren
Klopt volgens mij, behalve dat Rewimo een postbus heeft (en het dus lekker zelf mag (laten) afhalenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
Klopt het dat alleen Kper en Rewimo hun pakketje nog niet hebben gekregen?
Zet er 220 op en problem solvedquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef Adnap het volgende:
Hier ook al een starend pakje met 2 pubers die toch elke keer proberen om te spieken of ze wat zien kwa inhoud :d
Maar jij zelf helemaal nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef Bamba het volgende:
Mijn pakje ligt onder de kerstboom, waar R. een heel mooi versierde doos naast heeft gezet, die voor papa en mama is. Hij is ook heel nieuwsgierig wat er in het pakje zit
oogjes.... grijpgrage handjes.. .De rest wat onder de boom ligt is voor de heren, ben benieuwd of er nog wat voor mij bijkomtquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Zet er 220 op en problem solved![]()
Dus haast iedereen heeft een pakje met oogjes?![]()
Als er al wat pakjes hier onder de boom liggen zijn die van mij voor meneer Knoblauch en is er ook een pakje voor mij...van mezelfquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
oogjes.... grijpgrage handjes.. .De rest wat onder de boom ligt is voor de heren, ben benieuwd of er nog wat voor mij bijkomt
Hoe tof is dat, ik verheug me er echt op het gedicht te mogen lezen en het kadootje uit te mogen pakken!quote:
Het pakketje van Rewimo is in ieder geval wel afgeleverdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Oognip het volgende:
Klopt het dat alleen Kper en Rewimo hun pakketje nog niet hebben gekregen?
Mooi! qltel is effe de deur uit maar ik ga bij hem informeren wanneer hij naar de postbus gaat. Kan niet lang meer duren want het brood begint op te rakenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef anul het volgende:
Het pakketje van Rewimo is in ieder geval wel afgeleverd
Naast dat ik nieuwsgierig ben wat mijn ss voor mij gekocht heeft, ben ik ook heel erg benieuwd wat mijn lootje van het pakketje vindt. Ik heb erg veel voorpret gehad om het samen te stellenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe tof is dat, ik verheug me er echt op het gedicht te mogen lezen en het kadootje uit te mogen pakken!
Ik ben met alles blij van mijn SS, het pakje tikt in elk geval niet dus komt helemaal goed![]()
Ja dat laatste vooral, ik ben benieuwd of ik het naar de zin heb gekochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Naast dat ik nieuwsgierig ben wat mijn ss voor mij gekocht heeft, ben ik ook heel erg benieuwd wat mijn lootje van het pakketje vindt. Ik heb erg veel voorpret gehad om het samen te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |