En je hart gesloten voor Giel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zojuist mijn hart geopend voor Sander en Coen.
quote:Update 10 december 16.16 uur - Havenaar en Vitesse niet akkoord met voorstel van vier duels
Vitesse en Mike Havenaar gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal dinsdag deed. Op basis van televisiebeelden stelde hij een schikking van vier wedstrijden voor, nadat Stijn Schaars een flinke blessure opliep. Na de wedstrijd zei trainer Peter Bosz van Vitesse al dat hij Havenaar voor onschuldig hield en daar blijft de club bij. De zaak komt nu voor de tuchtcommissie, bevestigt de KNVB.
Niet grappig, sorry.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik heb het weggehaald.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje Stijn en mij tegen elkander opjutten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat is jouw collectie tot nu toe? Ze pesten me door steeds elementen te geven die ik allang heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan alweer 2 nieuwe vakjes openmaken op mijn kerst kras kalendert.
Ik kras die dingen altijd in één dag open.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb al bijna een nieuw lot gewonnen.
Dat vind ik bijzonder knullig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kras die dingen altijd in één dag open.
1x Schaatsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw collectie tot nu toe? Ze pesten me door steeds elementen te geven die ik allang heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |